Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Don't wanna be reminded » Don't you know you got what i need

Don't wanna be reminded

31 dec 2012 - 12:58

621

5

269



Don't you know you got what i need

Ik leg mijn telefoon terug in de locker en draai hem weer op slot. Het is niet Mark zijn bedoeling dat ik een kwartier pauze ga nemen, helaas.

Tot 11 uur blijft het druk, om half 12 verlaten de laatste gasten het restaurant. Ik zucht, wetende dat ik 12 uur niet ga halen, en begin met schoonmaken. Vreemd genoeg lijkt het alsof iedereen naar huis wil, want het gaat veel sneller dan normaal. Er wordt echt gewerkt, niet gekloot, en dat is wel heel fijn.

Om 10 over 12 doe ik mijn locker open, trek het hemdje aan en prop mijn werkshirt in mijn tas.

'Kayl, je fooi'

Mark komt binnen lopen, drukt 100 Pond in mijn handen en loopt weer weg.

'Tot dinsdag'

'Tot dinsdag ja'

Ik grijns, stop het geld in mijn portemonnee en loop richting de uitgang.

'Je had gelijk, over dat je altijd te laat was. Ik sta hier vanaf 12 uur'

Harry staat naast het restaurant te wachten.

Ik haal mijn schouders op.

'Ik kan ook niet weten hoe lang het druk blijft he. Wees blij dat ik zo goed kan gokken'

Hij lacht.

'Goed, het is je vergeven'

'Ik vroeg je niet om me te vergeven. Ik verklaarde alleen waarom ik later was dan ik dacht'

'Eigenwijs'

Ik lach.

'Waar gaan we heen Harry?'

Hij loopt langs de metro de straat door en uit gewoonte volg ik, wat misschien helemaal niet zo'n goed idee is.

'Huis. Mijn huis wel te verstaan. Want waar dat van jou is weet ik niet. Nog niet'

Ik zie hem knipogen.

'Je bent wel erg zeker van je zaak zeg. Dat zou ik niet zijn als ik jou was'

Hij glimlacht, stopt voor een mega gebouw en draait de deur open.

Dit moet een grapje zijn, hier woon je niet als jongen van 19. Dit is niet te betalen.

Of hij woont nog thuis. Ja, hij woont vast nog thuis. En zijn ouders doen weet ik veel wat. Dat moet wel. Maar dan hoop ik wel dat ze niet thuis zijn, want dan ontmoet ik ze nu. En dat is een heel slecht idee.

Ik volg Harry, die op het knopje van de lift drukt.

'Dus hier woon je?'

Hij knikt.

De lift is er, we stappen in en Harry drukt op 5, de bovenste etage. Binnen een paar seconden geeft de lift met een zachte pling aan dat we er zijn, ik volg Harry de lift uit.

Als ik uitstap sta ik meteen in een huis, geen ouders te zien. Gelukkig.

Ik neem de ruimte in me op, het is vooral heel groot. Verder is er een hele grote glazen wand, als muur. Bijna alsof Harry zijn eigen penthouse had gewild. Het is wel mooi.

Hoe betaald hij dit? Of zou hij echt nog thuis wonen? Ik snap er geen fuck van.

'Koffie dus?'

Ik schud mijn hoofd.

'Nee, liever niet. Dan kan ik niet slapen vanavond'

Ik glimlach.

'Echt niet? Schattig'

'Nee, echt niet. Dus liever thee dan, als je dat hebt'

Hij knikt en vult de waterkoker.

'Heb je Jack reacher gezien, toevallig?'

'Eh, die is pas 4 dagen uit. En aangezien ik de afgelopen vier dagen niet in de bioscoop ben geweest, nee'

Hij zwaait met de dvd.

'Die is nog helemaal niet uit'

Ik gris hem uit zijn handen en lees de achterkant. Dit schijnt echt een goede film te zijn.

'Zien?'

Ik knik enthousiast.

Harry lacht en stopt de dvd in de dvd-speler.

Ik ga op de bank zitten, wachtend op Harry.

Een minuut later zet hij een mok met thee voor me neer, lekker.

Ik glimlach.

'Thanks'

Hij knikt en zet de film aan.

2 uur en 10 minuten later was de film afgelopen.

'Nog een?'

'Ligt er aan wat je hebt'

Ik grijns.

'Ik kijk wel even'

Hij loopt naar een kast toe en begint te zoeken.

'He Harry, stomme vraag hoor. Maar hoe betaal je dit? Lieve ouders?'

'Ik heb een bank beroofd'

Ik schiet in de lach.

'Uhu'

'Nee echt'

Ik trek mijn wenkbrauwen op en kijk hem aan.


Reacties:


fallinlove
fallinlove zei op 4 jan 2013 - 12:53:
HAHAHA!!! You can tell me I'm a thief cause you know your part!


PrincesLolly
PrincesLolly zei op 31 dec 2012 - 16:44:
omggg.... Harry is crimineeltje... hahaha!
mag ik melding blijven houden? hihi!


<3 x


PeachyFull
PeachyFull zei op 31 dec 2012 - 13:53:
Lawl. Dit wordt alsmaar beter en beter. Omg, Harry de dief Geweldig, haha.

X


Faylinn
Faylinn zei op 31 dec 2012 - 13:39:
hahah Harry die een bank heeft beroofd en geloofd ze het ook nog hoe geniaal.
haha....*zucht*
snel verder


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 31 dec 2012 - 13:16:
Hahhaha, He's a thief ^^

Snel verder, love!