Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » killer or boyfriend? » max

killer or boyfriend?

11 dec 2012 - 20:51

451

2

215



max

voor ik echt begin met het verhaal beschrijf ik max en yuki eerst, wel zo makkelijk.

naam: johannes alexander michaelas willeam
achternaam :verheaven
leeftijd: 16
geboorteland: alaska
land van vaders herkomst: ierland
land van moeders herkomst: azie
roepnaam: max of luke

allergie: azijn

oogkleur: aan de ene kant, felblauw vanzijn vader, aan de andere kant heel licht groen van zijn moeder.

talen: nederlands, engels, vlaams, italiaans, spaans, duits, japans, arabisch, turks, grieks, romeins en gebarentaal.

lengte: 1,63

specialiteiten: acteren, niets laten merken, je kí¡n hem niet verrassen, kan als een bline via klikjes die terugkaatsen 'zien' over iets staat. goed in iemand besluipen en onverwachte aanvallen. improviseren

over max:
van zijn 2e tot zijn 15e jaar is max model geweest. max is een gevoelig en snel emotioneel geraakt persoon, maar omdat zijn ouders alleen maar om het geld dat max verdiende gaven, gaven ze max geen aandacht, zijn ouders wouden nieteens een kind. daardoor is max een heel ander persoon. max heeft zijn echte karakter weggestopt, in en doosje in een kistje met een slot erop en de sleutel is weggegooit. nu is max drugsdealer, moordenaar, in de wapenhandel en helemaal op zichzelf. max heeft rond de 7000 moorden gepleegt, max is heel slim, doet gymnasium, met japans italiaans, spaans en iers erbij in, op op ziczelf doet hij nog meer buitenlandse talen. max is altijd al gepest omdat hij homo en gothic is, maar daar trekt hij zich niks van aan. max heeft een oehoe, een kraai en een monniksgier, en meer vrienden heeft hij niet nodig, max vermoord alleen mensen die hem in de weg staan, mensen die bossen enzo willen kappen, andere moordenaars en al van dat soort mensen. hij staat wereldwijd op de 3e plek van gezochte moordenaars en drugs/wapenhandelaars. max kan met alle wapens omgaan, van blaaspijpen met gifpijltjes tot pjl en boog een bijl of een jachtgeweer. max heeft een auto zelf gemaakt, maar heeft geen rijbewijs terwijl hij goede rij skils heeft. max houd alle moorden en aanslagen die hij doet bij in een boek met een slot erop, en de sleutel heeft hij in zijn oor als piercing. max heeft een hele hoop piercings, in zijn tong, oor, neus, wenkbrauwen, handen en in zijn rug. hij heeft een heel groot litteken, wat begint bij zijn rechteroog, dat gaat naar beneden de linkerkant vn zijn gezicht, van links naar rechts in zijn hals en dan een deel over zijn schouder naar achter, en dan weer naar voren van rechs naar links over zijn boven lichaam en van zijn linkerheup over zijn linkerbeen als een spiraal tot aan zijn enkel. max heeft lang zwart haar, als zijn haar los is, heeft het de lengte van anderhalf keer max zijn eigen lengte. max hecht zich slecht aan dingen, objecten of personen/dieren. maar als hij dat doet, is de band ook wel heel hecht.


Reacties:


beertje
beertje zei op 6 mei 2013 - 20:21:
wow


Aimeery
Aimeery zei op 12 dec 2012 - 20:13:
Gaaf ik heb alleen nog maar dit gelezen maar het lijkt me leuk.
ik mag die Max wel :p snel ff de rest lezen