Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » ~The VampireWolves Trilogy : A New Life (Book One) » -Prologeu

~The VampireWolves Trilogy : A New Life (Book One)

22 dec 2012 - 18:18

352

0

164



-Prologeu

"The End Of The Beginning..."

Er werd omgeroepen... Ik was bang bang om mijn familie te verliezen... Bang om mijzelf te verliezen maar dat was altijd beter dan hen... hen verdienen het niet om nu dood te gaan... "We gaan neerstorten," hoorde ik weer. Ik hoorde gescreuw en ik voelde de angst van de mensen afdruppelen... Dit is het einde ik weet het zeker... het vliegtuig was tegen een ander vliegtuig aan gevlogen en die was in no-time beneden... Waar de dood op hun wachtte. Ik zag de angste blikken van mijn vader en moeder... en ik zag dat dit hun laatste adem zou kunnen zijn en dat dit ook mijn laatste was... Maar ik was opeens op een andere plek... In een bos... Dus zo zag de hemel eruit? Ik dacht altijd helemaal wit...
Een felle pijn trok door mij heen en ik merkte dat ik niet in de hemel was.
"Oké! Doe even normaal zeg!" Zei ik tegen mijzelf. Maar het drong te me door dat me ouders er niet waren.

1 week later.

Ik keek het nieuws en opeens zei de man iets... ik dacht dat ik hem verkeerd had verstaan en spoelde terug. Het was niet verkeerd verstaan het was real. "Er is maar één overlevende bij het vliegtuigongeluk die opweg was naar spanje. Altans dat denken we volgens het gerister zou alleen Katherine Hayley Trescora Williams lichaam niet gevonden zijn en mensen beweerde dat ze haar hadden gezien vrienden van haar maar als dat zo was was ze wel naar de begravenis van haar ouders geweest." Ik deed op mijn mensen snelheid de tv uit en ik huilde. Dit was nooit gebeurd als ik niet zo had gesmeekt had, en het ergste was dat we daarvoor ruzie hadden gehad. Alleen Chaze wist dat ik nog 'leefde' voor zover ene vampier kan leven alleen ik ben niet een hele maar halve en mijn ogen waren nog hetzelfde. Ik had een besluit genomen ik ga nu mijn haren zwart verven met het potje wat nog over was van me moder het was zo grote pot dat je wel 3 keer je haar mee kan verven.



Xxx Graag ReactiesxxX


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.