Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » ‡ 2002 [TH] » ‡ 7.7.2002

‡ 2002 [TH]

4 okt 2008 - 22:41

549

0

182



‡ 7.7.2002

Ik sta in de kamer van Tom. Tom haalt zijn kasten leeg en legt ze in een koffer. Man hij heeft veel kleren en petten zeg! "Seah, Help eens even. Ik krijg deze koffer niet meer toe." "Pff, Dit is je 3e koffer al!" Zeg ik terwijl ik op de koffer ga zitten zo dat Tom hem kan toe doen. "Danke." Zegt Tom lief als de koffer toe is. "Ik denk dat ik alles zo wat heb.." "Eindelijk!" Zeg ik met een zucht. Tom glimlacht even en dan valt zijn blik op iets dat onder de lakens van zijn bed ligt. "Hamtaro!" Hij laat zich vallen op bed en pakt een knuffel van onder de lakens. "Ehh.." Zeg ik terwijl ik hem raar aankijk. "Wat, heb jij geen lievelingsknuffel?" Vraagt Tom beledigt. "Jawel!" Zeg ik met een glimlach. "Wil je'm zien?" Tom knikt. Ik loop naar buiten, en dan daar ons huis, in mijn kamer. Ik zet me neer op mijn bed en pak een beertje met een blauwe pyjama uit een koffer "Dromer!" Zeg ik vrolijk. Tom grinnikt even en komt naast mij op bed zitten. Hij staart me even heel verliefd aan. "Heb ik je al verteld dat je mooie ogen hebt?" Zegt Tom lief. "Dankje." Zeg ik lief terwijl ik hem diep in de ogen kijk. Onze hoofden komen dichter en even later zijn onze lippen tegen elkaar. Ik voel me vliegen. Alles om mij heen is weg. Enkel Tom en ik zijn er nog... *KlopKlop* Tom en ik schrikken op. "Zijn jullie koffers klaar?" Vraagt mijn moeder. "Ja, alles is klaar!" Zeg ik geïrriteerd terug. "Willen jullie dan alles in de auto leggen?" "Jaahaa." Antwoord ik. Daarna hoor ik mijn moeder weggaan en staan ik en Tom op. "Tot zo!" Zegt Tom lief en hij loopt de kamer uit. Daarna open ik mijn koffer en steek Dromer er weer in. Koffertje toe en daarna da ik naar beneden met mijn 2 koffers en zak. Pap staat buiten de koffers in te laden in een soort karretje dat je aan de auto moet hangen.. Ik geef mijn koffers aan mijn vader en daarna komen Bill en Tom ook naar buiten met hun koffers.. "Moeten al die koffers daar echt inpassen?" Vraagt mijn vader die naar Bill en Tom kijkt. "Ik zal ze er in doen!" Zegt Bill stoer "Gott, Bill gaat het weer eens voordoen hoor!" Zegt Tom die met zijn ogen rolt. Bill heft zijn koffer met heel veel moeite op en duwt hem in de kar. Hijgent pakt hij zijn 2e koffer, maar deze krijgt hij niet in de kar. "Scheisse, ik kan nietmeer." Zegt Bill die verslagen op de grond gaat zitten. Ik, pa en Tom lachen ons helemaal dood. "Bill toch!" Zeg ik lachend. Bill Kijkt ons kwaad aan en daarna komt Flyh naar buiten met haar koffers. "Wat valt er hier te lachen?" Vraagt ze bot. "Ik heb mijn mijn 2 koffers zonder problemen in de kar gekregen en nu lachen ze me uit." Zegt Bill droevig. We moeten nog harder lachen en Flyh zet haar koffers neer en loopt weer naar binnen. "En dat is jou [u]Tweeling[u/]zus dan?" Vraagt Tom. Ik knik. "Ik denk het."

Later zijn alle koffers ingeladen en kunnen we morgen zonder problemen meteen vertrekken...

Dag 7 Is Voorbij...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.