Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » He takes me to another world » ~8

He takes me to another world

3 dec 2012 - 18:17

502

3

257



~8

Reacties & tips; graag. :)

Ik loop hand in hand met Harry door het ziekenhuis, Niall is naar Liam gegaan. Ik hoor een hoop voetstappen op de witte, saaie vloer en zie allemaal dokters lopen. Alles wat er door me heen gaat is angst, dat mijn moeder het niet overleeft.
‘Weet je zeker dat we hier goed zitten?’ vraag ik aan Harry, waarna hij rustig knikt. Ik zie dat hij ook bang is, dat ik mijn moeder ga verliezen. Zijn ogen stralen het uit.
Op een gegeven moment lopen we de kamer van mijn moeder binnen. Ze slaapt. Of ze ligt in coma, wat waarschijnlijker is…
Er staat een dokter naast haar bed. ‘Wat is er precies gebeurd?’ vraag ik voorzichtig. Ik had mezelf voorgenomen om niet te gaan huilen, maar al snel rollen de tranen over mijn wangen. Harry slaat een arm om me heen en geeft me een knuffel.
‘Je moeder is eerder weggegaan van vakantie, want ze was iets belangrijks vergeten. Op de terugweg naar huis is ze aangereden door een andere auto. Getuigen zeiden dat het nogal heftig was.’ de dokter schudt even haar kussen op en loopt daarna de kamer uit.
‘We weten nog niet alles,’ zegt hij voordat hij wegloopt. ‘We zullen het vertellen als we meer weten.’
Het voelt net alsof de grond onder mijn voeten vandaan zakt, en mijn hele wereld instort. Straks raak ik mijn moeder kwijt!
‘Rustig maar schatje, het komt goed.’ fluistert Harry waarna hij me op mijn wang zoent. Al snel zoeken zijn lippen een weg naar de mijne, en kussen we. Mijn tong rolt even over zijn zachte lippen en ik vergeet alles om me heen.
Na een tijdje laten we elkaar los. Vervolgens geeft Harry me een knuffel, terwijl hij met zijn handen door mijn haar gaat. Ik ben echt blij dat ik iemand als Harry heb.
‘Harry?’ zeg ik.
‘Ja?’ antwoordt hij terwijl hij me met een ondeugend glimlachje aankijkt.
‘Ik hou van je.’ zeg ik.
‘Ik ook van jou.’ Antwoordt hij, waarna hij zijn lippen weer op de mijne drukt.
Onze zoen wordt verstoort door de dokter, die binnenkomt lopen. ‘Het bezoekuur is om, dame en heer.’ zegt hij. ‘Maar krullenbol, Harry is het toch?’
Harry knikt. ‘Hoezo?’
‘Nou, mijn dochter is een hele grote fan van je.’ begint hij, ‘zou je een handtekening willen geven?’ vraagt hij.
Harry knikt glimlachend en pakt het pen en papier van de dokter aan. ‘Hoe heet ze?’ vraagt hij.
‘Stacey.’ antwoordt de dokter.
Harry krabbelt snel “voor stacey, x Harry”ť en zijn handtekening op het blaadje en geeft het terug aan de dokter. ‘alstublieft.’
‘Dankje jongen, ze zal hier heel blij mee zijn.’ De dokter geeft een vriendelijk knikje, maar gebaart vervolgens dat we moeten gaan. We lopen het ziekenhuis uit, terwijl Harry mijn hand vastpakt.
‘Oh kijk, paparazzi. Doe alsof je ze niet ziet,’ zegt hij.
Ik negeer de fotografen en met een dubbel gevoel stap ik zijn auto in.


Reacties:


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 4 dec 2012 - 16:57:
Ik heb hem net helemaal gelezen! Echt super verhaal!

Ga snel verder

Kusje


Letra
Letra zei op 3 dec 2012 - 21:51:
Amazing chapter !
ik ben het eens met het persoon onder me, ik hoop zo dat ze overleeft. en ik ben tevens benieuwt of ze nou wel of niet in coma lift, hihhi.
Snel verdeer ! <3


shania13
shania13 zei op 3 dec 2012 - 18:27:
Anazing geschreven echt waar.
En ik hoop dat haar moeder het overleeft

Xx