Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » destiny » ~03

destiny

19 aug 2013 - 21:13

1052

3

422



~03

Tips en opmerkingen altijd welkom! x

‘’Hi, Ik ben Harry Styles’’ is wat de jongen met de groene ogen zei.
‘’Duh, dat weten wij ook wel’’ zei Sophia bijdehand.
‘’Sophia, doe eens normaal…, uhm sorry, Ik heet Mackenzie Johnson’’ antwoorde ik verlegen.
Inmiddels stelde Sophia zich voor aan de rest van de jongens, dus besloot ik dat ook te doen.
De getinte jongen stelde zich voor als Zayn Malik, de schattige blonde jongen heette Niall Horan, de jongen met gemillimeterd haar stelde zich als Liam Payne voor en de laatste gestreepte jongen als Louis Tomlinson .
Natuurlijk wist ik dit wel maar toch.
Flirterig stond Sophia met Niall te praten, Niall flirtte vrolijk terug.
Ik keek Harry aan en we dachten direct het zelfde.
‘’volgens mij hebben die het wel gezellig’’ lachte Harry.
Zayn, Liam en Louis kwamen bij ons staan.
‘’Mackenzie’’ begon Louis.’’ Zouden jij en je vriendin het leuk lijken om met ons vanavond uit eten te gaan?’’
Ik richtte nog een blik naar Sophia en Niall en knikte.
Harry pakte mijn telefoon uit mijn handen en plaatste zijn nummer en de rest van de nummers er in.
‘’dankjewel’’ zei ik toen in hem weer terug kreeg.
‘’als jullie nou eens mooie jurken uit gaan zoeken, gaan wij reserveren’’ zei Zayn.
‘’lijkt me goed, waar moeten we vanavond zijn?’’ vroeg ik.
‘’Dat hoor je nog wel’’ zei Liam lachend.
Inmiddels had Zayn Niall en Sophia ook opgehaald en uitgelegd wat we gingen doen.
‘’zien we jullie dan vanavond?’’ vroeg Liam.
De jongens gaven ons een knuffel waardoor Sophia en ik elkaar aan keken.
Ze liepen de winkel uit en wij praatten nog even na met Peter en Liz, die inmiddels onze ouders hadden gebeld.
‘’jullie kunnen nu rustig verder gaan met wat jullie wouden, jullie ouders zijn op de hoogte’’ zei Liz met een glimlach.
We liepen de winkel uit en het eerste wat Sophia zei was: ‘’Knijp me eens’’.
Toen we gingen zitten in het overdekte terrasje er tegen over keken we elkaar eens aan.
We bestelden allebei een kopje thee met een stukje aardbeientaart.
‘’ik bel mijn moeder even hoor over vanavond’’ zei ik.
Toen ik terug kwam zat Sophia al aan haar taartje.
‘’mijn moeder vond het helemaal goed, en Lara bleek hartstikke jaloers te zijn’’ lachte ik.
‘’wij zijn echt zo lucky!, we gaan gewoon met hun uit eten!’’ kirde Sophia.
‘’Soph, rustig aan, het zijn gewoon 5 jongens die zingen en een beetje bekend zijn’’
‘’WOW, jij weet dus duidelijk niet hoe beroemd ze zijn he?’’
Ik trok mijn wenkbrauw op ‘’ zo beroemd zijn ze toch niet?’’
‘’Jij bent echt niet helemaal lekker he?’’
‘’Sophia, leg het me allemaal eens uit.’’
2 koppen thee en een half uur later was Sophia klaar met haar verhaal.
‘’oke, dat wist ik dus niet’’ zei ik bewonderend.
‘’Laten we jurken gaan zoeken’’ opperde ik
We stonden op en ik betaalde de rekening.
We liepen naar de eerste winkel waar we jurken zagen hangen.
Ik tikte Sophia op haar schouder toen ik naar een roze-achtig jurkje wees.
‘’Wauw’’ zei ze ‘’ die zal je echt geweldig staan’’
Ik pakte het jurkje en paste hem aan
Het was een jurkje tot net boven mijn knieën.
Toen ik het pas hokje uitkwam werden Sophia’s ogen groter.
‘’Stop, wacht, niet bewegen, dit is hem! Echt dit is het perfecte jurkje!’’ was wat ze zei.
Ik lachte verlegen. ‘’ denk je?’’ ik draaide een rondje voor de spiegel.
Ik had me weer omgekleed en had het jurkje in mijn handen, op zoek naar een jurk voor Sophia.
‘’Soooooph’’ riep ik. ‘’Kijk dan!’’ ik hield een lief babyblauw jurkje in de lucht.
Sophia’s ogen begonnen te fonkelen. ‘’wauw die is prachtig’’
Sophia trok hem aan en hij stond haar echt geweldig!
Toen Sophia zich ook weer omgekleed had, liepen we naar de balie om af te rekenen.
‘’Nu alleen nog een paar geweldige schoenen’’ zei ik.
Giechelend liepen we de schoenenwinkel een straatje verder in.
Binnen 15 minuten vonden we allebei een perfect paar schoenen.
Toen we bij mij thuis kwamen rende mijn zusje direct op ons af ‘’IS HET WAAR?’’ gilde ze.
Lachend zeiden Sophia en ik ja.
‘’Mackenzie, jij bent echt zo lucky!’’ zei Lara.
Ik pakte mijn IPhone en stuurde harry een berichtje:

