Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Weet geen » Hoofdstuk 1

Weet geen

8 dec 2012 - 16:17

451

13

482



Hoofdstuk 1

Ik hoop dat het wat is het is deeld gebaseert op een waar verhaal namelijk mijn vriendin is een hendige grote One Direction fan en kan haar klep niet houden over hun, ik zelf ben geen fan van hun maar wel weer van HIM. Ze heeft me 1 keer geprobeert mee te slepen naar een consert van hun wat in het verhaal wel lukt maar in real dus niet heeft gelukt. Ik heb dus ons twee als de hoofdpersonen gebruikt en heb het samen met haar geschreven dus ben beniewd wat jullie ervan vinden.!! Dit is trouwens geschreven uit het oogpunt van Sky.

Nina had 2 weken geleden tegen mij gezegt dat ze een verassing voor mij had.
Dat leek me op zich wel leuk tot ik geblindoekt in een auto moest zitten en pas de blinddoek eraf mocht halen als we er waren en de auto al weg was.
"Meen je dit serieus?" vroeg ik licht kwaad aan Nina die breed grijnzend en hyper voor me stond.
We stonden nu voor een reuze consert gebouw waar allemaal huppeltrutjes stonden te schreeuwen om die belachelijke One Direction tuubjes.
"Ja leuk he! En dan heb ik nog een verassing voor je." zei ze nu nog blijer.
Ik zuchte eens diep erger dan dit kon het toch niet worden dus boeit het me niks.
"We hebben ook een Meet&Greet met ze!!!" kierde ze.
Mijn rechter wenkbrauw schoot omhoog en keek haar ongelovig aan.
"We hebben wat? Een Meet&Greet met die gasten." vrolijk knikte ze.
Ze wist dat ik hun vreselijk vond en dan doet ze dit...
"Jij bend zoooo dood he meisje." siste ik boos.
Veel trok ze zich er echter niet van aan en begin vrolijk te springen.
"Kom wij mogen al naar binnen om ze te ontmoeten." en ze trok me mee.
Ik voelde gewoon hoe iedereen me aanstaarde.
Niet dat ik er problemen mee heb ik ben het toh alang gewend.
Ik ben dan ook raar zeggen de meeste.
Alleen omdat ik een oversisede Baggybroek aan heb met skaterschoenen een te grote sweather en een bandana aan heb. O ja niet te vergeten de piercings en de tatoages.
Nina liet de kaartjes aan de beveiligers zien en werd gefoileert.
Ik werd natuurlijk nog een keer extra overgedaan, eikels.
We moesten een man volgen die ons naar de kaner zou brengen van die tuubjes.
Nina liep nog net niet huppelent voor me uit terwijl ik me met tegenzin erachteraan liep.
Bij de deur stopte de man en legde ons no een paar regels uit.
Daarna klopte hij op de deur en deed die open.
Ninai vrolijk naar binnen.
"Zou ik ook hier buiten mogen wachten tot ze klaar is?" vroeg ik aan de man die ons hd begleid.
"Met tegenzin worden meegesleurt?" vroeg de man grijnzend.
"Erger Het moest een verassing zijn en ze weet dat ik hun ehm ee niet zo moet zeg maar." zei ik met een glimlach.
"Dat is inderdaat erger maar aan het gezicht van je vriendin te zien zal je toch moeten." lachte hij. Ik moch die man wel. Maar inderdaat Nina keek me kwaad aan. "Kom je nog? Of blijf je liever buiten staan?" vroeg ze wel op een normale toon.
"Nou als je mij de keuze laat dan blijf ik liever bu...." mijn zin kon ik niet afmaken want ik werd door Nina naar binnen getrokken.
"Suc6" zei de man nkg en stak zijn duim op voordat hij lachend de deur sloot.
Let the hell begin.


Reacties:

1 2 3

ilovehazza
ilovehazza zei op 8 sep 2013 - 18:25:
Meldingg


XxAmyxX zei op 28 juli 2013 - 21:57:
Melding


ZaynLoveMe
ZaynLoveMe zei op 29 mei 2013 - 21:38:
Melding?


juutjee19
juutjee19 zei op 7 mei 2013 - 22:25:
ik vind hem zo leuk^^
heel snel verder!!


IAMJILL zei op 5 mei 2013 - 22:58:
Mag ik melding??