Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Until Death Do Us Apart » 1O: Tongues and Lips

Until Death Do Us Apart

10 april 2013 - 23:45

1300

8

821



1O: Tongues and Lips

Een aangenaam, warm gevoel drong tot me binnen toen we al zoenend Zayn’s kamer binnenkwamen. Zayn pakte de onderkant van mijn t-shirt vast en trok hem over mijn hoofd. Ik haalde mijn lippen even van de zijne, keek in zijn hazelnootbruine ogen die twinkelden van opwinding en trok vervolgens ook zijn shirt uit, die ik met een zachte plof op de vloer liet vallen. Hij bracht zijn gezicht richting het mijne en beet zachtjes op mijn lip, waardoor mijn lichaam in de brand leek te vliegen. Mijn tong zocht opnieuw te zijne en gretig beantwoorde hij mijn kus, terwijl hij zich zo draaide dat ik met mijn rug tegen de muur aangedrukt werd. Hij duwde zijn lichaam naar voren en ik voelde zijn erectie tegen de mijne aan schuren. Alle gevoelens van pijn en verdriet waren weggevaagd, bevonden zich ergens in een ver land. Ik trok mijn lippen los van die van Zayn en kuste hem speels in zijn nek. Hij hield zijn hoofd iets achterover en kreunde zacht toen ik zijn nekvel tussen mijn lippen hield en er zachtjes aan zoog. Zijn handen lagen op mijn heupen en hij bewoog deze richting mijn onderbuik, waar hij me net boven de rand van mijn broek begon te strelen. Ik hief mijn hoofd en zocht zijn opnieuw zijn lippen, een zachte kreun kwam uit mijn keel. De chemie knetterde tussen ons in en vlinders vlogen als wilde beesten door mijn buik heen, hongerig van de liefde. Mijn lichaam tintelde van top tot teen, voor spelletjes was geen plek meer. Zayn haalde zijn lippen nu van de mijne, bewoog zijn hoofd en kuste me in mijn nek. Zijn bovenlichaam was klam en warm net zoals zijn lippen die mijn nek streelden. Ik bewoog mijn handen vanaf zijn onderrug naar zijn onderbuik, op het punt waar de knoop van zijn broek begon. Zayn hief zijn hoofd en ik keek hem vragen aan, hij beantwoordde mijn twijfels met een speels lachje, wat ervoor zorgde dat mijn hart sneller begon te kloppen. Voorzichtig maakte ik zijn knoop los en begon met mijn hand de bobbel in zijn boxershort te strelen, waardoor er duizenden vonken door mijn hele lichaam uiteen spatten. Mijn hoofd tolde van verlangen, mijn lippen tintelden van alle aanrakingen. Ik voelde hoe Zayn met zijn tong via mijn nek verder naar beneden gleed en een zachte maar intense kreun verliet opnieuw mijn mond. Hij bewoog zijn lippen vanaf mijn bovenlichaam weer naar mijn nek en vervolgens opnieuw naar mijn mond. Hij drukte zichzelf nog wat meer tegen me aan, waardoor mijn hand verder zijn broek ingleed. Zijn vingers maakten nu ook mijn knoop los en mijn gedachten werden compleet uitgeschakeld toen hij mij ook begon te strelen. Onze kus werd gepassioneerder en verscheidene kreunen verlieten onze monden. De warmte van onze liefde en passie vulde de hele kamer, terwijl we nog steeds tegen de muur aan stonden te vrijen. Zacht getik op het raam kondigde aan dat het weer begon te sneeuwen, maar we sloegen er verder geen acht op. Het was enkel hij en ik, samen met ons verlangen. Zijn handen gleden nu onder de rand van mijn boxershort, toen er plotseling een stem vanachter de deur - waar we vlak naast stonden - weerklonk.

