Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Don't wanna be reminded » Wanna go back there every night

Don't wanna be reminded

29 dec 2012 - 18:36

866

4

267



Wanna go back there every night

Zo, enthousiasme qua schrijven hahaha :)

Ik neem hem in me op, ik weet zeker dat ik hem ergens eerder gezien heb. En gelukkig zie ik maar een paar mensen per dag.

Op het moment dat ik mezelf realiseer dat ik hem schaamteloos zit te bekijken vang ik zijn blik.

'Fuck'

Hij lacht.

En uiteraard heeft hij een perfecte lach. En een vriendin, of twee. Minimaal.

Ik zie een meisje wel erg enthousiast op hem afkomen, ze vliegt hem om zijn hals en is naar mijn idee ook niet van plan los te laten. Als ze weg is herhaalt het zich met een ander meisje.

Jammer, te mooi om waar te zijn. Al heeft hij vast een kut karakter. Ha, dat moet wel.

Ik richt mijn aandacht op Lauren, die me toch al een verhaal aan het vertellen was en sleep haar mee naar de dansvloer.

'Kayl, rustig. Oké?'

Ik grijns.

Ze kennen me te goed, allemaal.

Lauren loopt, rustig, met me mee naar de dansvloer en ze gaat los. Echt los. Lauren danst echt super, en dankzij Lauren krijgen we altijd ruimte om ons heen.

De leuke jongen kijkt naar me. En ik kijk naar hem.

'Kayl, ga'

Lauren gebaar naar de jongen en ik schud mijn hoofd.

'Echt niet'

Lauren schiet in de lach.

Oké, ik mag er heus wel zijn. En dat weet ik ook wel, maar deze is écht te hoog gegrepen voor me. En ik kan hem nog steeds niet plaatsen.

'Sukkel. Kom, we gaan een drankje doen'

Hand in hand wurmen Lauren en ik ons tussen de mensen door. Ze stinken, naar zweet. En bier. Gatverdamme.

'Gooi Kaylee maar vol, die heeft drank nodig. En dan durft ze eindelijk op die jongen af te stappen'

Stacey grijnst, begint een glas vol te schenken en zet het voor mijn neus.

Rode vodka, met redbull. Ik ruik het hier, wat betekend dat het sterk is. Heel sterk.

'Welke jongen bedoel je Lau?'

Lauren wijst de jongen aan.

'Die met dat zwarte jasje'

'Ah en dat bruine haar?'

Lauren knikt.

'Ah, dat is echt een schatje! Gaan Kayl'

'Nee, hij heeft vast een kut karakter'

Stacey schiet in de lach.

'Typisch jij Kayl. Ga er nou eens van uit dat jongens ook gewoon leuk kunnen zijn'

'Dat heb ik wel meer dan eens gedaan'

'Dat zijn slechte voorbeelden'

Ik glimlach, daar hebben ze gelijk in.

'Stacey, aan de andere kant van de bar staat het vol'

Yuri schreeuwt haar toe, een collega. Een eikel ook trouwens. Gaat voor iedere avond minimaal 1 meisje. Verschillende dus.

'Zeg eikel, je ziet toch dat ik aan het praten ben of niet?'

Yuri knippert met zijn ogen.

'Oprotten Yuri. Loop zelf maar wat harder in plaats van minderjarige meisjes dronken te voeren'

Hij gromt. Maar hij gaat wel weg.

'Plus 1 voor Kaylee'

'Het is gewoon waar. En dat weet hij'

'Weet iemand waar Nicky is trouwens?'

'Merk je nu pas dat ze er niet is Lau?'

'Eh ja, sorry'

'Zeg schatties. Ik ga werken, het wordt echt druk. Fuck'

'Succes love'

Stacey loopt naar de andere kant van de bar, vervolgens vliegt ze van klanten naar drankflessen en weer terug.

'Wat wil jij drinken? Van mij? Sorry voor die koffie van vorige week trouwens'

Hé, die leuke jongen stond opeens naast me. Waar die dan weer vandaan kwam. Lauren was verdwenen, Adam ook. Nicky al lang.

'Em, doe maar een wijntje. Wit, zoet. Alsjeblieft'

Hij grijnst en wenkt Stacey.

'Een zoete witte wijn en een cola alsjeblieft'

COLA!?! Zei hij nou cola? Wat was dit? Waarom cola? Dit is een club. Hij is uit. Cola, tss. Watje.

Ik pak het wijnglas van hem aan en glimlach.

'Kom, laten we op het terras gaan zitten'

Hij staat op van de barkruk en wenkt me.

Ik blijft twee tellen staan. Feit blijft dat er niemand is en dat Stacey aan het werk is. Zin om achter de bar te staan heb ik niet en dus ga ik mee. Met de onbekende jongen.

Hij zit al op een van de banken en twijfelend laat ik mezelf naast hem zakken. De wijn zet ik neer op tafel.

'Sorry van die koffie nog. Was je heel erg laat?'

Ik schoot in de lach.

Pluspuntje van die jongen, dat hij dat onthouden had. Mooie ogen had hij ook trouwens.

'Eh te laat ja. Maar ik ben vrijwel altijd te laat. Dus mijn baas was er wel aan gewend. Behalve aan de koffie over mijn shirt, dat heb ik normaal dan niet'

Hij glimlachte.

'Als ik je nou nog eens tegen kom bij Starbucks beloof ik dat ik geen koffie over je shirt zal gooien'

'Dat is je geraden'

We dronken het drinken op. Lauren liep langs, gevolgd door Nicky en Clay. Hoe laat was het eigenlijk?

'Weet je hoe laat het is? Toevallig?'

De jongen kijkt op zijn telefoon. iPhone, pluspuntje.

'10 voor 3'

'Oh, dat is later dan verwacht'

'Plannen morgen?'

'Nee, werk. Jij?'

Hij knipperde met zijn ogen.

'Muah, interview. En fotoshoot'

Ik lach.

Natuurlijk, interview en fotoshoot. Grapjas.

'Dat meen je niet?'

'Jawel, eigenlijk wel'

Ik voel dat mijn mond open valt. Wie í­s deze jongen?

'Ik moet gaan, druk dus morgen'

Ik knik, pak mijn clutch en sta op.

'Geef je telefoon is, en zet je nummer in de mijne. Dan sms ik je tijdens die dodelijk saaie fotoshoot'

Ik glimlach, vis mijn iPhone uit de clutch en geef hem aan hem.

Toegegeven, hij is best leuk.

Hij overhandigd de zijne en ik toets mijn nummer in, waarna ik hem weer terug geef.

Hij bekijkt het en lacht goedkeurend.

Weer die leuke lach.

'Tot morgen dan, Kaylee'

Hij knuffelt me.

'Ja, tot morgen'

Ik grijns.


Reacties:


Team1D
Team1D zei op 4 juni 2013 - 7:30:
LOUIS !


fallinlove
fallinlove zei op 3 jan 2013 - 17:17:
OEEEHHHH!!!!!! Snel verder lezen! Love this story


PrincesLolly
PrincesLolly zei op 29 dec 2012 - 22:32:
Wat super mooi geschreven!
melding?


Faylinn
Faylinn zei op 29 dec 2012 - 19:02:
wat mooi je kan vet goed schrijven en ik lees het met plezier
snel verder