Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Fallen Frends » My life, Mine still...

Fallen Frends

12 april 2009 - 20:29

480

0

167



My life, Mine still...

''Ellie!'' en jahoor, daar komt missi kissi weer aan...
Begrijp me niet verkeerd, ze is een coole chik, maar ze neemt gewoon per maand 15 miljoen vriendjes.
''Hey bitch'' zeg ik lachend, ik noem dr altijd al zo, gek genoeg vind ze het niet eens zo erg... dat snap ik nooit, hoe mensen dan zo rustig blijven?
''Hey, heb je het al gehoord?...'' zegt ze hijgend.
''Wat moet ik weten dat ik nog niet weet?'' Sandra (das haar naampje) grijnst hijgend, en opend haar mond om iets te zeggen, maar voordat ze ook maar een letter kan zeggen springt Daphne ertussen, mijn nummer 1 roddelaarster.
''Tom en Bill Kaulitz komen naar deze school!!'' Zegt ze met de nadruk vooral gelegd op Kaulitz.
''NO WAY!'' gil ik uit, zo luid dat de hele school het hoord.
''Yes way'' zeg ze zacht terug, met de bedoeling mij te laten zien dat ik zachter moet praten.
''OMG, WAT EEN,... EEN... AAHH!'' ik kwam niet aan tot een echte zin, realiceerde me de kleine dingetjes die er gebeurden om mij heen, en, en zag de tijd!
''Oh nee, de lessen!'' schreeuwde ik uit.
Ik zag sandra en daphne naar de klok staren en schrikken, het zag er best wel funny uit, allebij geschrokken, maar toch niet bewegend...
We renden snel naar de klas, ja de bel , is eigelijk nog niet gegaan, maar op onze school is het zo dat als je pas in beweging komt wanneer de bel net is gegaan, je een deur in je gezicht krijgt gemept, strikt wanneer de bel gaat, gaan alle klaslokaal-deuren dicht.
Net als ik op mijn plaats zit, gaat de bel en klapt de deur dicht.
''Zo, we gaan het hebben over...'' je droomde gelijk al weg van de les, DE TWINS, OP JOUN SCHOOL! een droom die uitkomt.
Maarja... dan heb je ook nog Mevrouw Blend, het schoolhoofd zij maakt er vast een big deal van...
Ze steld hun natuurlijk eerst voor aan haar dochter... de school slet, ze krijgt alles omdat haar moeder het schoolhoofd is.
Ze bedreigt leraren met ontslag als haar cijfers laag zijn.
En natuurlijk zal ze wel in de smaak vallen bij Tom, juist de kaulitz waar ik op val.
Ik bedoel, kijk nou: je ziet hem vaak op foto's met blonde playboy meiden, dat ben ik egt helemaal niet, maar zij wel.
Wat zal ik doen als , als hij niet naar mij omkijkt... branden van jaloezie?
... Wat gaat er dan om in mijn hoofd?
Voor ik het weet gaat de bel alweer, en ik ben vrij... het laatste wat ik de lerares hoord zeggen is: ''Ik zou maar beter opgelet hebben, want jullie krijgen een toets.'' Fuck, precies als ik iets aan mijn hoofd heb.
Daar gaan mijn goeie cijfers, bye bye...
Na school ga ik naar het park, naar mijn eigen plekje, tussen de bosjes aan de linkerkant van de misvormde boom, mijn plekje.
Via daar kan ik makkelijk ongezien in de boom komen.
Mijn plekje, met Mijn gedachten, My life, Mine still...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.