Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Back for you. » Negen

Back for you.

12 dec 2012 - 21:55

672

2

249



Negen

Ik ben hier écht ontevreden over. Maar zie het maar als een brug ofzo, naar iets leukers.

Ellis POV
Rosa schudde haar hoofd. Ik wist wel wat ze dacht nu.

‘Ga je mee dan Ellis?’

Ik zag aan Jared zijn houding dat hij ongeduldig werd, hij wilde dus nu weg. Het was 5 voor 3, dus ik vond het allemaal wel best.
‘Roos, ik ben weg. Morgen ben ik bij familie geloof ik, of niet. Ik bel je, of ping je. Of ik bereik je op een andere manier’

Ik knuffelde haar en liep naast Jared naar zijn auto.

Zwijgend stapte ik in, ik herkende zijn bewegingen toen hij de auto het centrum van Renesse uit manoeuvreerde.

‘Dus, Ellis. Hoe is het met Louis en jou?’

Vandaar.

‘Ja, prima hoor.

Het verdere gesprek stuurde hij aan op het feit dat we uit elkaar waren, al lang. En waarom dan ook al weer. Het leek me het beste om er niet op in te gaan, dus dat deed ik ook niet.
Jared en ik waren vrienden, punt. Ik hield van hem, ergens. En ik hield van Louis, veel meer.

Hij zette me af voor mijn huis, ik gaf hem een knuffel en hield het verder af.

‘Ik spreek je nog wel. Bye Jared’

Hij knipoogde nogmaals en reed weg.

Ik viste mijn sleutel uit mijn broekzak, gelukkig had ik die nog, en verdween naar binnen.
Snel rende ik de trap op, zo snel als dat ging en meldde dat ik thuis was.

Een half uur later lag ik in bed, ik pingde Louis nog snel maar ik ging er van uit dat hij al sliep. Het was kwart over 4.

Ellis; Liefje! Ik ben thuis, ik dacht dat je dat nog wel even wilde weten. (: Nu ga ik lekker slapen, we bellen morgen nog wel even als het gaat. Love you! XXXX

Ik legde mijn telefoon op de grond, deed de oplader eraan en sliep binnen 2 minuten. Perfecte combinatie, drank en slaap.

De volgende morgen was wat zwaarder. Ik kneep met mijn ogen tegen het licht wat mijn kamer binnenviel, vreselijk dit. Ik draaide me nog een keer om, wilde liever nog even verder slapen. Ik kneep mijn ogen dicht.
20 Minuten later gaf ik het op, slapen ging never nooit meer lukken. Ik grabbelde naar mijn telefoon, vond hem en keek naar de tijd. 11:18, perfect.

Ik opende ping, eens even kijken wie wat zei.

Rosa; Ben jij al thuis? Ik had niks gehoord.. Ik ben in ieder geval nu thuis haha. Zie je van de week schat!

Ik grijnsde, half 6 en Rosa was thuis. Maar natuurlijk.

Ellis; Roos, foei! Half 6, schaam je. Waar ben je geweest? Ik zie je maandag wel, denk ik. X

Ik verzond mn ping, zag dat hij op D bleef staan. Ze sliep nog.

Louis pingde, hij was net wakker denk ik. Ik glimlachte al toen ik zijn naam zag staan.

Louis; Goedemorgen allerliefste vriendinnetje van de hele wereld! Heb je een leuke avond gehad?
Ellis; He vriendje! Je bent vroeg wakker zeg. Ja, het was leuk hoor (: Lekker geslapen?
Louis; Heerlijk! Jij ook? Ik bel je even! Kus

2 Seconden later ging mijn iPhone. Ik klikte op accepteren en zag Louis, hij lag ook nog in bed.

‘Hi love’

Ik grijnsde, niets fijner dan wakker worden met Louis.

‘He liefje. Lekker geslapen?’

Ik zag hem knikken. ‘Jij ook?’

Ik knikte ook, het gesprek ging nog een half uur door. Harry kwam de kamer binnen stormen, die had vast bij Louis geslapen.

‘Lief, ik ga. We hebben zo een shoot, ofzo’

Ik knikte begrijpend.

‘Ik spreek je vanavond nog, hoop ik. Anders pingen of appen wel. Kusje’

‘Kusje’

Hij hing op.

Ik klauterde uit bed, hoorde dat we om 1 uur met mijn oom en tante mee zouden rijden naar opa en oma. Het was nu kwart over 12, haast.

Om 1 uur zat ik in de auto, uitgebreid had ik mijn oom, tante en nichtje begroet. Ik had ze gemist. Familie betekende zó veel voor me. Vooral Eva, mijn nichtje, ik was haar min of meer gaan zien als zusje.

‘Ellis, voordat we gaan. Ik heb een verassing voor je’

Ik keek mama verbaasd aan.

‘Wat?’


Reacties:


fallinlove
fallinlove zei op 13 dec 2012 - 10:03:
Een Verrassing???!!!! I WANNA KNOW! Snel nog een hoofdstuk a.u.b. Ben verslaafd!!


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 13 dec 2012 - 0:42:
Verrassing!!
Jij zegt dat het je er ontevreden over bent?
Dan zeg ik dat er misschien niet zoveel gebeurd, maar dat dat helemaal niet uitmaakt.
Het is nog steeds goed geschreven!

Kusje