Hi Harry, hebben jullie al een plaats en tijd waar we moeten zijn? xMackenzie

Ik had mijn telefoon nog niet vergrendeld of hij had al geantwoord:

We hebben gereserveerd  we komen jullie ophalen om 7pm, Louis,Liam en Zayn nemen hun vriendinnen mee, hopelijk vinden jullie dat niet erg? Zou je je adres willen sturen? Dan komen we jullie halen! xxxHarry

Ik liet het berichtje zien aan Sophia. ‘’geen probleem, die meiden zijn echt heel leuk dus dat komt wel goed!’’ antwoorde ze

Is goed! Het lijkt ons leuk dat ze er bij zijn hoor! Het adres is: Upper Eaststreet 1267 London! xxxMackenzie.


Ik keek op de klok half 3 was het.
‘’Als jij nou eens wat drinken pakt bel ik mijn tante even’’ zei ik tegen Sophia.
Ze liep naar de keuken en ik liep even naar de gang en belde mijn tante die Nagelstylist en Visagiste was.
Toen ik weer terug kwam van de gang zaten Sophia en Lara in de woonkamer.
Sophia vertelde vrolijk wat er die middag gebeurde.
‘’Mijn tante komt over een half uurtje om onze nagels en make-up te doen’’ zei ik.
‘’Ik ga naar Jade toe hoor’’ Lara stond op om naar Sophia’s zusje toe te gaan.
25 minuten later was mijn tante er en stond haar spullen uit te stallen.
We hadden een gezellig dagje, totdat het kwart over 6 was.
Sophia en ik werden toch een beetje zenuwachtig.
‘’Meiden jullie zien er prachtig uit’’ zei mijn tante toen we de trap af kwamen.
We zaten op de bank terwijl mijn tante onze make-up een laatste check gaf.
Om half 7 kreeg ik een sms’je:

Hay Macky,
Ik kom niet meer thuis , ik blijf bij Jade slapen.
Ik heb al met mam overlegd en als Sophia wil mag ze bij jouw blijven.
Veel plezier straks Jade en ik zijn super jaloers.
X Lara


ik las het berichtje voor aan Sophia en mijn tante.
‘’ik blijf hoor’’ zei Sophia.
Lachend keken we elkaar aan, tuurlijk bleef Sophia, daar was geen twijfel over mogelijk.
Snel sms’te ik haar terug.
We schrokken alle drie op van de bel.
‘’Daar zal je ze hebben, veel plezier dames, ik wacht hier op jullie ouders.’’ Zei mijn Tante.
We pakten onze tasjes en liepen naar de deur waar Louis ons op kwam halen.
‘’Wat zien jullie er mooi uit!’’ zei hij.
Ik trok de deur achter me dicht en keek naar hem.
‘’Jij ook’’ zei ik toen ik naar zijn pak keek.
‘’Komen jullie?’’ vroeg Louis.
We liepen met hem mee toen we plotseling zagen waarmee Louis hier was gekomen.
Onze monden vielen letterlijk open van verbazing.


Reacties:


IloveZayn
IloveZayn zei op 27 juni 2013 - 23:22:
Nee ze zijn allemaal met witte paarden gekomen.
Prinsjes op witte paarden <3


fallinlove
fallinlove zei op 20 jan 2013 - 20:37:
Ik ben het met 1Diloveniall eens.
Dat is dus gewoon een vette

LIMOOOOOOOOOOOO


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 27 dec 2012 - 22:32:
LIMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Snel verder!!