Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » The Bakery girl » Chapter 3 - coming home?!

The Bakery girl

15 dec 2012 - 16:41

913

1

195



Chapter 3 - coming home?!

A/N als iemand nog ideeen heeft dan hoor ik het graag !! xx

You're insecure, don't know what for.. Your turning heads when you walk trough the door. Don't need make-up, to cover up, being the way that you are is enough.
"mmffppphh" was het enige wat kelly kon uitbrengen.
You don't know you beautiful, if only you saw BAMM. En toen was de wekker uit. Het was half 8 en vandaag was het Kelly's tweede dag in de bakkerij. Ze klauterde uit bed en schoof in haar pantoffels. Eerst een bak koffie dacht ze. waarom ging het gisteren zo makkelijker en vandaag weer o zo moeilijk??
Ze liep naar de keuken en maakte voor zichzelf een mok vol koffie. Ze liep naar de woonkamer waar haar broertje standaard tv zat te kijken. "Goodmorning, danny " zei Kelly. "Goodmorning" zei hij zonder om te kijken, maar toen hij omkeek, vertrok zijn gezicht alsof hij een spook had gezien. "what? You look like you've seena ghost or something?!" vroeg Kelly "if your mean that your a ghost, that it's a Yes!" zei Danny terug. "what do you mean?" vroeg kelly. Op dat moment werd er op de deur geklopt en Danny pakte zijn jas en tas en rende naar buiten. Voor hij de deur dichttrok zei hij tegen Kelly "Look in the mirror!" en hij rende weg.

Kelly had inmiddels haar koffie op en ging naar boven op zich klaar te maken voor haar werk. Toen ze eenmaal in de spiegel keek begreep ze waarom haar broertje zo had gekeken. Ze leek echt net een spook. Haar ogen waren zwart door haar make-up van gisteren en ze zag lijkbleek, dus dat zorgde voor een extra eng effect. Zelfs haar , normaal mooie bruine haar, stond alle kanten op.
Ze haalde een borste door haar , haar en het werd gelukkig al een stuk minder. Ze gooide wat warm water in haar gezicht en deed haar make-up. Stukken beter! Ze liep naar haar slaapkamer. Gemma had gisteren tegen haar gezegd dat ze het t-shirt met logo alleen maar op maandag hoefde te dragen, omdat dan de eigenaar van de bakkerij nog wel eens langs kon komen, maar dat ze de rest van de week mocht dragen wat ze wou. Kelly pakte wat kleren en trok deze aan. http://wwwtan.polyvore.com/fanfiction_femkehoran/set?id=65440395
Ze liep naar beneden en trok haar jas en schoenen aan. Ze pakte haar tas en liepen naar buiten. Op naar de bakkerij.

Eenmaal aangekomen bij de bakkerij, klopte Kelly weer 3 keer op de deur. Gemma kwam eraan huppelen met een grote glimlach op haar gezicht, alsof haar dag niet beter kon. Ze deed de deur open en Kelly stapte binnen. Gemma bleef haar maar aankijken, alsof er iets was wat Kelly wist wat zei niet wist. "What?" vroeg Kelly. "why aren't you ask me why I am so happy?"zei Gemma terug. "euh... I don't know?!? Why are you so happy?" "well I am glad you ask" zei gemma, terwijl ze ondertussen de gebakjes in de toonbank legde. " well, this morning I waked up, and I saw that I had 5 missed calls." legde Gemma uit. " So I look how called me 5 times in a row, and I saw that it all of them were from Harry. So I called him back, and he said to me that he is coming back soon!!" "what..wait, its early and I am not an morningbird so slowly again, please" antwoorde Kelly. "well It nevermind, HARRY IS COMING BACK" zei Gemma. Kelly's ogen sprede open. "Harry is coming back at Chesire?" "Jup" zei Gemma trots. " When??" vroeg Kelly " I don't know, but he said it was soon." "and he asked if I still was working at the bakery, so I said yes and I explaind that you was also working here." voegde ze er nog aan toe met een grote glimlach op haar gezicht. " you've talked about me with Harry Styles?" vroeg Kelly. "Yeah, well he's still my brother and he seemd very interested!" zei Gemma. Kelly begon heel hard te lachen en toen ze klaar waren met het vullen van de virtine opende Gemma de winkel en kwamen de klanten binnen.

Als het rustig was praatte Gemma en Kelly over van alles en nog wat. De dag ging snel voorbij en het ging steeds beter. Rond een uur of 12 kwam er een meisje van een jaar op 23 , de winkel binnen met een zonnebril op haar gezicht, terwijl het buiten bewolkt was. Ze stapte richting de toonbank , maar inplaats van daar stil te gaan staan liep ze door en ging ze achter de toonbank staan. Kelly liep naar haar toe en vroeg " m'am would you please go back in the shop , because this is only for Employers?" "yeah..So.. what?" " Please, go back in the line, just like the other people?" vroeg Kelly. Achter haar rug hoorde Kelly iemand heel hard lachen. "What??"vroeg Kelly aan Gemma die helemaal dubbel lag van het lachen. "look again and tell me if you recognize her." zei Gemma. Kelly keek opnieuw, maar door de zonnebril zag ze niet wie het was. Het meisje begon te lachen en Gemma zei " Come on El, let kelly see who you are!! Maybe she will recognize you then..". Het meisje zette haar zonnebril af en Kelly's mond viel open van verbazing. " Bbbut you are Eleanor Calder.. from louis, from one direction .. ?!? " "jup, thats right. Gemma texted me last night, that there was a new girl in the bakery, and that we all could be great friend, so I thought: well lets check out that new girl....


Reacties:


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 10 dec 2012 - 20:49:
Wie is dat?????