Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » terrible lies [END] » an secret

terrible lies [END]

30 dec 2012 - 15:07

873

7

478



an secret

Lyra is nu 8 en een halve maand zwanger.

Langzaam nam ik de laatste hap van mijn pizza. Niall, Harry, Liam, Louis en Zayn zaten op de twee gloednieuwe banken die in het net nieuwe appartement van Niall en dus ook van mij stonden. Harry en Louis zaten de hele tijd heen en weer te springen, wat ze raar genoeg zittend deden, op de bank. Ik keek ze verbaast aan. Ze lagen helemaal in een deuk met het kijken naar mijn gezicht.
‘’Wat don jullie?’ vroeg ik lachend.
‘’nou we testen even of je bank wel goed genoeg veert .’ zei Louis lachend.
‘’Ja voor als jullie alleen zijn en een leuke nacht op de bank willen meemaken…. Als je begrijpt wat ik bedoel.’ Zei Harry met een grote knipoog. Ik begon te blozen.
‘’Hazza, dat gaan Niall en ik niet op de bank doen.’ Zei ik
‘’Niet op de bank…’ zei Louis lachend. Ik keek hem serieus aan en schoot daarna in de lach. Ik stond op om een glaasje ranja te pakken. Ik was bijna bij de keuken toen ik op de grond viel. Een pijnscheut vloog door mijn buik.
‘’Lyra!’ riep Niall die snel op me af kwam rennen. Hij pakte me vast en tilde me naar een stoel en legde me erin.
‘’Gaat het een beetje?’ vroeg Harry. Ik knikte ja. Ik loog want het ging helemaal niet de steken die ik in mijn buik voelde waren ondragelijk. Ik greepnaar mijn buik.
‘’Eeh Lyra, weet je zeker dat het goed gaat anders moeten we even naar het ziekenhuis.’
‘’Nee!’ riep in geschrokken.
‘’ik bedoel nee, dat hoeft niet het gaat al wel weer.’zei ik snel. Niall keek me bezorgd aan.
“Niall, er is niks aan de hand.’ Niall keek me nog steeds aan. Ik rolde met mijn ogen. Louis, Liam, en Zayn liepen naar de voordeur.
‘’wij gaan weg we moeten nog veel dingen doen.’ Zei Liam. Ze liepen weg. Nu waren alleen Niall, Harry en ik nog hier.
‘’Eehm…Niall wil je even weg gaan ik wil even iets bespreken met Lyra.’ Zei Harry . Niall en ik keken hem verbaast aan. Niall stond op en liep naar boven. Ik stond op en ging naast Harry zitten.
‘’Wat is er Hazza.’ Vroeg ik verbaast. Harry keek me aan.
‘’Weet je nog dat nadat jij en Niall….dingen gedaan hebben…dat we toen naar dat feestje zijn gegaan en dat je daarna met mij mee naar huis bent gekomen?’ vroeg Harry.
‘’ja dat weet ik nog.’ Antwoordde ik.
‘’en weet je nog wat we toen gedaan hebben?’ vroeg hij.
‘’Onee… je hebt het toch tegen niemand gezegd he? Vroeg ik geschrokken.
‘’nee tuurlijk niet wat wij die avond gedaan hebben blijft onder ons. Alleen je beseft toch wel dat je baby niet perse van Niall hoeft te zijn, maar dat hij of zij ook van mij kan zijn.’ Harry keek me aan.
‘’ja Harry dat weet ik en dat weet jij ook maar dat hoeft niemand anders te weten. Als Niall dat zou weten….’ Zei ik. Harry keek me aan.
‘’je moet niet liegen tegen Niall dat kan je hem niet aandoen. Ik snap dat je het zelf ook liever niet verteld, maar dat moet je toch wel een keer doen’ zei Harry.
‘’Dat hoeft ze niet want ik heb alles gehoord’ zei Niall die huilend naar binnen kwam.
‘’Niall ik .. ik ‘ Niall onderbrak me.
‘’Je hoeft niets te zeggen ik begrijp dat je het niet wilde vertellen.’zei hij huilend.
‘’Niall het spijt me ik had sowieso niet mat Harry mee naar huis moeten gaan. En als we er achter komen dat de baby niet van jou is maar van Harry dan kunnen we toch alsnog doen alsof het wel van jou is?’vroeg ik Niall en Harry keken me boos aan.
‘’Lyra als we daar achterkomen dan vertellen we dat gewoon.’zei Niall . ik keek hem aan en gaf hem een kus op zijn hoofd.
‘’Ow Niall je bent zo schattig als je boos en verdrietig bent.’ Niall keek me lachend aan.
‘’Lyra verander je nu van onderwerp…..niet dat ik dat erg vind.’zei hij . hij kwam naast me zitten en zoende me.
‘’Ik ga maar weer eens.’ Zei Harry. Hij stond op en liep weg. Niall stond op.
‘’ik en de jongens hebben afgesproken om een beetje te gaan zingen duss….ik moest maar weer eens gaan.’ Zei hij . hij gaf me een knuffel liep weg. Ik dacht na. Ging het altijd zo als we ruzie hadden we zoenen elkaar en alles is weer goed. Dat was meestal wel zo, maar dat is toch niet normaal. Ik stond op en wou naar boven lopen bij de laatste drie treden voelde ik weer die pijn in mijn buik en ik viel naar beneden. Daar lag ik dan in mijn eentje onder de trap te vergaan van de pijn en er niets aan kunnen doen.hopeloos probeerde ik mijn mobiel te pakken maar dat lukte niet. we hadden wel een soort van telefoon naast de trap hangen alleen daarmee kon je alleen maar naar het ziekenhuis of de politie bellen . ik kroop naar die telefoon en belde het ziekenhuis. een paar minuten later kwamen aan in het ziekenhuis waar ik zonder ook maar een iemand van mijn vrienden aan het bevallen was...en het ergste is dat Niall er ook niet voor me was.

sorry dat dit hoofdstuk een beetje saai en raar is ik had niet zo veel inspiratie meer.


Reacties:

1 2

fallinlove
fallinlove zei op 24 jan 2013 - 20:11:
OMG!!!! Geweldig!


dreamangel zei op 30 dec 2012 - 19:10:
snel verder


Chayenne
Chayenne zei op 30 dec 2012 - 18:52:
Oh ja dit is heel raar, en ook heel saai hoor. Nog NOOOIT zoiets raars en saais gelezen zeg pfffff.
SNEL VERDER<3


Letra
Letra zei op 30 dec 2012 - 18:42:
oewwwhhhh, wat spannend ! & Ik ben het eens met de mensjes beneden me^^ Ditt is absoluut niet saaii of raar.
Snel verder ! <3


PrincesLolly
PrincesLolly zei op 30 dec 2012 - 17:43:
OMG ! super leuk geschreven er is helemaal niets raars of saais aan!
melding?