Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » ‡ 2002 [TH] » ‡ 9.7.2002

‡ 2002 [TH]

4 okt 2008 - 22:38

682

0

183



‡ 9.7.2002

*Met zijn allen liggen we aan het strand*
Seah, Tom, Bill, Flyh, Mam & Pap
Ik, Tom & Bill graven een diepe put
Flyh, Mam & Pap liggen op hun lui gat te zonnen

"Pff als dat ding hier nu instort ben ik dood!" Roep ik naar boven. "Wanneer is de begrafenis? Vraagt Tom grinikkend. Ik voel plots water de put inlopen. "Hee jongens help de zee komt op!" Geen antwoord. "Jongens?" Vraag ik stil. "MAM, PAP, HELP ME HIER UIT!!" Schreeuw ik zo hard ik kan. Geen antwoord.. Mijn knieën zitten al in de modder... "Komaan help!" Schreeuw ik. Alles blijft stil. Niemand komt me helpen. Water stijgt. Ga ik dood? "Help me" Zeg ik nog een laatste keer stil en het water raakt mijn kin... Daarna verschijnt er een hand in de opening van de put. Gered! De hand helpt mij de put uit. en nu zie ik van wie de hand was. Tom! "Waar is de rest?" "Die hebben hun verzet omdat de zee opkomt.." Antwoord Tom. "En daarom laten jullie mij maar verdrinken!" "Sorry Schatz.." "Schatz?" "Jaah, mag ik je zo niet noemen?" "Oh, Jawel hoor Schatz!" Zeg ik lief. Hand in hand lopen we terug naar de rest. "Sorry Seah" Zegt Bill meteen als we aankomen. "Als ik dood was geweest was het jou schuld!" Schreeuw ik tegen Bill. "Najaa, SuperTom heeft me gered" Zeg ik met een big smile en geef Tom een kus op zijn wang. "Wie gaat er mee in het water met de boot?" Vraag ik. "Ik!" zeggen Bill, Tom en Flyh. "Omtereerst!" Schreeuwt Flyh en ze loopt samen met Bill en Tom naar het water terwijl ik met de boot mag sleuren -.-. Flyh, Tom & Bill zitten al gezellig in het water als ik pas aankom. "Jullie zijn ook gezellig hoor!" Schreeuw ik boos. "Uhu, Jij ook hoor!" Antwoord Flyh bot. "Sorry Schatz..." "Nu ga ik alleen met Tom in de boot! Hij zegt tenminste sorry.." Ik leg de boot in het water en kruip er in. "Tom is gewoon je vriendje." Zegt Flyh die met haar ogen draait. Tom kruipt bij me in de boot. "Jah, allengoed! Kan geen beter vriendje wensen!" Ik buig voorover en geef Tom een onhandige tongzoen... "Ieuw.." Zeggen Bill & Flyh.. "Wat? Jaloers dat jullie dat niet kunnen doen?" Vraagt Tom. Flyh zucht en gaat het water weer uit. "Kom broer! er mee in!" Bill kruipt in het midden van de boot. "Mag ik niet in het midden zitten bij Tom?" "En dan elkaar wat zitten aflebberen zeker?" "Ja! Maar mag het pliieess" Smeek ik aan Bill. Bill zucht en verzet zich zodat ik bij Tom kan. Tom doet zijn benen open en ik zet me er tussen. "Hmm, Zacht kussen!" Even blijft het stil en dan begint Bill te praten: "Daarstraks in de auto"... Toen Flyh over dat in jou kamer begon. Werden jullie wit. Waren het echt 2 spinnen?" Ik kijk Tom vragend aan en hij knikt.. "Nou, ik denk dat je wel kunt raden wat er gebeurt is.." Bill kijkt ons vragend aan. Gott moet ik dat echt gaan uitleggen? Ik zucht en begin te praten: "Die 2 spinnen waren ik en Tom..." Bill's ogen worden groot. "Hebben jullie ge..." Ik knik. "In de kast dan nog?" Ik knik weer en Bill's ogen worden nog groter. "Maar zwijg asjeblieft!" Zegt Tom smekend. "Uhu." Zegt Bill. "Kom we gaan terug, we zitten al veel te ver de zee in." Zeg ik. Bill pakt de roeispanen en roeit terug naar het strand... "Koffers kan je niet dragen en Roeien kan je wel?" Vraag ik grinnikend aan Bill. "Tjaa, ik ben raar." "Wist ik al." Zeg ik lachend terug terwijl ik uit de boot stap.. "Ik draag de boot nu niet!" Zeg ik. "Ik ook niet!" Zegt Bill. "Dan neem ik hem wel mee.." Zegt Tom. "Aww, Ik zal je wel helpen Schatz" Zeg ik lief terwijl ik hem een kusje geef en daarna kruip ik onder de boot en hef hem op. "Je moet nu wel helpen hé!" "Oja, natuurlijk" Zegt Tom en hij loopt voor mij onder de boot.

Dag 9 Is voorbij..


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.