Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » destiny » ~01

destiny

19 aug 2013 - 21:13

666

3

368



~01

eerste stukje! laat me weten wat je er van vindt! Tips en opmerkingen altijd welkom! enjoy! x

Helemaal bezweet ging ik even zitten op het bankje in het park.
Ik keek om me heen, het was heerlijk rustig.
Ik zag hoe de eerste vogeltjes rondvlogen in het park, er snel een eekhoorntje een boom in snelde en de eerste auto’s al langs reden.
Snel scrolde ik door de playlist van mijn IPhone, die helemaal niet van mij bleek te zijn maar van mijn kleine zusje Lara.
Door de oordopjes dreunde een vrolijke liedje van zo te horen een aantal jongens dus ik keek op het scherm waar stond: One Direction- up all night.
Toen ik verder las in de playlist zag ik dat het vooral de zo genaamde ‘’One Direction’’ was.
Ik stond weer op om verder te rennen, sommige mensen hadden er een hekel aan, maar ik stond graag in de vakantie om 7uur op om een lekker stuk te gaan hardlopen.
Toen ik weer thuis aankwam riep ik: ‘’ ik ben weer thuis’’ maar ja, ik had een luie famillie en ze sliepen allemaal nog.
Ik liep verder naar de keuken waar ik op de keukentafel al mijn IPhone zag liggen.
Snel keek ik of ik nog berichtjes had, tuurlijk niet het was 08:30 niemand was nog wakker.
Ik keek nog een keer in het rond en liep naar boven, snel douchte ik me.
Toen ik klaar was en helemaal aangekleed bleek dat er nog niemand wakker was dus begon ik de tafel vast te dekken.
Zelfs dat was klaar en nog niemand was wakker, het was inmiddels ook al 10:30 wat voor mij al laat was.
Ik ging in de studeerkamer zitten die speciaal was ingericht voor mij en Lara was gemaakt.
Daar pakte ik mijn laptop en zocht het liedje van net op.
Ik zette de boxen zachtjes aan en begon er op te dansen.
Zachtjes deed Lara de deur van de kamer open ‘’Wat ben jij nou weer aan het doen Mackenzie?’’
Totdat Lara beter luisterde”¯OH MIJN GOD,JE LUISTERD ONE DIRECTION!’’ gilde ze uit
‘’Rustig aan zusje, wat is er zo bijzonder aan’’
‘’HEB JIJ OOIT GEZIEN HOE KNAP ZE ZIJN?”¯
Ik liep naar de laptop terug en zette de muziek uit en zocht ze op op Google.
Ik keek naar de foto’s, die zagen er inderdaad niet echt slecht uit.
Mijn oog viel direct op die ene jongen, met die krulletjes, hij had iets schattigs.
“Komen jullie ook meiden?”¯ ineens stond onze moeder in de kamer.
“We komen!’’ snel sloot ik de laptop af en liep achter Lara aan naar de keuken.
‘’Goedemorgen meiden, hebben jullie goed geslapen’’ vroeg onze vader.
‘’Beetje kort’’ was het antwoord van Lara.
Ik barstte in lachen uit, ‘’ jij luilak, ik stond om 7 uur op en heb al hardgelopen!’’
Mijn zusje keek me aan “ Jij bent echt niet normaal he?’’
Lachend pakte ik een croissantje van de versgebakken broodjes.
‘’Mackenzie Amelia Johnson die hele pot met jam hoeft niet op 1 broodje’’ zuchtend schudde mijn moeder haar hoofd.
Na het eten belde Sophia, ze vroeg of ik mee kon shoppen, en natuurlijk zeg ik daar geen nee op.
‘’Maaaaaaam.. over een half uurtje is Soph hier, we gaan even shoppen hoor!’’
‘’Is goed meid’’ antwoorde mijn moeder.
Sophie kennende was ze 10 minuten te laat, maar dat maakte bij ons niets uit.
Zo liepen we 20 minuten later in de stad, we gingen gauw de Freerecordshop in want Sophie moest en zal de nieuwe cd halen van haar grote held Justin Bieber.
Zelf had ik niet zo veel met zijn muziek, niet dat ik het slecht vond, maar het trok mij niet zo.
Daar stond ineens een grote kartonnen plaat voor me en keek ik recht in de ogen van die jongens waar mijn zusje zo fan van was.
‘’Soph, hoe heten die jongens ook al weer?’’
‘’Die bedoel je?’’ ze wees naar het bord ‘’ dat is One Direction, de nieuwste en hipste boyband van nu!’’
‘’oké, wacht eventjes, ze hebben cd’s van hun, ik neem er eentje mee voor Lara, die is er superfan van’’
Toen we bij de kassa aankwamen en afrekende stond ineens een grote brede man naast me: ‘’ Jongedames zouden jullie misschien even met mij me kunnen lopen’’ is wat de man zei.
Geschokt keken Sophie en ik elkaar aan.


Reacties:


IloveZayn
IloveZayn zei op 27 juni 2013 - 22:55:
Oehlalaa de boys hebben hun zeker gespot en nu willen ze hun ontmoeten ^^


fallinlove
fallinlove zei op 20 jan 2013 - 20:31:
Ik ga snel verder lezen!!!!


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 23 dec 2012 - 13:53:

Spanneennnddddd