Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » The beginning of a hole new life » Kennismaking met Dany

The beginning of a hole new life

26 nov 2012 - 13:17

191

1

269



Kennismaking met Dany

Effen een beschrijving van Dany

Naam: Dany Geilenkirchen ( dit verandert in het verloop van het verhaal)
Haarkleur: donkerblond haar eigenkleur verder heeft ze een rechte pony en rijken de haren tot aan haar kont ze heeft ook nog alla kleuren van de regenboog haighlits.
Oogkleur: Dany's ogen zijn apart en erg zeldzaam haar rechter is namelijk bruin en de linker paars. ( dit bestaat echt)
Lengte: ze is maar klein 1,60
Gewicht: 50
Lichaamsbouw: dany is erg gespiert voor een meisje dat komt door het boksen.
Ze heeft ook een sixpack geen abnormale wat die bidybuilders hebben maar een lichte. Verder heeft ze de normale vrouwelijke rondingen.
Piercings: 1 tong 1 ringetje in de rechterkant van de neus 1 ringetje links onder in de lip en een navelpiercing
Tattoo: een hele groote op haar rug dat doortrekt naar haar rechterschouder en haar arm.
En 1 klein rood roosje op haar rechter pols met mama ( omdat ze denkt dat ze dood is)
Style: alles door elkaar maar absoluut geen huppeltut.
specialiteiten: Dany is erg musikaal al mocht het niet van haar vader heeft ze stiekem lessen genomen in drummen.
Een vriendin van haar daar weer de broer van die had een drumstel daar mocht ze altijd op oefenen.


Reacties:


beertje
beertje zei op 9 mei 2013 - 13:19:
mooi ik lees snel veder