Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » xLife 4 Ever... » Chapter 1; First Day School...

xLife 4 Ever...

19 dec 2012 - 17:03

394

2

336



Chapter 1; First Day School...

Hayley POV

We reden weg uit Arizona.
Alles achterlatend... Vrienden... Familie. Gewoon weg van alles...
Maar toch niet alles eigenlijk... Mijn zussen konden ze niet achterlaten.
Als ik in Forks ben ga ik gelijk naar de winkels om mijn haren te verven. Van kastanjebruin naar rood. Na een paar uur zegt mijn moeder: 'We zijn er.' ik keek naar buiten en zag dat het al donker was. Het thuis was opzich wel mooi... Maar Arizona is voor altijd mijn huis... Dat wist ik gewoon.
Nadat alles het huis in is ga ik gelijk slapen.
'Hayley schat, opstaan.'
'Nee.' kreunde ik.
Opeens voel ik me helamaal nat worden.
'Godverdomme.' gelijk was ik wakker.
Ik stapte in de douche en kleedde me daarna aan.
'Jordana! Izzy! Kom!' Gelijk hoor ik hoor ik hakken. En ze stappen in.
Als we aankomen staart iedereen ons aan. Niet gek ik lijk op Jasmine V en Bell op Kristen Stewart(XD) en Jordana op Jordana Brewster uit Fast and Furous. Het valt me op dat zes mensen ons niet aankijken. Eindelijk iemand die niet staart... Net als er een super lelijke jongen aan komt lopen gaat de bel.
'Yes, safe by the bell.' Zeg ik terwijl ik focking erg straal van blijheid.
'Edward! Niet zo staren,' hoor ik een meisje zeggen.

Ik lach naar hem. En ga dan naar binnen.
Snel kijk ik welke leg ik heb godver! Wiskunde! Ik hí¡í¡t wiskunde!
Als ik de klas binnenkom zie ik dat er nog een ander meisje nieuw is. Want ze staat voor de klas.
'Hallo klas dit zijn Hayley Williams en Bella Swan.' Zegt een man van ongeveer twee meter lang.
'O. Hallo ik ben Mr. Jhones.' Ehmm zouden jullie je even willen vorstellen?' Vraagt de leraar.
'Ja, best hoor.' Zegt Bella.
'Nou, ik ben Bella facking Swan. Haha Ik kom uit Arizona ik ebn 16 jaar ik word 15 september 17.'
'Nou..." Begon ik. "Ik ben Hayley Willianms. Ok heb twee zussen Isabella Williams beter bekent als Izzy Williams. Ze haat de Naam Isa, Bella of Isabella. Ik word ook 15 september 17 want ik ben 16. En ik kom uit Arizona. En vind deze school sowiezo kut!.' De laatste woorden screeuw ik uit de klas kijkt me aan en schieten dan in de lach. De leraal daarintegen kijkt kwaad.
'Zo Hayley ga jij maar naast Edward Cullen zitten en jij Isabella gaat aan de andere kant van Edward zitten.' Zegt hij. We lopen naar zijn tafel en ik ga aan zijn linkerkant zitten.'


Reacties:


TheElenaVamp
TheElenaVamp zei op 19 dec 2012 - 16:40:
Sorry voor spellingsfouten ik ga nog verbeteren !


fallinlove
fallinlove zei op 18 dec 2012 - 19:44:
Wow ben benieuwd hoe het verder gaat!