Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » ‡ 2002 [TH] » ‡ 10.7.2002

‡ 2002 [TH]

4 okt 2008 - 22:38

415

0

197



‡ 10.7.2002

Mam, Pap, Bill & Flyh zijn naar de winkel.. Tom & ik bleven thuis.

Ik kom uit de douche met enkel handdoeken rond mij. Ik buk mij om iets uit de kast te pakken en mijn bovenhanddoek valt af... "Sexy!" Zegt Tom meteen. "Nou!" Ik loop sexy op Tom af en loop een paar rondjes om hem heen. "Kleed je uit!" Beveel ik terwijl ik naar onze kamer loop. Ik zet me op bed en Tom komt in boxer de kamer ingelopen. "Gordijntjes toe!" Zegt Tom die de gordijnen toe doet. Hij draait zich om en blijft hangen mij mijn borsten. "Uhh, kom je nog liggen?" "Oh ja, natuurlijk!" Antwoord Tom die bovenop mij springt. Ik geef hem kusjes en ruk zijn boxer uit. Ik geef Tom kusjes, tonzoenen alles wat je maar kan bedenken en dan komt zijn lul ook eens kijken. "Vorige keer kwam die toch zo recht niet hoor!" Zeg ik terwijl ik hem nog kusjes geef. "Mag ik in je?" Vraagt Tom fluisterend in mijn oor. Ik knik en Tom maakt mijn handdoek los. "Weet je ondertussen al hoe die condoom werkt?" "Nee..." "Dan terug zonder!" Ik voel hoe Tom in me gaat. Op en neer. Eerst doet het zeer, maar daarna gaat het wel.. "Rapper!" Beveel ik. "Ja zeg, ik doe me best!" Tom gaat Rapper en plots voel ik iets vloeibaars in me lopen. "Ben jij aan het plassen ofzo?" "Uhh nee, maar ik voel wel iets uit me lopen." Zegt Tom. "Is dat normaal?" Vraag ik. "Ik weet niet... Gaan we maar stoppen voor je ouders thuiskomen?" "Jaah, Twas leuk voor zolang het duurde." Zeg ik met een knipoog naar Tom. Tom lacht even en daarna kleden we ons weer aan. Ik zet me neer in de zetel en zet de TV aan. Tom komt naast me zitten en slaat zijn arm rond mij heen. "Ik wil weten wat dat was..." Zeg ik denkend. "Wat?" "Wel dat ding dat uit je liep precies." "Oh, achja, maakt het uit wat het is?" "Nee, nouja, Het was vast niets en daar loop ik me nu zorgen over te maken..." Plots gaat de deur open. "We zijn thuis!" Roept mijn ma vrolijk door de caravan. "We zijn gelukkig net optijd gestopt!" Fluister ik in Tom's oor. Tom lacht even. "Wat fluisterden jullie daar?" Vraagt mijn moeder. "Oh, niks hoor." Antwoord ik met een engelengezichtje. "Ik hou jullie in het oog.." Jah, dat heb ik wel al door hoor, zoals gisteren...

Dag 10 Is voorbij...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.