Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Back for you. » Vijftien

Back for you.

18 dec 2012 - 21:24

816

2

235



Vijftien

Zo, beetje laat. Kom net van een kerstborrel af van stage, dus vandaar. :)

Om half 12 parkeerde ik de auto achter Club four. Ik voelde er niet zo veel voor om vanaf het transferium te lopen, ook al was dat maar 5 minuten lopen.

'Heb je tegen Rosa gezegd dat ik er ben?'

Ik schudde mijn hoofd.

'Vind ze het niet erg dat ik er ben?'

Weer schudde ik mijn hoofd.

'Nee, natuurlijk niet. Plus dat er 9 van de 10 keer toch meer mensen zijn dan alleen Rosa en ik'

Hij glimlachte.

'Komt Harry nog trouwens? Heb je daar iets van gehoord?'

Louis begon te grijnzen, echt te grijzen, en knikte.

'Vertel'

'Ik geloof niet dat ie komt. Hij was bij Eva natuurlijk, is nog steeds trouwens. En naar mijn idee hebben ze het prima naar hun zin samen'

'En dus? Harry komt niet?'

Hij schudde zijn hoofd.

'Ongezellig'

'Volgens mij was het meer Eva die niet wilde hoor'

Hij grinnikte.

'Ze had het er over dat ze hier eigenlijk nooit kwam, omdat ze ergens anders op school had gezeten en dan liever daar uit ging. Maar goed, Haz baalde'

Natuurlijk baalt hij. Hij kon hier eindelijk weer eens normaal uit gaan. Jullie zijn geaccepteerd hier, mensen kijken je niet meer aan alsof ze niet kunnen geloven dat je hier rondloopt. En dí¡t vind Harry nou juist zo fijn.

'Slaapt hij bij Eva dan?'

Nu schudde hij zijn hoofd.

Ik fronste mijn wenkbrauwen.

'Hij wilde eigenlijk bij jou slapen. En hij nam met liefde genoegen met de bank'

'Oh oke, prima. Maar dan belt ie straks dat ie opgehaald wil worden zeker?'

Louis knikte.

Verdomme Haz, was dan gelijk meegegaan. Eva blijft hooguit nog een uur wakker, 1,5 als je geluk hebt.

Ik haalde mijn schouders op.

'Nou goed, dat zien we straks wel dan'

Louis trok me mee naar Swing It, waar Rosa en Jordy al zaten.

'Hee schatje!'

Rosa riep me toe.

Ik grijnsde

'He!'

Rosa stond op om me te knuffelen, tot ze Louis binnen zag komen.

'Lou! He! Wauw, verrassing'

Hij grijnsde.

'Dat was ook de bedoeling'

We dronken wat bij Swing It, besloten even in Pinky's te kijken en wilde net richting de Stulp gaan toen ik gebeld werd.

Hazza gaf mijn telefoon aan.

Ik gebaarde naar Louis dat hij met Rosa en Jordy mee kon gaan, ik ging hem wel halen.

Hij knikte en zwaaide en terwijl ik mijn telefoon op nam liep ik richting de auto.

'He Haz'

'Eh, we zijn nog in Renesse. Waar ben jij?'

'Ja, ik kom er nu aan dan. Was het leuk?'

'Ga je mee morgen?'

'Nice! Gezellig! Tot zo'

Ik stopte mijn telefoon weer weg, snel even Harry halen.

'He Ellis! Wat ga je doen? Naar huis?'

Oh fuck, Jared

'Nee, nog niet. Even iemand ophalen'

Ik schonk hem een glimlach.

'Ellis? Ik, eh. Kunnen we praten?'

Nee Jared, nee. Ik heb geen tijd.

'Wat is er?'

'Ik, eh. Ik vroeg me gewoon af hoe het gaat met je. En met Louis en jou enzo'

Want..?

'Ja, goed hoor. En goed. Hoezo?'

'Gewoon. Ik realiseerde me van de week dat we het best goed hadden samen'

Best goed hadden samen?! Jí­j had het goed ja. Je deed lekker waar je zelf zin in had, het maakte je eigenlijk ook niet uit wat ik daar nou van vond of bij voelde. Je flirtte met andere meiden, met een beetje pech bleef het niet eens bij flirten. Maar fijn dat jij je realiseert dat je het best goed had bij me.

'Eh ja, dat zal wel dan'

'Nee Ellis, ik meen het'

'En je komt daarbij door wat..?'

'Ik wist het altijd al, denk ik. Maar ik had van de week ruzie met Kim, dus vandaar. Denk ik. Wij hadden nooit ruzie'

'Nee Jared. En dat is ook niet goed'

'Misschien..'

'He Jar, sorry maar ik moet echt even iemand ophalen. Ik zie je zo nog wel denk ik'

Ik zwaaide en stapte de auto in.

Fuck. Fuck fuck fuck. Waarom nu Jared. Waarom niet 1,5 jaar geleden?

Veel te snel reed ik naar het huis van Eva, pikte Harry op en reed weer terug naar Renesse. Parkeerde de auto op het zelfde plekje waar ik net stond, wat een geluk, en liep met Harry naar de Stulp.

'Hoe was het met Eef?'

'Ja leuk'

Hij grijnsde, heel stom.

'Haz, lach normaal'

Ik gaf hem een duw en hij wankelde naar rechts.

'Nee echt, het was leuk. Gewoon, oke. Ik zie wel'

'En zij? Ziet zij ook wel?'

Hij knikte.

We liepen de Stulp in, waar Rosa, Jordy en Louis nog zaten.

Het lot haat me.

Naast Louis zat Jared. Alleen.

Ik liep naar ze toe, met Harry, die enthousiast besprongen werd door Rosa.

'Ik wist niet dat Louis hier was Ellis'

'Nee, dat wist je inderdaad niet. Maar je hebt m gevonden zo te zien'

Rosa zond een blik naar me, die niet begreep wat hier aan de hand was.

Ik haalde mijn schouders op.

We dronken nog wat, deden nog een dansje in Pinky's en gingen om kwart voor 3 naar huis. Perfect op tijd.

Eenmaal thuis had Harry zich genesteld op het matras wat mama in de woonkamer had gelegd, de schat, samen met Kiwi.

Louis was zijn tanden aan het poetsen en ik kroop in bed. Mijn telefoon trilde, vast Rosa die wilde zeggen dat ze ook thuis was.

Jared; Je zag er goed uit! Slaap lekker!


Reacties:


fallinlove
fallinlove zei op 19 dec 2012 - 11:56:
Waarom Jared? Waarom?
Snel volgend hoofdstuk a.u.b.


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 18 dec 2012 - 22:10:
AAAAAHH Jaredd mag het niet gaan verpesten!