Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » xLife 4 Ever... » Chapter 3; The Truth About Us And The Cullens...

xLife 4 Ever...

20 dec 2012 - 21:07

395

4

278



Chapter 3; The Truth About Us And The Cullens...

[i]"Sometimes It's Hard To Believe What You Really Are... But When You Fail In Love Does It Not Matter... Anymore."[/i]

Hayley POV

Ik had nu a; de gave van Edward, Alice, Jasper en Bella(Ja ze is in dit verhaal al vampier maar heeft niks met Eddie). De bel gaat en ik loop snel naar buiten maar word al snel ingehaald door Bella, wat moet ze nou heeft ze mijn humeur niet opgemerkt. 'Hallo ik ben Bella, jij?' Vraagt ze aardig. Haar mocht ik wel al was ze wat stilletjes ik mocht haar echt en in haar gedachten hoordde ik hetzelfde over mij. Tijdens de les bleek ze zich ook te ergeren aan Edward. 'Hayley Williams, kom je anders bij mijn zussen zitten?' vraag ik hoopvol 'Nee sorry... Ik zit al bij de Cullens. Maar als je wil mag je wel bij ons zitten. Jij vraagt je af hoe ken ik de Cullens jeugdvrienden van vroeger.' Zegt Bella trots, pff, de Cullens. 'Ja hoor, alleen als Jordana en Izzy ook mogen gaan zitten bij hun.' Ze keek me aan 'Ja hoor ik vind het wel leuk als jullie er bij komen zitten.' Óké, tot zo dan.' En ik loop nar me zusters. 'Eey ik word uitgenodigt om bij de Cullens te gaan zitten, willen jullie ook?' 'Oké.' Zeggen ze tegelijk. We lopen naar de Cullens en ik kijk Edward boos, nou eigenlijk woedend aan. Ik was kwaad! Niet normaal. Opeens voelde ik me kalmeren, Jasper. Ik was vergeten om mijn gedachten weer af te zetten voor Edward en hij keek me raar aan, zo van waarom is ze nou zo boos. Hij lachte 'Ja dat denk ik inderdaad zegt hij dan.' Ik word weer kwaad 'Wil je uit me hoofd blijven?! Alsjeblieft? Het is onbeleefd.'Roep ik uit. Hij kijkt me koel aan 'Tss, jij deed het ook bij mij...' Ik kijk hem even schuldig aan en begin dan in gedachten te praten. (Dit is in gedachten. Ik shrijf het in het Roze x)
Hayley; Het spijt me
Edward; Haha ga ik in de krant zetten dat je sorry zegt.. XD maar nee... Het spijt mij ook.
Hayley; Oké, knuffel?
Hij; Ja XD


(Weer normale ding XD)
"Sorry,' ik loop naar hem toe en geef hem een knuffel wat de anderen niet zagen aankomen en ik eigenlijk ook niet was dat hij vorover boog en mijn gezicht pakte en me kuste. Ik volede zijn warme lippen en de starrende ogen in me branden.



Sorry voor korte stuk moet gaan xx Hope You Like it(L)


Reacties:


shania13
shania13 zei op 4 jan 2013 - 15:37:
Je moet echt verder schrijven
melding!!!
xxx


dreamangel zei op 25 dec 2012 - 15:57:
snel verder


fallinlove
fallinlove zei op 22 dec 2012 - 18:30:
Wow gaaf!!!!!


TheElenaVamp
TheElenaVamp zei op 22 dec 2012 - 18:19:
Ik schrijf waarschijnlijk minder want ben bezig met nieuwe verhaal x Read that story ik smeek t je xd