Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Life From A Cop » H5

Life From A Cop

27 dec 2012 - 17:10

815

1

217



H5

-

. ‘Hier woon ik’ zei Emily trots. Ze glimlachte en keek me aan. ‘Mooi’ zei ik. we liepen naar de woonkamer. Ik plofte op de bank. Emily liep naar de keuken. ‘Wil je wat drinken?’ vroeg ze. ‘Ja, doe maar cola’ zei ik. na een paar seconde kwam ze aan met 2 glazen cola. Ik nam een grote slok. Emily kwam naast me zitten, Ze zette de tv aan. Ik zuchtte diep. Ik keek haar aan. Ze was op zich wel mooi. Ik had niet door dat ik staarde. ‘Zayn?’ zei Emily. Ik schudde mijn hoofd. En lachte lichtjes. Het was 7 uur. Emily vertelde me over John. Over politie zijn. Na een paar minuten verveelde ik me. En besloot om te gaan. ‘Ik ga maar’ zei ik. ze lachte. Ik stond op. we liepen naar de deur. Ik gaf haar een knuffel. ‘Bedankt voor alles’ zei ik. ze bloosde, Ik knipoogde. En liep de deur uit richting mijn auto. ‘Zayn’ hoorde ik een
bekende stem. Ik draaide me om. ‘Saed’ riep ik. Mijn neef kwam op me af rennen. Hij omhelsde me stevig. Ik glimlachte. Ik had hem 2 jaar niet gezien. Hij keek me aan. ‘Je bent verandert, Je gezicht, je stijl. Wat is dit man’ vroeg hij terwijl hij me bekeek. Ik lachte. ‘Ik ben nog steeds dezelfde Zayn’ zei ik lachend. Hij glimlachte. We gingen ergens op een bankje zitten. ‘Waar woon je?’ vroeg ik. ‘Hier een paar straten achter’ zei hij. ‘Cool’ zei ik. ‘Hoe gaat het met oom Yasser’ zei hij. Ik lachte. ‘Goed’ antwoordde ik. na een lang gesprek ging Saed weg. Ik bleef even zitten. En keek om me heen. Ik zag Emily bij haar balkon staan. Ik floot even, Ze keek meteen mijn kant op, ze glimlachte. ‘Je bent gek Malik’ zei ze. Ik lachte. Na een paar seconden stond ik op en ging in mijn auto zitten. Ik startte de motor en reed naar huis. Ik parkeerde voor het huis. Langzaam deed ik de slot open. En liep stilletjes naar binnen. Volgens mij sliep iedereen. ‘Waar was je’ hoorde ik een stem. Ik keek voor me, Maar het was donker. De lamp ging aan. ‘Het is 1 uur middernacht waar was je’ vroeg mijn moeder nog eens. Ik zuchtte. ‘Bij Saed’ zei ik eerlijk. Van haar boze uitdrukking veranderde het naar een blije. Ze vroeg me allemaal dingen over mijn werk en over Saed. Ik vertelde wat ik had gedaan wat er was gebeurd. Na een tijdje besloot om te gaan slapen. Ik werd vroeg wakker. Niemand was thuis. Mijn vader was naar een appartement aan het kijken voor mij. Ik nam een warme douche. En trok simpele kleding aan. Ik pakte een broodje en at het op. na een kwartier liep ik naar buiten, Ik startte mijn auto en reed naar mijn werk, Ik parkeerde. En stapte uit. ‘Zayn’ hoorde ik iemand zeggen. Ik keek om. Het was meneer John. ‘Goedemorgen’ zei hij blij. ‘Goedemorgen’ glimlachte ik, we liepen samen naar binnen. Ik kreeg koffie. Ook al vond ik koffie vies maar ik dronk het gewoon. ‘Hoe is het Zayn, heb je vragen?’ vroeg John. ‘Nee, Emily heeft alles al een beetje uitgelegd’ zei ik. hij knikte. ‘Emily is een goede meid, ze werkt hier ongeveer een jaar’ zei hij. Ik knikte. ‘Goedemorgen’ zei Emily. ‘John ik ga Zayn vandaag het vechten leren’ zei ze. Ik kon goed vechten ik zat op kickboksen. ‘Kom je’ zei ze, Ik knikte en liep met haar mee naar een kleedkamer. ‘Trek dit aan en kom naar die zaal’ zei ze, Ik knikte. En trok een broek aan. Het was een soort kickboks broek. ik deed mijn shirt uit. En liep naar de zaal. Emily zat rek oefeningen te doen. Ze keek me goedkeurend aan. ze ging voor me staan. ‘Sla is’ zei ze. Ik schudde mijn hoofd. ‘Sla je geen meisjes’ zei ze lachend. ‘Nee dat niet’ zei ik. ‘sla’ zei ze. Ik knikte. Ze vroeg er zelf om dus het is niet mijn probleem. En sloeg haar in haar buik. Ze viel op de grond. ‘Ik zei het je toch’ zei ik. en knielde. ‘Kickbokser’ zei ze. Ik hielp haar, Ze stond op. ‘Verdomme doe dat nooit meer’ zei ze. Ik glimlachte. ‘Auu, mijn buik man’ zei ze. Ze ging zitten. Ik lachte en ging naast haar zitten. ‘Gaat het?’ vroeg ik. ‘Nee, dat zie je toch’ zei ze. ‘Heb jij toevallig een EHBO cursus gedaan?’ vroeg ze, Ik schudde mijn hoofd. Ze lachte, ‘Sorry’ zei ik en glimlachte. ‘Gaat het weer?’’ vroeg ik. ze knikte lichtjes en stond op. ‘We hoeven dus niet te oefenen’ zei ze. Ik lachte. ‘Kleed je om en kom naar buiten’ zei ze en liep naar de kleedkamers. Ik pakte mijn shirt en deed hem aan. ik liep naar buiten en ging op een bankje zitten.


let me know what you guys think..x


Reacties:


candyXbar
candyXbar zei op 27 dec 2012 - 17:40:
Nice! Meldinnggg