Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » ‡ 2002 [TH] » ‡ 8.7.2002

‡ 2002 [TH]

4 okt 2008 - 22:37

1152

0

168



‡ 8.7.2002

"Opstaan!" Hoor ik iemand roepen.. Pff. Ik open mijn ogen en en zie Tom & Bill voor mij staan. "Luilak! het is al 7 uur!" Zegt Bill. Ik draai me om en doe mijn ogen weer toe. En plots trekt Bill da lakens af mij. Ik zet me meteen recht. "Stomkop, voor hetzelfde geld lag ik naakt!" Schreeuw ik door de kamer. "Sorry, maar kleed je om, we vertrekken zo!" Zegt Bill die de kamer uitloopt. "Ga jij hier nu blijven staan?" Vraag ik aan Tom. "Jaa." Antwoord hij met een grijns. Ik neem mijn kleren van een stoel en stap in een grote rode kast. Ik sluit de deur en kleed me onhandig om in het donker. "Wat doe je daar nu?" Vraagt Tom. "Mij omkleden!" "Waarom daar nou" Vraagt Tom zielig. "Wel je wou in de kamer blijven, oké, maar ik wil niet dat je me ziet doen." Ik hoor Tom zuchten.

Tom Pov

Plots komt Seah heel sexy uit de kast gelopen in een boxershortje en een wannabe BH...
"SEXYYYY!" Zeg je half kwijlent. "Shirt uit en broek ook!" "Wat?!" Vraag ik met grote ogen. "Doe gewoon!" Beveeld Seah. Ik doe dan maar mijn broek en shirt uit en gooi alles op de grond... "SEXYYYY!" Seah loopt naar me toe en begint me kusjes te geven..

Seah Pov

Nu moet het... "Tom?" Vraag ik lief. "Jaa?" "Durf je?" Vraag ik lief. "Nu? Jahaaa!" Zegt Tom grijnzend.. "Rawr" Zeg ik sexy. en ik beginhem weer kusjes te geven. Tom probeert mijn wannabe bh open te krijgen, maar dat lukt niet meteen... "Man, ik doe het zelf wel!" Ik doe mijn wannabe bh uit en Tom duwt me terug de kleerkast in. "Hier hé?" Ik laat mijn handen naar zijn boxer zakken en ik ruk hem uit. Tom doet hetzelfde bij jou boxershortje. "Ahumm... Waar gaan we een condoom halen?" Vraagt Tom. "Heb jij dat niet dan?" Vraag ik. "Hmm mischien.." Hij neemt zijn portefeuile en rommelt erin. "It's you lucky day!" Hij haalt een condoom tevoorschijn en hij doet het open. "En nu?" Vraag ik terwijl ik naar dat rare ding kijk. "Moet ik dat weten?" Antwoord Tom.. "Weet ik veel! Jij weet dat gewoon.." Antwoord ik. "Pff, dan zonder, alsof je op je 13e al zwanger kan zijn!" Tom gooit de condoom uit de kast en kijkt me aan. "Wat nu?" Vraag ik onzeker. "Erin gaan ofzo?" Antwoord Tom.. "Oke doe maar." Ik voel dat Tom in me gaat... "Man ik voel dat..!" Zeg ik verbaast. "Ik niet? Kom genieten!" "Wat nu?" Vraag ik. "Ga op en neer ofzo?" Ik doe wat Tom zegt. Ik zie hem genietend kijken "Nu wil ik genieten!" Zeg ik. Jullie gaan onhandig liggen op de harde bodem van de kast. Ik geeft Tom een wilde tongzoen en als Tom me los laat voel ik een hele hoop stof op me liggen. "Lekker, word ik ontmaagd en zie ik het meisje nietmeer omdat ze onder haar kleren ligt..." Ik sla snel mijn kleren weg en kijk Tom even lachend aan. "Hup! mijn beurt!" Zeg ik en ik begint te stoten. "Dit is raar" Zegt Tom. Plots horen jullie een luide gil. Jullie kijken verschrikt naar de deur van de kast die open staat... "Mam..." Zeg ik verbaast. Verstijft blijf ik liggen met Tom op me.. Ik hoor iemand de kamer in komen. "Wat is er mam?" Vraagt Flyh. "Ehh... niets ga nu maar!" Flyh loopt schouderophalend de kamer weer uit. "Ehh... Kleed jullie aan, we vertrekken zo." Zegt mijn lijkwitte moeder die aanstalten doet om weg te lopen. "Mam?" Ze kijkt me aan. "Wil je asjeblieft zwijgen?" "En wil je niets tegen mijn ouders zeggen?" Vraagt Tom. Ze knikt: "Seah, enkel je vader zal het te weten komen." Zegt ze met een knipoog. Ze verdwijnt uit de kamer en ik duw Tom van me af. Ik loop de kast uit met Tom en kleed me weer aan...


