Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Don't wanna be reminded » Get out of my head

Don't wanna be reminded

30 dec 2012 - 13:10

794

4

284



Get out of my head

De jongen is weg als ik tot de conclusie kom dat alleen Stacey er nog is. Dus maar naar huis dan.

Ik sta weer op van de bank, pak mijn clutch mee en loop naar een lege taxi toe. Ik stap in, geef de taxichauffeur mijn adres en wacht tot hij in beweging komt.

Een kwartier later sta ik voor mijn huis. Ik betaal de chagrijnige chauffeur en loop naar binnen.

Ik draai de deur op slot, trap mijn schoenen uit in de gang en loop naar de slaapkamer. Ik heb nergens meer zin in, ik wil echt alleen nog maar slapen.

In het hoogste tempo dat ik nog op kan brengen trek ik een pyjama aan, poets mijn tanden en haal mijn make-up er weer af.

Strompelend vind ik mijn slaapkamer terug en het moment dat ik neerplof op bed is hemels. Rust.

Die nacht droom ik niet, ik slaap alleen maar. Diep en lang, met de hoop dat ik wakker word voordat ik moet gaan werken. Zo niet is het ook heel jammer.

Ik word wakker van mijn telefoon, het ding trilt. En blijft trillend.

Fronsend bekijk ik hem.

Volgens mij is die kapot hoor, dat kan niet anders. Dit hoort niet. Hé, stop is met trillen joh. Gek ding.

Ik steek mijn hand uit, wat verbazingwekkend makkelijk gaat, en pak mijn iPhone. Vijf gemiste oproepen en 2 sms'jes. Oké dan, iemand mist me.

De gemiste oproepen zijn van Nicky, maar wel van vanmorgen. Het is dus niet ernstig.

Kayl, waar ben je?

Ook Nicky, om 8 uur vanmorgen. Die was er vroeg bij.

Verdomme Kayl, neem op. Waar ben je? Is alles goed?

Ik kijk fronsend naar mijn telefoon. Ik heb Nicky gisteravond weg zijn lopen, ze heeft me niet gezien. Wat op zich niet vreemd is, aangezien ze met Clay langs liep. Maar toch.

Nik, rustig. Ik ben thuis, wordt net wakker.

Ik leg de iPhone weer weg, ga overeind zitten en dank God een keer of 3 voor het feit dat ik geen kater heb.

Vrolijk loop ik naar de douche, douche mezelf en kleed me aan. Dit wordt een prima zondag.

Na het douchen maak ik ontbijt voor mezelf. Brood, met filet american en ei. Heerlijk. Daar mag je me ook echt voor wakker maken trouwens.

Ik neem het bord mee, plof neer op de bank en eet terwijl ik Goede Tijden Slechte Tijden terug kijk. Dat is een van de weinige dingen die ik overgehouden heb aan Nederland, mijn verslaving.

In mijn slaapkamer hoor ik mijn iPhone afgaan, ik zet het bord op tafel en ga hem halen.

He lieverd, moet je werken vandaag? Zo ja, hoe laat? Kom je nog even gezellig langs? Kus mam

Zondag is de enige dag dat papa en zij allebei thuis zijn. Ik woon niet meer thuis dus, zoals je misschien al begreep. We wonen allebei in Londen, dat wel. Maar 10 minuten lopen van elkaar.

He mams! Ik moet om 5 uur beginnen, ik kom zo nog even! Kus

Ik ruim het huis een beetje op, trek mijn schoenen aan en loop naar het huis van mijn ouders.

Onderweg komt die leuke jongen opeens mijn gedachten weer binnen. Hij zou me sms'en, dus dat hoop ik dan maar.

Stom Kayl, je had zijn naam moeten vragen. Zoeken tussen je contacten heeft namelijk geen zin. Dus dat ga je niet doen.

Bij papa en mama is het gezellig. Ik zou zelfs zeggen dat het contact beter is geworden met ze sinds ik op mezelf woon.

Om 3 uur ga ik weer weg, nog even rustig aan doen voor ik moet gaan werken. Het is zondag, zondagen zijn altijd druk.
Kayl schatje, is die leuke jongen nog iets geworden?

Ik lach, typisch Stacey.

Stace, nee. Ik heb een nummer, daar blijft het bij. Was werk oké? Zie ik je dinsdag, of eet je niet mee?

Dinsdag is samen eten avond. Ook overgehouden uit de studententijd.

Sukkel, maak er dan werk van. Ik ben er dinsdag ja! Bij jou thuis toch?

Yes, bij mij. En we eten pasta, haha. Tot dinsdag schat!

Ik kleed me om, pak een glas ice tea en mijn laptop. Even facebooken.

Telefoon piept weer. Konden ze niet even stil zijn. Een mens wil rust.

Ik opende het bericht, het was een foto.

Een foto van die leuke jongen. Waar hij echt nog leuker was dan in het donker. Wauw, het was bijna asociaal hoe knap die gast was. Hij lachte in de camera, zo'n half lachje. En zijn haar zat echt perfect, plus die ogen. Wauw.

Zo, geloof je me nu? (: Heb je ergens deze week tijd voor een koffie? Dan beloof ik dat ik hem niet over je heen zal gooien. X

Ik glimlach.

Wie zegt me dat dat professioneel is? Haha nee, ik geloof je. Morgen wel, als je wil. Moet zo werken.. X

Ik drukte op verzenden en toen pas viel zijn naam me op.

Harry.


Reacties:


1Dlover
1Dlover zei op 7 feb 2013 - 20:51:
haha ik dagt eerst dat het liam was aangezien hij cola nam XD
je schrijft goed!


fallinlove
fallinlove zei op 4 jan 2013 - 12:44:
OMG!!!!!!! Ga snel verder lezen. Is wel nodig.


Faylinn
Faylinn zei op 30 dec 2012 - 14:59:
omg leuk ik <3 je verhaal
snel verderr<33


PrincesLolly
PrincesLolly zei op 30 dec 2012 - 13:41:
oeeeehh! me like the story!
snel verderrrr!