‘’Zayn? Ben je hier?’’ Met één snelle beweging stapte Zayn naar achteren en lieten we elkaar los. Even stonden we als versteend naar elkaar te kijken, nahijgend van onze intensieve vrijpartij. De chemie bleef tussen ons inhangen als een onzichtbare draad toen Zayn zijn broek dichtdeed en onze shirts van de grond greep. Hij gooide die van mij recht in mijn handen en ik wurmde me zo snel als ik kon erin. Ik had mijn broek net één seconde dichtgedaan, toen de deur openging en Zayn’s vader met een nieuwsgierige blik in de deuropening stond.
‘’Hoi pap.’’ Zei Zayn. Zijn vader keek van hem naar mij en glimlachte toen.
‘’Hoi Harry, hoe is het met je?’’ Hij deed een stap naar binnen, maar liet de deur openstaan, wat voor mij een teken was dat hij zo weer wegging. Tenminste, dat hoopte ik vurig. Met alle macht probeerde ik mijn stem normaal te laten klinken, wat me vrij goed verging.
‘’Hoi meneer Malik. Met mij gaat het goed en met u dan?’’ Zei ik beleefd, wat me een vriendelijke glimlach opleverde.
‘’Dat is mooi om te horen. Met mij ook, alleen een beetje moe van de reis.’’ Ik keek hem even verbaasd aan, maar herinnerde me toen weer dat Zayn zo’n vier dagen geleden had verteld dat zijn vader voor een paar dagen de stad uit was. Ik wierp even een blik op Zayn, die me intens aankeek en ongezien grijzend langs zijn lippen likte.
Dat zorgde ervoor dat ik mijn hoofd er nauwelijks bij kon houden.
‘’Dat kan ik me voorstellen.’’ Het lukte me om mijn stem normaal te houden en zijn vader knikte me toe.
‘’Zayn, breng jij Harry zo wel even naar huis? Ik denk dat zijn moeder ongerust wordt.’’ Zayn knikte en zijn vader stak zijn hand op.
‘’Weltrusten, jongens.’’ Met die woorden liep hij de kamer uit en sloot hij de deur. Een paar zwijgzame tellen stonden we daar te staren naar de deur, niet wetend of hij echt weg was. Toen we voetstappen de trap hoorden afgaan, draaide Zayn zich weer naar me om en glimlachte hij naar me. Ik beantwoordde deze, terwijl hij op me af kwam lopen en mijn handen vastpakte. Hij kuste me teder en keek me toen aandoenlijk aan.
‘’Ik denk dat het toch verstandig is dat ik doe wat mijn vader zegt. Ook al..’’ Hij beet even twijfelend op zijn lip, wat hem nog sexier maakte.
‘’Ja, dat lijkt me wel het beste.’’ Zei ik zacht, stiekem hopend dat hij het niet had gehoord. Ik wilde zijn lippen weer op de mijne, onze lichamen tegen elkaar aangedrukt en ons verlangen proeven. Maar als we binnen nu en vijf minuten niet naar beneden zouden komen, kwam zijn vader geheid terug. Zayn’s vader was een vrij ouderwetse man, wat gepaard ging met denken aan andere ouders en zich bekommeren om andermans zoon/dochter. Erg lief bedoeld, maar op het moment vrij hinderlijk. Zayn lachte naar me en ik liet mezelf gevangen nemen in zijn prachtige ogen, die nog steeds twinkelden van opwinding.
‘’Ik ben zo godvergeten blij dat je hier bij me bent.’’ Zei ik, waarna ik hem tegen me aantrok en hem omhelsde. Hij moest eens weten hoe blij ik was toen ik zijn stem hoorde. Toen ik hem zag, gezond en wel. Wat er door me heen ging toen hij werd meegenomen. Hoe erg ik eigenlijk voor mijn leven vreesde en dat van hem, Niall, Louis en Liam. Hoe bang ik was dat de hele band uit elkaar gescheurd zou worden en wat ik voelde bij de gedachte aan het busje. Het busje dat mijn leven in één oogopslag aan stukken had gereten, iets wat Zayn weer compleet had geheeld. Met extra toevoegingen van speciale gevoelens. Iets wat ik nog nooit eerder met iemand had meegemaakt. We gaven elkaar nog één langgerekte zoen en liepen daarna Zayn’s kamer uit. Hij sloot de deur achter zich, waarna we de trap afdaalden. Ik keek even naar Zayn’s vader, die op de bank naar een film zat te kijken. Ik herkende de beelden van Don’t Mess with the Zohan, een komedie over een sterke macho, die uiteindelijk besluit kapper te worden, terwijl zijn aartsvijand achter hem aanzit. ‘’Nog een fijne avond.’’ Zayn’s vader keek op van het scherm en stak zijn hand naar me op, als teken dat hij me had gehoord. Opnieuw sprongen mijn gedachten naar Zayn en verlangen nam weer bezit van me, vervaagde de angsten en pijn. Verdriet maakte plaats voor verliefdheid, iets wat sinds eergister een heel nieuwe betekenis voor me had gekregen.


Reacties:

1 2

tamarastyles
tamarastyles zei op 1 juni 2013 - 9:33:
Ik weet niet boeket bij de rest zat maar ik schoot in de lach toen zayn's vader binnenkwam!
Love it! Ik zou nu moeten ontbijten maar nog veel liever lees ik nog even door!
X tamara


Letra
Letra zei op 12 dec 2012 - 20:20:
Omgoddie. Dit is echt weer zo amazing geschreven !
en dat begin, ik vind dat je alles tot in de puntjes detailleerd, echt goed geschrevenn (:
Ik ben absoluut groooot fan van deze fanfic, het is een van de beste Nederlandse Zarry fanfic's die ik gelezen heb ;3
sneeel verdeer met deze liefde ! <3


LoVe1DxNIall
LoVe1DxNIall zei op 12 dec 2012 - 19:44:
ik ben een tijdje niet online geweest en lees nu meteen wat ik heb gemist omg wat goed ik zit echt met grote ogen te lezen! snel verder!


Hermelien
Hermelien zei op 12 dec 2012 - 17:26:
*bloost verlegen*
Dit is helemaal niet wat ik hoor te doen
Ik hoor nu te studeren maar ik moést dit lezen,
mijn gedachtes blijven vreselijk hangen rond B. en dit heeft me letterlijk zo rood als een tomaat gekregen omdat ik nu nog meer aan hem moet denken xd
*faceslap*
WHAAAAAAAH
IK ZAT ZO GRETIG TE LEZEN EN DAN VERSTOORD ZAY'NS PAP DIE HELE ROMANCE
Jij post dus gauw en dan gaan ze door! *giggles*
Dit is potvolkoffie mijn nutella geweldig!
VEEEEEEL LEUKER DAN GESCHIEDENIS
Hou hier zo veel van!
Kusje


candyXbar
candyXbar zei op 11 dec 2012 - 22:36:
Verder! Geef je me een melding bij het volgende hoofdstuk?:3