Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » destiny » ~04

destiny

19 aug 2013 - 21:13

1085

4

461



~04

tips en opmerking altijd welkom! x

Louis begon te lachen toen hij onze gezichten zag toen we naar de gigantische limousine keken.
‘’Wat is dit, dit is toch niet normaal?’’ vroeg ik aan hem.
‘’Ja, dit wel, stap maar in.’’ Grinnikte hij terwijl hij de deur open deed.
Toen we instapten begroetten alle jongens ons en we stelden ons voor aan de 3 meiden die er ook waren.
Het meisje dat naast Zayn zat bleek Perrie te heten, het meisje naast Louis Eleanor en naast Liam zat heette Danielle.
‘’Wat zien jullie er goed uit!’’ riep Harry.
‘’Jullie ook’’ antwoorde ik verlegen.
Ik keek naar Sophia, die al druk in gesprek was met Niall.
Ik nam plaats op de bank naast Eleanor, Harry stond direct op en ging naast mij zitten.
‘’weet je al waar we heen gaan?’’ vroeg Harry plagerig aan mij.
‘’Als jij mij dat had verteld wel!’’ lachte ik.
Mysterieus keek Harry me aan, ik was toch best wel benieuwd waar we heen gingen.
Na een ritje van een half uur en een leuk gesprek met Eleanor en Danielle, waren we er dan.
Toen we uitstapten keken we naar een heel chique restaurant.
Harry pakte mijn hand en we liepen naar binnen.
Louis liep naar de ober toe en gaf zijn naam door.
We werden naar een super mooi plekje in het restaurant geleid.
Harry en ik namen naast elkaar plaats en Perrie en Zayn kwamen naast ons zitten.
Het was echt een hele leuk groep bij elkaar.
Na het eten zei Danielle: ‘’Gaan jullie nog even mee naar ons huis?’’
Ik keek naar Sophia, ‘’Lijkt me goed’’ is wat ze zei.
Dus zo stapten we weer allemaal in de grote limousine.
In de limousine volgde de gezellige gesprekken verder.
Plotseling fluisterde Harry iets in mijn oor: ‘’Ik heb Niall nog nooit zo gezien, volgens mij vind hij Sophia leuk.’’
Ik keek naar de 2 die samen aan het praten en giechelen waren.
‘’ Ik heb Sophia ook nog nooit zo gezien’’ antwoorde ik terug.
Perrie vertelde me nog wat over de band waar zij in zat , die ook mee gedaan had aan Xfactor, Little Mix.
We reden een straat in en de auto stond stil, een teken dat we er waren.
Voor de 2e keer deze avond stapten we uit de limousine, en van de ene verbazing vielen Sophia en ik in de andere toen we het huis zagen waar we voor stonden.
‘’Wauw.’’ Was alles wat ik uit wist te brengen.
Harry glimlachte naar me en pakte mijn hand. ‘’ kom je mee?’’
Dus zo liepen we naar eerder een mega villa dan een huis.
Toen we naar binnen liepen kwamen we in een super grote woonkamer.
‘’Ga zitten’’ zei Niall uitnodigend terwijl hij naar de bank wees.
‘Willen jullie wat drinken?’’ vroeg Zayn aan de hele groep.
Liam keek Danielle aan ‘’ Jij had toch wijn gehaald?’’ vroeg hij.
‘’Ja klopt, lusten jullie dat?’’ vroeg Danielle aan ons.
We knikten allebei.
Perrie stond op ‘’ ik help je wel even’’ zei ze.
‘’weetje soms heb je van die meisjes die helemaal gaan fangirlen om wie we zijn maar jullie niet hoe kan dat?’’ vroeg Louis.
‘’eerlijk gezegd wist ik 2 weken geleden niet eens wie jullie waren’’ antwoorde ik.
‘’ECHT NIET?’’ riep Niall uit.
‘’ze wist het echt niet’’ lachte Sophia.
Zayn en Perrie kwamen weer binnen lopen met de drankjes.
‘’Zij wist 2 weken geleden niet eens wie we waren’’ zei Niall wijzend naar mij.
Zayn staarde me ongelovig aan.
‘’Sorry’’ zei ik lachend.
‘’Waar is het eten zayn?’’ vroeg Niall.
Ik keek Niall aan. ‘’ eten?’’ vroeg ik. ‘’we hebben net gegeten!’’