Even later zitten we allemaal zwijgend in de auto. Ik kijk naar buiten en voel iets tegen mijn hand. Tom! Tom pakt mijn hand vast en glimlacht even. Ik lach terug en kijk weer naar buiten... "Zeg, mam.. Wat was dat zo net nou in de kamer van Seah?" Ik voel mij lijkbleek worden en nijp Tom's hand bijna tot moes. "Oh niets.. Er zaten 2 dikke spinnen in de kast.." Antwoord ze doodnormaal. 2 dikke spinnen? Ik en Tom? Ik moet even lachen en merk dan hoe hard ik in Tom's hand heb geknepen. "Sorry." Zeg ik stilletjes.. "Geeft niets" Zegt Tom met een glimlach. "Mag er geen muziek op?" Vraagt Bill. "Heb je een CD bij?" Vraagt mijn pa. "Uhm ja, eentje." Bill haalt een CD uit zijn reistas en geeft hem aan mijn pa die hem in de radio van de auto steekt.

It's so hard to live but you needn't by despaired,
you just have to give everything for living

It is hard to live in the world.
You just have to give everything.
Day by day you've to slave away for living.
You have to give everything for living in the world.

It's so hard to live but you needn't by despaired,
you just have to give everything for living

Every new day you fight more and more.
You have to give everything for living.
Sometimes you have to stop but nothing for living your own live.
For living..

It's so hard to live but you needn't by despaired,
you just have to give everything for living

"Welke band zingt dat?" "Devilish!" Zeggen Tom & Bill in koor. "Uhh, ken ik niet.." Zeg ik.. "Je zit er naast..." Zegt Bill. "Uhh is Tom Devilish?" "Jah, Samen met Bill, Georg en Gustav" Zegt Tom... "Ohh okee, Ik zit dus naast Duivels." Zeg ik als een duivel. "Nee, ik zit naast 1, ja!" Zegt Tom en hij wijst naar mij. Ik lach even. en de rest van de rit praten we nog over de gekste dingen...


*We zijn aangekomen en stappen nu uit de auto *

"Ik slaap waar ik altijd slaap!" Roep ik terwijl ik de stacaravan instap. Ik loop naar mijn kamer en laat me vallen op mijn tweepersoonsbed. Even later staat Tom in de deuropening. "Ik heb geen zin om bij Flyh te slapen, dus mag ik bij jou slapen?" Vraagt Tom lief. Ik knik en hij laat zich vallen op het bed, naast mij. "Is het wel slim om Seah en Tom samen te laten slapen." Hoor ik mijn moeder aan mijn vader vragen. "Ach, wat kunnen hun nu misdoen, het zijn nog kinderen." Ik kijk Tom aan en schiet in de lach. Ik hoor mijn moeder zuchten. Ik en Tom lopen de kamer uit om te zien waar Bill slaapt. "Arme Bill ..." Hij slaapt slaapt bij Flyh. "Jij hebt effe geluk dat het 2 aparte bedden zijn!" Zegt Tom. "Jaa, want ik wil niet bij die *Biep* in 1 bed slapen." Ik lach en daarna gaan we met z'n allen wat leuks doen...

's Avonds lig ik dicht tegen Tom aan. Slaapwel!

Dag 8 is voorbij..


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.