Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Lost.. » [ Part four.. ]

Lost..

26 maart 2009 - 20:52

226

0

190



[ Part four.. ]

Het besef dat mijn vriendje écht niet meer terug zou komen liet me beseffen hoe koud en hard de wereld soms is. Met een klap kwam ik terug in realiteit. Sindsdien ben ik ontroostbaar. 9 maanden en 13 dagen gingen we met elkaar. Een zachte snik verlaat mijn mond terwijl ik terug denk aan de mooie tijd die ik het hem had. In één klap was dat allemaal weggevaagd. Mijn toekomst leek zoveel grauwer zonder hem aan mijn zijde. Gelukkig had ik Roosje nog, om me er door heen te slaan. Anders was ik hem misschien allang achterna gegaan. Gauw duw ik die gedachte weg. Boven aangekomen met Rosa op mijn hielen, laat ik me op mijn bed vallen. Voor enkele seconden sluit ik mijn ogen. Wanneer ik ze weer open zie ik Rosanna bezorgt voor me staan. Langzaam laat ze zich langs me zakken op mijn tweepersoons bed en komt ze naast me liggen. Troostend geeft ze me een knuffel terwijl ze zelf met moeite haar tranen probeert binnen te houden. Vermoeid van het vele huilen trap ik suf mijn schoenen uit als Rosa me heeft los gelaten. Zij doet ondertussen hetzelfde. Wanneer we beide schoenloos zijn, kruipen we onder mijn warme donsdekbed. Binnen enkele minuten zijn we alle twee vertrokken. De vermoeidheid heeft het van ons gewonnen en ons meegezogen in de nacht.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.