Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » I want you back (GESTOPT WEGENS GEBREK AAN INSPIRATIE) » Not strong enough

I want you back (GESTOPT WEGENS GEBREK AAN INSPIRATIE)

8 dec 2012 - 16:20

398

2

258



Not strong enough

Tips en opmerkingen zijn altijd welkom :)

De volgende dag spreek ik af met Ariana. We zitten in een restaurantje aan de rand van de stad een kopje thee te drinken.
''Wat vond je nou eigenlijk van mijn website?'' vraagt Ariana trots.
''Wel grappig...'' antwoord ik kortaf.
Ariana kijkt me verbaasd aan. "Wel grappig? Wat vond je er zo grappig aan?''
''Weet ik veel?! Alles!'' zeg ik geirriteerd. Ik neem een slokje van mijn warme thee en staar voor me uit.
''Wat heb jij nou op je pols?''
Ik schrik van de vraag en leg mijn kopje snel neer. Vlug doe ik mijn mouwen omlaag en kijk koeltjes naar Ariana. "Niks hoor.''
''Ja, echt wel.'' zegt Ariana en ze pakt mijn polzen vast. ''Laat eens zien.''
Ik probeer me los te maken uit haar stevige greep, maar het lukt niet. "Nee!"
Ariana kijkt geschrokken naar mijn polsen en streelt over de krassen heen. Volgens mij is ze een beetje geshockeerd.
Ik trek mijn handen terug en verstop ze onder de tafel.
''Valerie'' zegt ze langzaam. ''Snij jij jezelf?''
''Nee! Hoe kom je daar nou weer bij!''
''Je hoeft het niet te verbergen.'' zegt ze ernstig. ''Ik heb je wel door.''
Ik zucht. Ik kan haar beter gewoon de waarheid vertellen.
''Ari, weet je nog toen ik met Louis had?'' begin ik.
Ariana knikt.
''Hij was degene die het uitmaakte, niet ik...'' zeg ik bijna fluisterend.
''Huh? Maar waarom?'' vraagt Ariana verbaasd. ''En waarom heb je tegen me gelogen?''
''Ik wilde gewoon niet zwak overkomen.'' zeg ik. ''Hij heeft me al die tijd gewoon gebruikt...''
''Dat meen je niet?!'' Ariana neemt een slok van haar thee.
''Jawel, hij heeft nooit van mij gehouden en hij had alleen maar met mij zodat-ie dicht bij Eleanor kon zijn.''
''Eleanor? What the fuck zag hij nou in die bitch?!'' roept Ariana. Het hele restaurant kijkt haar aan. ''Ja, sorry hoor, maar ik heb haar nooit gemogen.''
Ik giechel een beetje.
''Ga verder.'' zegt ze.
''Dus hij heeft het uitgemaakt en is er met Eleanor vandoor gegaan. Ik voel me nog steeds heel rot en vandaar dus die krassen op mijn pols. Ik denk elke dag nog aan hem en elke avond heb ik weer een droom over hem. Toen ik gisteren je site bezocht en zijn stukje las werd het me allemaal een beetje te veel...''
''Snap ik...'' zegt Ariana vol medelijden. Haar ogen worden vochtig. ''Waarom heb je het niet eerder verteld? Dan kon ik je helpen.''
''Ik hoef geen hulp.'' zeg ik. ''Ik wil gewoon dood.''
''Doe is normaal, Valerie.''
''Ik meen het, hoor!''


Reacties:


fallinlove
fallinlove zei op 4 jan 2013 - 14:52:
Zielig voor Valerie maar echt super geschreven!


Chayenne
Chayenne zei op 8 dec 2012 - 17:17:
Omg super! maar probeer het wat langer te maken, het is zo snel voorbij