Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » destiny » ~05

destiny

19 aug 2013 - 21:13

1229

5

438



~05

Tips en Opmerkingen altijd welkom! btw, ik merk het nu pas, de hoofdstukken worden steeds langer.. vinden jullie dat vervelend? willen jullie liever iets korter? laat het me even weten a.u.b? enjoy! x

''niks hoor'' probeerde Louis te zeggen zonder te lachen.
''Louis William Tomlinson nu ga je mij Niall James Horan vertellen wat er is!''
Ik schoot in de lach waardoor iedereen me aan keek en ik gelijk rood werd.
''Is het misschien niet fijner om even wat makkelijks aan te trekken?'' opperde Danielle.
''Ja goed plan'' riep zayn die opstond en naar boven rende en nog geen 3 minuten later terug kwam in een trainingsbroek en een t-shirt.
Perrie ging voor me staan ''sta eens op'' zei ze '' moet lukken! Komen jullie met mij mee? jullie kunnen wel wat van mij dragen!''
Dus zo zaten we een kwartier later weer op de bank in een trainingsbroek en een hempje.
Danielle had ons boven een reinigins doekje gegeven om een deel van onze make-up weg te halen.'' de jongens vonden jullie net prachtig, maar ze zullen vast als een blok voor jullie vallen als jullie naturel zijn'' beweerde ze en aangezien zij het ook deden hadden wij het ook gedaan.
Harry zei zacht tegen me: ''Net was je mooi, maar nu ik je zo zie ben je nog mooier, daar hou ik wel van, een meisje die naturel durft te zijn'' en weer zag ik die lieve glimlach.
Eleanor stond op om de glazen te vullen en om een nieuwe bak chips te halen aangezien Niall die al mooi had leeg gegeten ''Lou?'' ze keek Louis aan die opstond en achter haar aan liep.
** In de keuken**
''Brand maar los'' zei Eleanor enthousiast.''wat was dat net?''
''Harry nam me net mee naar de keuken, ja?''
''Ja dat weet ik, dat weten we allemaal!''
'' Harry vertelde dat hij Mackenzie misschien wel een beetje leuk vind, en aangezien we allemaal al wat hebben gedronken leek het hem misschien wel leuk om ze hier te laten slapen.''
Eleanor pakte een nieuwe fles wijn en 5 flesjes bier voor de jongens.
''Het klinkt wel leuk!, ik vindt het wel leuke meiden, en trouwens ik heb Niall nog nooit zo gezien!''
Perrie kwam binnen lopen '' lukt het allemaal een beetje?''
Louis begon te lachen, dus Eleanor legde uit wat er allemaal besproken was.
''Ik wist wel dat er wat was!'' lachte Perrie.
Louis pakte de schaal met chips en nam de flesjes bier mee: '' ik ga er vandoor, doei'' en weg was hij.
''Per? zullen wij het dan maar vragen? zullen de jongens vast wel op prijs stellen'' stelde Eleanor voor.
Samen liepen we weer terug naar de kamer waar inmiddels het spel was ingeruild voor een film.
Eleanor plofte neer op de bank naast me ''Mackenzie, Sophia, ik weet niet of het jullie iets lijkt maar als jullie willen zouden jullie hier kunnen blijven slapen, we hebben kamers genoeg!''
Ik keek Sophia aan, die mij ook aankeek met een twinkel in haar ogen.
''Anders bellen jullie eerst je ouders even'' stelde Liam voor.
Ik knikte en stond op, ik liep weer naar de gang waar ik net ook stond.
De telefoon ging over!

''Mackenzie? alles in orde? waarom bel je?'' vroeg mijn moeder direct bezorgd.
''Mam, rustig, ik belde alleen om te vragen of we hier mochten blijven slapen?, er zijn aparte kamers als je wilt, en er zijn nog 3 andere meiden, de vriendinnen van Zayn, Louis en Liam, en ze zijn echt heel aardig!''
''Oke, dan is het goed, ja van mij mag je daar wel slapen, misschien is het handig om Stephanie ook even te bellen, dat zal ze wel fijn vinden denk ik, zeg het maar even tegen Sophia.''
''Zal ik doen mam, geef je pap een knuffel van me? doei mam!''