‘’Dat is dus het probleem genaamd Niall James Horan, die eet altijd’’ zei Louis.
tevreden knikte Niall toen ik hem aankeek.
Dus Liam stond op en besloot wat op te gaan halen voor Niall, en ons.
‘’Hoe ben je dan achter het bestaan van One Direction gekomen?’’ vroeg Eleanor.
Ik legde ze uit hoe het kwam dat ik de liedjes leerde kennen ‘’En toen wou ik eigenlijk de cd voor mijn zusje halen!’’
Iedereen barstte in lachen uit.
‘’Dus je loopt hard?’’ vroeg Harry.
Ik knikte als antwoord.
‘’Misschien moet je eens met Eleanor, Perrie en Danielle gaan lopen, die lopen ook veel samen ‘’ zei Louis.
Wow, ik ken ze nog net een dag en het voelde direct aan of ik ze al jaren kende.
Ineens ging mijn telefoon af, toen ik op het scherm keek zag ik dat het mijn moeder was.
‘’Sorry deze moet ik even opnemen’’ zei ik.
‘’Ja tuurlijk geen probleem’’ zei Liam.
Ik liep naar de gang en nam de telefoon op.
‘’hey Mackenzie, ik wou je even laten weten dat we vanavond bij Liz en Carl zijn en daar ook blijven slapen’’ zei mijn moeder.
‘’is goed hoor mam!’’
‘’ hoe is het trouwens? Zijn het leuke jongens en zijn ze aardig?’’ vroeg mijn moeder.
‘’het is heel gezellig, het zijn hele leuke jongens en ze zijn super aardig!’’ antwoorde ik braaf.
‘’mooi meid, nou dan zie ik je morgen weer kus!’’
‘’tot morgen mam en kus terug!’’ ik drukte mijn moeder weg en vergrendelde mijn telefoon weer.
Toen ik me om wou draaien stond ineens Harry achter me.
‘’Dus wij zijn hele leuke jongens?’’ lachte hij plagerig.
Ik keek hem aan ‘’ wat doe jij hier?’’ vroeg ik hem.
Hij keek om zich heen ‘’ euh.. wat dacht je van wonen?’’ zei hij. ‘’ nee, ik wou kijken of alles goed was, je leek nog al geschrokken.’’
‘’Ja klopt, ik zag dat het mijn moeder was en ik wist niet wat er was’’ legde ik uit. ‘’ze belde om te zeggen dat ze bij mijn oom en tante bleven slapen.’’
‘’En je zusje dan?’’ vroeg hij.
‘’Die slaapt bij het zusje van Sophia’’ zei ik.
‘’Dus als ik het goed begrijp ben je dan alleen thuis?’’ vroeg hij.
Ik grinnikte ‘’ja dat klopt!’’
‘’Komen jullie nog weer een keer terug?’’ ineens stond Louis in de deuropening.
‘’Ja, we komen!’’ zei ik en ik liep achter hem aan.
Ik draaide me om naar Harry, ‘’kom je?’’ vroeg ik.
Harry keek een beetje verward, volgens mij schrok hij op een of andere manier van Louis.
Hij knikte en liep achter me aan.
Toen we weer op de bank zaten kwam Zayn met het geweldige idee om een spel te gaan doen, dus Liam was naar de kast gelopen.
Daar kwam hij dus vandaan met het spel Pictionary en een of ander raar spel waar je allerlei opdrachten moet doen, we besloten om die te gaan doen.
‘’Lou, kun je even meekomen?’’ vroeg Harry aan Louis.
‘’Zie je hoe Harry steeds naar je kijkt? Zo kijkt hij nooit naar meisjes, normaal staat hij bekend als de flirt, en flirt hij heel wat af, maar hoe hij nou doet…’’ fluisterde Perrie in mijn oor.
Ik begon te blozen.
Niall en Danielle begonnen de spullen uit te stallen.
Toen Harry en Louis weer terug kwamen hadden ze weer wat lekkers mee genomen.
Louis keek nog al mysterieus en plagerig tegelijk.
‘’Wat is er?’’ vroeg Niall.


Reacties:


IloveZayn
IloveZayn zei op 27 juni 2013 - 23:33:
Je schrijft echt heel leuk!!


fallinlove
fallinlove zei op 20 jan 2013 - 20:43:
Nou!!!!
Ik ga als een speer weer verder lezen!!


dreamangel zei op 30 dec 2012 - 5:39:
leuk snel verder plz melding


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 29 dec 2012 - 21:51:
Woehoeoe Harry en Mackenzie