Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Lost.. » [ Part two.. ]

Lost..

23 april 2009 - 15:31

173

0

183



[ Part two.. ]

Schuldgevoel overspoelt me. Langzaam beginnen mijn schouders te schokken. Ik laat mijn gezicht in mijn handen zakken en begin nu ongeremd te huilen. Er is toch niemand die me hier zo ziet zitten, op mijn kwetsbaarst, het terrein is verlaten. Ik bevind me momenteel op het verlaten bouwterrein, net buiten de stad. Althans, ik dacht toch dat het verlaten was.. Opeens voel ik een hand op mijn schouder. Geschrokken kijk ik omhoog. Mijn ogen treffen daar een bezorgt gezicht met waterige ogen aan. Voor me staat mijn beste vriendin, Rosanna, afgekort Roosje of Rosa. Alleen ik mag haar zo noemen. Vlug tover ik een waterige glimlach op mijn gezicht en kijk haar aan. De tranen prikken nog steeds achter mijn ogen. De wind blaast mijn haren in mijn gezicht. Voorzichtig strijkt Rosa mijn haren achter mijn oren. Vervolgens laat ze zich langs me zakken tegen het muurtje. Dankbaar voor haar gezelschap kijk ik haar aan. Zachtjes slaat ze een arm om me heen en trekt me dichterbij. Samen beginnen we (weer) te huilen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.