Gauw liep ik terug naar de woonkamer, ''Soph, misschien moet je je moeder ook even bellen, ze weet wel dat je bij mij bent maar niet dat we hier blijven dus...''
''Ah! een meisje die na denkt! daar houden wij wel van!'' zei Zayn.
''Wil je dan direct het nummer van mijn moeder'' zei ik plagerig.
Iedereen begon te lachen.
''En een meid met humor daar houden we ook wel van'' zei Harry die me daarna aankeek.
En weer keek ik in die mooie groene ogen.
Sophia liep ook naar de gang om naar haar moeder te bellen.
Toen ze terug kwam had Niall al een bak popcorn gehaald en hem ook al bijna leeg gegeten.
Iedereen keek Sophia aan, ''Het is allemaal goed hoor!'' lachte ze.
''Filmpje dan maar?'' vroeg Danielle.
''Is goed, Lou ga je mee?'' vroeg Zayn aan Louis.
''Wij vullen de glazen bij en al het eten'' zei Perrie terwijl ze naar Niall keek.
Niall begon te lachen om de blik die Perrie gaf.
Toen haar telefoon af ging verontschuldigde ze ze zich.
''Zal ik jullie anders even helpen?'' vroeg ik aan ze.
''Ja mag wel!'' zei Eleanor spontaan.
Dus zo liep ik achter Danielle en Eleanor aan.
Danielle was druk op zoek naar de chocola, die ergens in een la moest liggen.
''Het is echt ongelovelijk hoeveel eten hier er door heen gaat!'' zei Eleanor.
''Ja inderdaad, eigenlijk zijn er altijd wel 2 die boodschappen moeten doen!'' lachte Danielle die inmiddels de chocola gevonden had.
''El? hadden wij niet nog soesjes in de vriezer liggen?'' vroeg Danielle.
ik begon schaaltjes te vullen met Jelly beans, skittles en M&M's.
''Kom eens kijken!'' fluisterde Eleanor en ze wees naar de woonkamer.
Niall en Sophia zaten zoenend op de bank.
''Wow, nialler die zo iets doet?'' zei Danielle.
''Ja van Sophia hetzelfde, die komt heel bijdehand over maar dat is ze totaal niet.'' zei ik. '' Sophia is normaal heel rustig als het om jongens gaat, ze is namelijk toen ze 15 was haar vriendje al verloren, hij is gestorven, in een heftig auto-ongeluk'' vertelde ik ze.
Eleanor en Danielle keken me verbaasd aan.
''We zien vaak dat meisjes zich zo aan de jongens werpen, maar dat merk je direct, dan praten ze alleen maar over one direction, maar dat doen ze alleen omdat ze beroemd zijn, maar bij jullie is dat niet zo!'' was wat Eleanor vertelde.
ik glimlachte '' ik vind ook niet dat je een jongen leuk moet gaan vinden omdat hij in een band zit of beroemd is, natuurlijk was hij me al een keer op gevallen op een poster van mijn zusje, maar ik had er niet veel aandacht aan besteed, en kijk nu!''
''GROUPHUG!'' zei Perrie die weer binnen kwam lopen en mijn mini speech had gehoord.
''zagen jullie trouwens Niall en Sophia?'' zei Perrie.
''Jep'' zeiden we alle drie tegelijk waardoor we in lachen uitbarstten.
''Zijn de giebeltjes ook zo klaar?'' ineens stond Harry in de deur.
Hij hield een dvd vast.
''Welke film is het geworden?'' vroeg ik aan hem.
Hij hield de film op als of het een klein kind was van 4 die zijn cadeautje voor moederdag mocht geven zo trots keek hij. ''Bah Saw'' riep Eleanor.
we pakten de schalen met eten en duwde harry het dienblad met drinken in zijn handen.
We liepen naar de woonkamer waar de klok inmiddels half 1 aangaf.
De jongens zaten al vrolijk stuiterend op de bank.
Toen ik naast Harry ging zitten fluisterde hij in mijn oor: '' Als je het te eng vindt worden mag je wel tegen me aan kruipen hoor'' ik draaide mijn hoofd naar hem toe waar hij met zo'n lieve glimlach zat waar zelfs een ijskoningin nog van zou smelten.
Louis starte de film en sprong in het rond als een klein kind.
Tijdens de film dacht ik ineens na: eerst wist ik niet eens van het bestaan van hun, toen kwam ik ze tegen bij een winkel en nu zit je bij ze op de bank, dat is toch te gek voor woorden eigenlijk?.
ik schrok op uit mijn gedachten toen Harry me een stiekem kusje in mijn nek gaf, lief glimlachend keek ik hem aan.


Reacties:


IloveZayn
IloveZayn zei op 27 juni 2013 - 23:59:
Het is juist leuk als je fanfictions langer zijn!

Ahw Harry is zooo lief


fallinlove
fallinlove zei op 20 jan 2013 - 20:48:
OMG!!!!! Harry is zoooooo lief bezig!


PeachyFull
PeachyFull zei op 31 dec 2012 - 1:32:
Al zijn ze 10 a4'tjes lang, dan zou ik het nog steeds leuk vinden! Dit is anders dan de andere fanfics van 1D die ik heb gelezen. Hier zijn de hoofdpersoon en een bandlid niet na 1 hoofdstuk al meteen verloofd ! Eindelijk iemand die het op een normaal menselijk tempo doet qua relaties. Haha. Melding? Kan niet wachten voor meer!

Xx


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 30 dec 2012 - 22:56:
Pardon mevrouw de schrijfster,

Als je nog een keer zo onbeschoft durft te wezen om de vraag aan het begin te stellen, dan kom ik persoon naar jou toe, om jou door elkaar te schudden!
Onbeschoft.

Gegroet,
Uw trouwe lezeres.


dreamangel zei op 30 dec 2012 - 22:16:
leuk en is helemaal niet erg dat ze langer zijn