Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » best friends and lovers » the inviting

best friends and lovers

18 nov 2012 - 16:52

875

6

504



the inviting

Romy en haar vriendinnen komen 3 hele leuke jongens tegen bij hun favoriete restaurant. ze raken aan de praat en de jongens nodigen hun uit voor een filmavondje! enjoy reading!

Waar gaan we vandaag eens heen? Vroeg ik aan mijn vrienden.
Hmmm.. Nando’s ? opperde Chloe.
OMG Chloe, alweer? Hoe vaak in een week kom jij daar vroeg Maylin.
‘’Euh… 3 keer in de week ongeveer… ‘’
Kom op we gaan, stap in de auto, maar Chloe jij betaald dan’ zei ik vrolijk.
Nando’s was echt een van onze lievelingsrestaurants.
Zo kwamen we dus 5 minuten later aan bij Nando’s
Terwijl ik een plekje zocht op de parkeerplaats liepen Maylin en Chloe naar binnen om vast te bestellen.
Best gek dacht ik zo, wie had gedacht dat mijn leven zo zou kunnen veranderen, 4 jaar geleden was ik nog gewoon ‘’het Nederlandse meisje’’ en nu ben ik gewoon Romy.
Nooit gedacht dat ik hier in het Engelse Londen vrienden zou maken.
Snel parkeerde ik mijn auto en liep ook naar binnen, waar ik Maylin en Chloe al zag zitten.
Check die cutie’s daar eens fluisterde Maylin, Snel keek ik om.
Niet zo kijken zei Chloe panisch.
Inderdaad, ze waren cute, maar ja ik had honger dus stoorde me er niet aan.
Hmm.. best wel raar dat we hier zitten of niet zei ik.
4 jaar geleden waren jullie de enige die met me wouden praten, in mijn gebrekkig Engels.
Hahah ja en toen je begon te praten met ons kreeg je echt zo’n rood hoofd lachte Chloe.
En nu, kijk ons, we zijn laatste jaars, en jij hebt vrienden!
Maylin, je weet dat we jou alleen meenemen omdat je anders helemaal alleen bent en dat vinden we zielig zei ik.
Toen we eenmaal uitgelachen waren kwam ons eten er aan, mmmhh… dat blijft lekker ruiken.
Kijk dan, die bruine puppy ogen, zo lief zwijmelde Maylin.
Hahaha, May.. niet zo hard, straks hoort hij je lachte Chloe.
May, volgens mij heeft hij je gehoord kijk zijn hoofd fluisterde ik.
Gauw aten we ons eten op en liep Chloe naar de kassa om te betalen.
Hey, Maylin als je wat wil proberen, hier pak deze pen en schrijf je nummer op dat servetje en als we zo langs lopen geef je die aan hem en lach je , dan loop je gewoon verder!
Romy, je bent echt geniaal!
Wat?, Romy en geniaal? Wacht even waar ging dat mis zei Chloe spottend.
Wacht even, leg ik je zo uit zei Maylin al schrijvend.
Kom we gaan zei ik.
Toen we langs liepen legde Maylin het servetje op tafel en werd mijn arm in eens vast gegrepen, snel draaide ik me om.
In een keer keek ik in de mooiste groene ogen die ik ooit had gezien.
‘’hello dear’’ is wat ik hoorde
‘’Sorry, ik kon je niet zomaar laten gaan’’
Mag ik me voorstellen? Harry Styles is de naam.
En jouw naam?
‘’Romy, ik heet Romy’’ zei ik verbaasd.
‘’Lijkt het je leuk om vanavond een film te komen kijken bij ons thuis, samen met je vriendinnen?’’
Aarzelend keek ik Chloe en Maylin aan, die zo te zien druk in gesprek waren met harry’s vrienden.
Volgens mij hebben zij wel zin dus lijkt me goed.
‘’Hier heb je mijn nummer, stuur maar een sms’je hoe laat jullie komen, dan horen jullie dan wel waar jullie moeten komen’’ zei hij met een knipoog
We voegden ons bij de rest van de groep.
‘’Zo zei Harry, vanavond filmavond bij ons thuis.
Oke! Leuk zei Chloe, moeten we nog wat meenemen?
Hmm… schone kleren,tandenborstel en een pyama misschien opperde een van de jongens die Niall bleek te heten.
Maylin keek ons aan en zei: Deal,we komen!
‘’Ik heb harry’s nummer en we hebben het er nog over hoelaat’’ vertelde ik.
Oke laten we gaan zei de andere jongen die dus Liam heette.
‘’Tot vanavond dan’’
Toen we in de auto zaten barste we uit in lachen uit, Romy je bent geweldig kirde Chloe.
‘’Zonder jou hadden we nu niet een soort date gehad lachde’’ Maylin
Gauw reden we naar ons gezamelijke huis, gelukkig woonde ik al op mezelf, nouja? Op mezelf.
Sinds een jaar mochten we dan een flat samen huren!
Toen we thuis aankwamen liepen we gelijk naar onze kamers, pakten onze spullen als een stel gekken.
Toen we op de bank ploften en de televisie aan zette keken we elkaar lachend aan.
‘’Romy sms jij Harry even’’ vroeg Chloe.
‘’is goed!’’

Hey!
Zeg maar hoelaat en waar we moeten komen!
Kus Romy!

‘’Zo, de sms is verstuurd hoor!’’ zei ik vrolijk.
Hmm.. wat gaan we eens doen vroeg Maylin
‘’ik ga even naar de supermarkt, we moeten nog wat boodschappen doen’’ is wat ik antwoorde.
‘’ik ga met je mee’’
‘’goed dan ga ik nog even wat opruimen hier goed?’’ riep Chloe vanuit de keuken.
TOT STRAKS! Gilden we toen we richting de deur liepen.
Zodra we in de auto stapten trilde mijn telefoon.

Hello dear!
7:30 pm bij ons! Om de hoek bij Nando’s 3e huis!
Harry.


‘’Harry smsde me net, alleen een beschrijving, geen adres’’ lachte ik.
Romy?
‘’ja wat is er’’
‘’we hebben geen boodschappenlijstje gemaakt’’
Ach maakt niet uit, ik weet wel wat we ongeveer nodig zijn en waarschijnlijk zijn we morgen dan ook niet thuis antwoorde ik.
Snel reden we door naar de supermarkt waar we onze auto parkeerden en naar binnen liepen.
Gauw deden we de boodschappen, we besloten brownie’s te gaan maken en namen dus alle benodigdheden mee.
‘’laten we afrekenen’’ is wat Maylin na een tijdje rondgezwerfd te hebben.
Toen we weer thuis aankwamen stond Chloe luid zingend de afwas te doen, Chloe en de afwas, wat was dit.
‘’hay Chlo, is de keuken vrij? We willen brownie’s bakken’’ jubelde Maylin vrolijk.
‘’Oeeehhh lekker! Kom hier dan gaan we bakken’’ was haar antwoord
En zo stonden we met z,n 3en te bakken.


Reacties:

1 2

menepen
menepen zei op 27 juni 2013 - 22:22:
Meldingkje


fallinlove
fallinlove zei op 21 jan 2013 - 21:13:
Leuk!!! Ik ga snel verder lezen!


dreamangel zei op 9 jan 2013 - 9:22:
melding


LIALLOUZARRY
LIALLOUZARRY zei op 4 jan 2013 - 0:35:
ohhhh , super leuuuuk ! <3 Ik hoop dat je snel verder gaat ! xx.


dreamangel zei op 29 dec 2012 - 23:00:
snel verder