Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » killer or boyfriend? » yuki

killer or boyfriend?

11 dec 2012 - 21:03

235

0

200



yuki

naam: yuki moniek

achternaam: onbekent

leeftijd: 13

geboorteland: japan

geboorteland vader: japan

geboorteland moeder: korea

roepnaam: yuki of kittycat

allergie: witte peper

oogkleur grijs/groenig

talent: zich kompleet kunnen afzonderen van alles en iedereen.

lengte: 1, 61m


over yuki:

yuki is een rustige, altijd in zichzelf en teruggetrokken afstandelijk persoon. yuki heeft een hekel aan menselijk gezeltschap. ook komt yuki niet snel voor zichzelf op en laat over zich heen lopen. yuki is als klein kind door zijn ouders als proefrat gebruikt, waardoor hij nu half kat, hals mens is. hij heeft de oortjes en staart en zijn handen zijn meer de potenvaneen kat dan echt handen, net als bijna zijn hele lichaam half op dat van een kat lijkt, vooral doordat hij net als een kat overal haar heeft en de oren, staart en de klauwen als handen/voeten heeft. omdat yuki heel erg gepest word, heeft yuki ook zijn speelse kant weggeruimt, in een kistje met een slot erop. net als max is yuki eigenlijk homo, maar niemand weet dat nog. yuki is eigenlijk voor alles bang, maar laat dat niet merken. yuki heeft halflang haar tot ongeveer zijn borst. en is ongeveer net zo lang als max. yuki heeft geen piercings of tattoos, en heeft ook geen vrienden. en hoeft die ook niet, denkt hij, want iedereen is toch hetzelfde. maar naarmate de schooltijd voorbijgaat, word hij steeds beter en beter bevriend met max, ondanks dat hij in het begin schrikt van wie max eigenlijk is.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.