Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Ghost Whisperer » My life as LIZ » gesprek met Noor

My life as LIZ

14 dec 2012 - 11:01

188

0

260



gesprek met Noor

in het vorige hoofdstuk heb je gelezen dat Liz haar rijbewijs heeft gehaald. dus ze msnt haar vriendin gelijk om het nieuws te vertellen.

Lizz: heey Noor!
Noorr: heey Liz hoessie?
L: helemaal top ben egt zuper blij (L)
N: wrm ben je so blij dannn??
L: ik heb me rijbewijs!!!!!
N: ooww wauw ik wou dat ik hem al had..... naja me vriend heeft em hal dus dan brengt hij me wel overal heen.
L: ja maar ik kan dat nu tog ook??!!! ik mag al in de auto van me moeder rijden als ik hem heel laat maar dat lukt me wel.
N: ja das wel weer waar. kom je me maandag dan wel ophalen voor school dann??
L: dat gaat nog niet me moeder heeft de auto morgen zelf nodig ze moet werken..... maar weet niet of me vader morgen dienst heeft, dat kijk ik dan nog wel.
N: nou hopen dan dat je vader geen dienst heeft maandag,maar ik ga nu stoopen me moeder is wat vergeten en dat moet ik nu even gaan halen spreek je morgen denk wel weer me vriend komt vanavond naar me toe en moet jij Edje niet gaan bellen om het te vertellen???????
L; nee dat vertel ik hem wel als ik em maandag weer zie.. maar ik ga ok stoppen!
doeggggg (L)


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.