Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Lost.. » [ Part one.. ]

Lost..

26 maart 2009 - 20:52

148

0

202



[ Part one.. ]

Haaaaay ^^. Ik ga een verhaaltje maken, en ik heb nog geen idee waar het heengaat x'D. Afgelopen weekend heb ik een stukje geschreven, en het leek me wel iets om een verhaal van te maken. Dit ga ik dus eens proberen =P. So wish me luck x'D.

Verloren loop ik door de straten, doelloos. Mijn doel heeft me zojuist verlaten. Langzaam dwarrelen tranen over mijn gezicht en ik snuif. Ongeloof is na 6 dagen nog steeds van mijn gezicht te lezen. Waarom hij, waarom niet iemand anders? Vele vragen spoken door mijn hoogd, maar vooral 'Waarom hij?'. Mijn keel voelt droog van het vele schreeuwen om hem. Ik voel me machteloos. Wanna know why? Mijn vriendje is 6 dagen geleden geschept door een auto, toen hij onderweg was naar mij. Verkeerde plek, verkeerde tijd. Maar hij legde wel mooi het loodje, door een stomme dronkaard die veels te hard reed. Een diepe zucht verlaat mijn mond, terwijl ik mijn handen tot vuisten bal. Gefrustreerd sla ik in het rond terwijl ik een kreet onderdruk. No steeds glijden er tranen over mijn toch al koude wangen. Langzaam laat ik me onderuit zakken tegen een stenen muurtje..


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.