Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Back for you. » Negentien

Back for you.

28 dec 2012 - 18:07

944

2

270



Negentien

Hahaha ik weet niet meer hoe ik Ellis r achternaam had geschreven, faaaal. En ik schrijf via mn telefoon, dus opzoeken duurde me te lang. :)

Ellis POV
'Dan ben ik nog verder weg van Louis'

'En dat wil je niet?'

'Nee, blijkbaar niet dus'

Ik glimlachte. Het was me duidelijk.

'Dus volgend jaar zit je in Londen?'

'Eh ja, ik denk het'

Jared glimlachte ook.

'He Ellis, ik ga richting huis. Echt super bedankt dat ik hier mocht slapen enzo. En zelfs dat je wilde luisteren naar alles wat ik te zeggen had'

'Graag gedaan Jar, voor jou altijd'

'Deal, ik zie je volgende week'

Ik gaf hem een duw.

'Oke oke, niet volgende week. Ik zie je wel weer, ergens'

Ik knikte.

Hij trok zijn schoenen en jas aan en liep richting de gang. Ik volgde hem en zag hoe hij zijn rugzak om sloeg.

'Bye Ellis. Tot zaterdag, vast wel'

Ik knikte.

'Vast wel'

Hij sloeg zijn armen om me heen en als vanzelf deed ik dat ook bij hem. Hij trok me wat steviger tegen zich aan, een seconde of 2 en liet me toen los.

'Tot snel'

Hij draaide zich om, zwaaide nog een keer en liep weg.

Ik duwde de deur dicht en liep de woonkamer weer in. Dit was geen normale knuffel. Dit was een Jared-Ellis knuffel.

Zuchtend startte ik mijn laptop op, meldde skype aan en zag dat er niemand online was. Fijn. Ik zette de radio aan en begon te schoonmaken. Opgeruimd huis was ook wel fijn.

Zeg allerliefste beste vriendinnetje van de hele wereld, kom je nog naar school? xoxo

Nope, sorry Brammie. Ik kan me er niet toe zetten, ik werk thuis wel. Was het nog leuk gisteren? Laat geworden?

Toen ik na een minuut nog geen reactie kreeg legde ik de telefoon weg. Dan straks maar.

Een minuut later hoorde ik door het geluid van de stofzuiger heen een ping. Toch wel dus.

Louis; Morning love! Heb je lekker geslapen?
Ellis; He lieffie! Ja heerlijk! Jij ook?
Louis; Yes! Ben echt als een blok in slaap gevallen nadat we hadden opgehangen.
Louis; Ben je niet op school trouwens?
Ellis; Zou ik wel moeten zijn ja, maar ik ben er niet. Ik heb er zo geen zin meer in Lou.
Louis; Hmm, kan ik me wel inbeelden. Maar het is wel belangrijk he..
Ellis; Ik ben nu aan het schoonmaken, dat is anders ook heel belangrijk!
Louis; Ha talentje! Lekker studieontwijkend gedrag vertonen!
Ellis; Ja, ik denk dat ik daar in ga afstuderen. Dat moet wel lukken. Thank god, er is nog hoop!
Louis; Haha, sukkel (:
Ellis; Love you too!
Louis; Weet ik toch lief.
Ellis; Heb je het druk vandaag?
Louis; Paul staat precies nu op de deur te rammen dat ik moet komen haha. We hebben een interview, en daarna de studio in voor het nieuwe album. Ik ga nu, ik bel je vanavond nog oké?
Ellis; Is goed lief, ik spreek je vanavond dan. Love you!
Louis; Love you tooo!

Ik keek glimlachend naar mijn telefoon, Louis was er ondanks zijn drukke leven wel altijd als ik hem nodig had. Zelfs al wist hij het niet.

De weken tot de kerstvakantie duurde veel te lang. En ik vulde ze met vrijwel niks. Ik ging niet meer maandagmorgen naar Breda, dat was me te vroeg. Daarom deed ik meestal niks meer op maandag, niet aan school. Dinsdag verscheen ik af en toe op school, meer niet dan wel. De rest van de week probeerde ik aan mijn scriptie te werken, wat wel lukte. En op donderdagavond dook ik nog steeds de stad in, met Bram en Alicia. Vrijdag ging ik meestal weer naar huis, dan vierde ik het weekend met Rosa en dan begon de week weer van voor af aan.

Tot aan vandaag. Het was vrijdag, vrijdag verplicht aanwezig op school dag. Ik was wakker voor de wekker, zette hem uit en sprintte naar de badkamer. Daar douchte ik, recordtijd, en kleedde me aan. Een kwartier later had ik mijn haar gedaan én make-up op.
Ik liep de kamer in, viste een danoontje uit de koelkast en at hem op. Wat nou ontbijten.
20 Minuten later zat ik, te vroeg, op de fiets naar school. En daar kwam ik zelfs een kwartier te vroeg aan.

'Leven aan het beteren mevrouw Hendrixs?'

Oh, had je Jansen weer.

'Ja, uiteraard'

Ik liep door, wat een eikel zeg.

In de collegezaal plofte ik neer op mijn bijna vaste plaats, wachtend op Bram en Alicia.

Anderhalf uur later stond ik weer buiten, knuffelde Alicia helemaal plat en sprong achterop mijn fiets bij Bram.

'Ik vind het zooooo leuk dat je mee reist naar Amsterdam'

Ik schoot in de lach.

'Brammie, ik moet wel. Schiphol enzo'

Hij gromde, parkeerde de fiets voor mijn huis en legde hem vast aan de ketting.

'Schiet op Ellie'

Ik sprintte naar binnen, griste mijn koffer van tafel. Die was veel te zwaar en kwam met een plof net voor mijn voeten neer. Het geluk was met me vandaag, dat sowieso.

Met koffer en al liep ik, naast Bram, naar de bushalte die ons naar het centraal station zou brengen. Bram had zijn spullen al mee genomen naar school, held.

2 Uur later knuffelde ik Bram in de trein, sleepte mijn koffer de trap af en liep door de douane naar de gate.

Een uur later was ik in Londen.

Louis POV
Ik schrik wakker van de wekker en besef welke dag het vandaag is.
Vrolijk schiet ik overeind, vlieg het bed uit en kleed me aan. Ontbijt sla ik over, ik ben al laat.

Nadat ik snel een beanie over mijn haren trek en een zonnebril mee gris rende de trap af. Geen zin om op de lift te wachten.

'Jezus Lou, mag het iets minder?'

Zayn, in de deuropening. Die jongen zou eens moeten leren dat hij zijn voordeur dicht moet doen. Niet dat er behalve Liam en ik iemand was die dat deed, maar toch.

'Sorry Zaynie, vergeef me'

Hij grijnsde en knikte.

'Zie je straks'

Ik zwaaide en rende verder, de voordeur uit en sprong zo ongeveer in de auto.

Op naar heatrow.


Reacties:


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 29 dec 2012 - 0:49:
Ik voel een liefdeshoofdstuk aankomen


fallinlove
fallinlove zei op 28 dec 2012 - 18:48:
Super duper snel verder gaan!!!! I like it!!!