Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Life From A Cop » H4

Life From A Cop

23 dec 2012 - 18:08

688

2

253



H4

-

. ‘Kom je mee naar de kantine’ vroeg ze. Ik knikte en liep achter haar aan. Ze vertelde me iets over het gebouw, Ik zat niet op te letten. En keek om me heen. Ik had mijn oortjes in en luisterde muziek. Ik was niet mezelf.‘Hier’ zei ze. Mijn droom werd verbroken. Ik pakte de dienblad aan. ‘Wat hebben we vandaag’ vroeg Emily. ‘Patat’ antwoordde de vrouw. Ze schepte wat op, op een bord. ‘Je vriendje’ vroeg de vrouw aan de kantine. Emily schudde haar hoofd. ‘Nieuwe agent’ zei Emily. Ik glimlachte even. Ik pakte wat ketjap en wat zout. Ik volgde Emily. We gingen aan een tafel zitten. Ik keek om me heen. Het was druk. Ik hoorde allemaal gepraat. Ik keek naar Emily. Ze zat haar patatjes te eten. ‘Wat is er?’ vroeg ze. ‘Niks hoor’ zei ik en schudde mijn hoofd. Ze was best wel knap. Alleen was ze zo arrogant. Ze was net een bitch. ik at mijn frietjes op. ‘Wat gaan we doen?’ vroeg ik. ‘We moeten elkaar beter leren kennen om verder te gaan’ zei ze. ‘Verder gaan?’ vroeg ik verbaast. Ze lachte.’Ja als begeleider’ zei ze. ‘O, ja’ zei ik. ze lachte. ‘We gaan even naar de stad ofzo’ zei ze. ‘Klinkt goed’ zei ik. ze glimlachte. Na het eten liep ik naar buiten. Emily moet nog wat dingen regelen. Ik leunde tegen de muur aan en pakte een sigaret en stak het aan. Ik keek om me heen. ‘Hoe vaak moet ik het zeggen’ zei Emily. Ik keek haar vragend aan. Ze stond in de deur opening. Ze keek me woedend aan. Ik nam nog een trekje. ‘Gooi het op de grond’ zei ze. Rustig. Ik zuchtte. ‘Als jij het niet doet doe ik het’ zei ze. ‘Oke, oke’ kikte ik. En gooide de sigaret op de grond. ‘Goed zo’ zei ze. En glimlachte naar me. We liepen naar mijn auto. We stapten in. Ik keek naar mezelf in de spiegel. En startte de auto. We reden naar de stad. Ik parkeerde. En stapte af. ‘Waar gaan we heen’ Vroeg ik. ‘Even iets drinken’ zei ze. Ik knikte. We liepen naar een leuke tentje. We bestelde een milkshake. Ik ging zitten. Emily zat tegen over me. ‘Zayn vertel is wat over jezelf’ begon ze. Ik glimlachte lichtjes. ‘Eum, ja. Ik ben opzoek naar een eigen appartement. Ik ben 19’ zei k. ze knikte. ‘Geen vriendinnetje’ vroeg ze. Ik schudde lachend mijn hoofd. ‘Nou, ik woon alleen, mijn ouders zijn overleden. Ik ben 18. ik woon op mezelf en heb een broer van 20 jaar. Hij is in Seattle voor zijn werk’ zei ze. ‘Gecondoleerd’ zei ik. ze lachte. ‘Zie je je broer wel is?’ vroeg ik. ‘Ja af en toe op skype’ zei ze. Ik knikte begrijpelijk. Na een paar uur zitten praten stonden we op. we hadden een goede band met elkaar. Ze was best aardig. Niet zo een arrogante bitch wat ik dacht. We keken in een paar winkels. ‘Wil je vanavond mee naar mijn huis?’ vroeg ze. ‘Dan kan ik je een paar dingen laten zien’ voegde ze er aan toe. ‘Cool’ zei ik. het was 5 uur. We hadden veel gedaan. Ik kende haar beter. Ze was een leuke meid. We liepen naar mijn auto. ‘Mag ik rijden’ vroeg ze. ‘Waarom ook niet’ zei ik en haalde mijn schouders op. ze glimlachte. Ik gaf de sleutel aan haar. Ze liep lachend. En opende de portier. Ik stapte in. Na een paar minuten waren we bij een grote flat aangekomen. ze parkeerde. Ik stapte af. We liepen naar binnen. Emily nam de lift. Ik ging via de trap. Maar ze woonde helemaal boven. Ik had een goed conditie. Na 6 trappen lopen was ik moe. ‘Ik zei toch dat je via de lift moest’ hoorde ik een stem van de verte. Ik lachte in mezelf. Ik liep verder. Toen ik eenmaal boven was. Was ik bekaf. Ik hijgde. En zuchtte diep. Emily lachte me uit. ‘Niet grappig’ zei ik op een zuchtende toon. Emily deed de deur open. We liepen naar binnen.



let me know what you think x


Reacties:


candyXbar
candyXbar zei op 23 dec 2012 - 19:07:
Goed haha! Ik weet niet of ik dit eens heb verteld heb maar, -ik weet eigenlijk ook helemaal niet of je tips wilt- kan je niet beter wat meer komma's en wat minder punten plaatsen? JS. Verder heel goed, een melding bij het volgende hoofdstuk?


fanta
fanta zei op 23 dec 2012 - 18:34:
verder