Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Aidan & Dewi the lost future » Wat informatie over de personages enz.

Aidan & Dewi the lost future

22 nov 2012 - 19:47

689

0

279



Wat informatie over de personages enz.

Dit zijn de personages en nog wat andere informatie

Om het hoofdstuk schrijven we vanuit een andere personage, en boven het hoofdstuk staat vanuit wie het is geschreven. Aimeery schrijft de hoofdstukken over Dewi, en ik die over Aidan. We helpen elkaar soms natuurlijk wel, maar over het algemeen schrijven we het zelf.
We vergissen ons soms weleens tussen de scouting en survivel, en we maken nog weleens spelfouten, excuses daarvoor, we proberen erop te letten

Dewi Twin:/b]

Naam: Dewi
Achternaam: Twin
Geslacht: meisje
Leeftijd: 14
Familie: haar oudere broers Tibbe en Christian
Vrienden: haar beste vriendin is bij een auto ongeluk omgekomen sinds de dood van haar vriendin wil ze haar normale leven weer op pakken. Nu is ze heel goed bevriend met Aidan
Hobby: lezen, schrijven, haar neus in politie zaken steken, en survival.
Verleden: haar ouders zijn vermoord, haar vriendin heeft een auto ongeluk gehad. Sinds haar ouders dood zijn woont ze bij haar oudere broers, met Christian heeft ze een hele goede band die niet te beschrijven valt.
Ze is ernstig gepest op haar school alleen haar beste vriendin wist er van (die overig Lowis heet) ze werd in elkaar geslagen etc. zo erg dat ze een keer zelfmoord wilde plegen, ze is daar over heen gekomen met de gedachte dat ze ooit mensen kan helpen en dat ze er toch niets aan heeft als ze dood is en dat ze de pestkoppen geeft wat ze eigenlijk van haar willen.
Angsten: haar vrienden kwijt raken of haar broers kwijt raken.
Karakter: lief, aardig, sarcastisch, irritant, koppig, eigenwijs, gaat door het vuur voor haar vrienden.
Problemen (bijv. dyslexie etc.): faalangst,en pdd-nos (een autistische stoornis)
Uiterlijk: bruin haar, pony, groene ogen, littekens op haar rug en drie over haar ogen (waar van ze zegt dat het door survival komt al komt het door dat ze in elkaar is geslagen vroeger, haar broers hebben wel een vermoeden daar van maar ze houd vol dat het komt door survival)
Afkomst: Engelse
Droom: een beter leven krijgen en mensen helpen, het liefst wil ze in haar favo boek belanden om daar in te leven.
Grootste geheim: dat ze in elkaar werd geslagen vroeger (nu nog steeds soms) en dat ze zelfmoord wilde plegen.
Relatie: -
Huisdieren: twee Rhodesian Ridgeback’s
Naam huisdier(en): Ruya (droom) en Summer (zomer (dat weten de meeste wel denk ik)
Karakter huisdier(en): lief speels waaks (de honden werden vroeger gebruikt als jacht honden in Afrika tegen de leeuwen)

[b]Aidan Celtric


Naam: Aidan
Achternaam: Celtric
Geslacht: jongen
Leeftijd: 16
Familie: Zijn ouders hij heeft een jonger zusje (ze is 6 en heet Sanne)
Vrienden: hij heeft veel vrienden en is best populair op school, al is hij volgens de docenten veel te druk. Zijn beste vriend is Arjen en zijn beste vriendin Dewi, hij kent haar van het survivallen.
Hobby's: boogschieten, schermen, wandelen, lezen, survivallen en extreme sporten.
Verleden: al vanaf zijn geboorte kan Aidan niet genoeg spanning krijgen. Hij heeft elk mogelijke extreme sport uitgeprobeerd, maar niks was "extreem" genoeg. Hij was al vanaf jongs af aan een stuiterbal door zijn energie overschot (en zijn ADHD). Het enige wat hij echt leuk vind in zijn leven zijn de boeken, waar hij helemaal in kan verdrinken.
Angsten: voor altijd moeten blijven leven in zijn saaie leven en mensen die hem dierbaar zijn verliezen.
Karakter: extreem druk, aardig, snel verveeld, heeft een sterk verantwoordelijkheid gevoel, beschermend, positief, vrolijk, koppig en nieuwsgierig.
Problemen (bijv. dyslexie etc.): hij heeft ADHD
Uiterlijk: bruin haar en blauwe ogen. Is best gespierd omdat hij veel verschillende (extreme) sporten doet, maar ook minder extremen zoals boogschieten.
Relatie: nog geen, hoewel er veel meisjes zijn die hem leuk vinden.
Afkomst: Engels
Droom: weg te gaan van deze saaie wereld
Grootste geheim: hij is bang voor spinnen...
Huisdier: twee honden, een witte Duitse herder en een bordercollie
Naam huisdier(en): Anda (witte Duitse herder van 2 jaar) Mino (bordercollie van 3 jaar)
Karakter huisdier: beide heel actief en heel trouw aan hun baasje, al zijn ze best koppig, ze komen altijd goed en luisteren uiteindelijk wel.

Dat is het wel denk ik! Veel plezier met lezen en als je nog een tip heb, schrijf die dan vooral in een reactie!


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.