Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Life From A Cop » H3

Life From A Cop

19 dec 2012 - 23:06

477

1

217



H3

Mijn wekker ging af. Zonder moeite stond ik meteen op. en nam een warme douche. Ik kleedde me netjes om. En deed mijn haar. Ik keek naar mezelf in de spiegel. En deed wat spray op. ik deed spoot wat deo. ‘Mam ik ga’ zei ik. en liep naar de deur. Ze glimlachte naar me. ‘Veel succes’ zei ze en gaf me een kus. Ik glimlachte en liep naar buiten. Ik startte mijn auto. En reed. Toen ik we was parkeerde ik en liep naar binnen. Ik melde me bij de balie. Ik moest wachten en ging op een stoel zitten. Emily kwam na 5 minuten. ‘Zayn’ zei ze. Ik stond op en liep naar haar toe. We gingen naar haar kantoortje. Ze pakte wat uit een tas. En liet het zien. Een agenten pet en een stropdas. ze deed de stropdas bij me om. Ik pakte de pet en zette hem op. ‘Zo’ zei ze en keek me trots aan. Ik keek naar mezelf in de spiegel. En glimlachte. ‘John is er vandaag niet’ zei ze. Ik knikte. ‘Volg me’ zei ze. Ik liep achter haar aan. Ze begroette een paar mensen. We liepen een grote ruimte in. Er stonden een paar kartonnen poppen. Emily liep naar een grote kast. Ik leunde tegen de muur aan en keek om me heen. ‘Je gaat leren schieten’ zei ze. Ik vond het wel gaaf. Ik tilde mijn schouders op. ‘Wel opletten’ zei ze. Ik knikte. Ze richtte met de pistool richting de kartonnen poppen. Ik keek heel aandachtig. Opeens schoot ze. De kogel was bij de arm geraakt. Ze keek trots. En fronste naar me. ‘Nu jij’ zei ze. Ik liep naar haar toe. Ze gaf me de pistool. ‘Appeltje eitje’ zei ik. ‘Het is moeilijker dan je denkt hoor agent Malik’ zei ze. Ik grinnikte. ‘Je doet het helemaal fout’ zei ze. Ik keek haar vragend aan. Ze kwam achter me staan. En sloeg haar amen om me heen. En hield me bij mijn handen vast. ‘Zo moet je het vasthouden’ zei ze. Ik vond dit maar raar. ‘Oke ga je gang’ zei ze. Ik richtte en schoot. ‘Mis’ lachte ze. ‘Ik zei toch dat het moeilijk was’ zei ze. Ik zuchtte. Ze pestte me gewoon. Wat is zij voor een begeleider. Ze deed het nog een keer voor. Ik had een hekel aan haar. Ze deed alsof ze de beste was. Na een paar keer schieten had ik eindelijk raar. Precies bij zijn voorhoofd. ‘Ha, die zag je niet aankomen’ zei ik blij. Ik lachte en deed een klein dansje. Ze klapte, Ik glimlachte. Ze kwam naar me toe. En gaf de pistool aan mij. ‘Hou hem altijd bij je’ zei ze. Ik keek haar verbaast aan. Ze knipoogde. ‘Emily pauze’ zei een man bij de deur. Ze knikte.

tell me what you think guys. x


Reacties:


candyXbar
candyXbar zei op 20 dec 2012 - 7:08:
Emily and zayn.. Hmm geef je me een melding? Mhihi