Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » I Hate You. (Niall Horan Fanfic) » 3

I Hate You. (Niall Horan Fanfic)

31 dec 2012 - 17:55

1289

5

461



3

Ze is aan't beginnen met afvallen!

~~~~~~~~~Maand 1~~~~~~~~~~


Het was zwaar, elka dag 4 uur en soms 5 uur trainen werd me langzamerhand teveel. Ik moest doorzetten voor mezelf en voor mijn ouders. Tenslotte wilde ik mijn klasgenoten laten zien dat ik er ook bij kan horen. Collin was streng maar zorgzaam, dat was beter voor iedereen. Ik stopte pas als ik had overgegeven en helemaal uitgeput was. Al wou ik eerder stoppen, dan liet Collin dat toch niet toe. Ik had geen medelijden met mezelf, ik had tenslotte a;s het eten zelf opgegeten. Tot mijn ergernis moest ik de eerste dag al wegen, ja het resultaat viel iedereen tegen. niemand had verwacht dat ik 120 kilo zou wegen, mijn moeder barstte zelfs in tranen uit. Wat me opviel was dat ik schpp; helemaal niet mistte, ik was juist opgelucht om er niet te zijn. Wel heb ik een paar kaarten gehad waar ik wel een tijdje geraakt door was, bijna allemaal door Niall, maar ook een paar van de andere "populaire" tieners. Deze kaarten lieten me juist doorzetten inplaats van opgeven, ik zal ze er later voor bedanken als ze erachterkomen dat ik Mandy ben iniedergevaal.

(Brief 1)
Vet varkentje,
We hadden een geweldig idee, maar tot onze ergernis was je er niet!
Waar ben je? We missen je niet hoor, dat is niet het geval. Maar je loopt onze plannen dwars, we hadden graag je gekwetste blik weer willen zien.
Veel haat ven leuke mensen.

~
(Brief 2)

Jij.
We hebben het plan inmiddels uitgevoert, moie poster hant er nu van je, je vetjes zijn te zien.
Je weet vast niet waar we het over hebben , en we hebben niets van je gehoort.
Heb je van school gewisselt? Zoja des te beter voor iedereen.
Dus ik zal het wel gewoon vertellen, als jij gymt kleed je je tpch om?
Nou een paar meiden hadden foto's van je in ondergoed, en voilí  hij hant in de school.

Veel haat van Niall en de andere.

~

(Brief 3)

Fucking oktovis,
We missen je schatje, echt we hopen dat je terugkomt.
Babé laat ons niet alleen? We hebben je nodig voor de sfeer.
Waar ben je? Iedereen vraagt het zich af, we zijn namelijk ongerust!
Ha-ha, voel je je geliefd? We hebben je het liefst dood hoor, Blijf maar lekker weg.

Veel haat van je weet wel wie. Voor

Dik zwijn[/i]

Maar de kaart die me het meest schaadde van alle kaarten was deze.

(Brief 4 van alleen Niall x)
Ik zag je blik toen je me aankeek en ik over je zong,
je keek me niet begrijpend aan en dacht dat je me kon,
je had niet verwacht dat ik zoiets over je zou zingen,
ik had eers mijn dingen moeten bedwingen,
andere mensen lieten je al nieuwe methodes zien met pesterijen,
ik kon ze gemakkelijk verleien,
je hebt het goed het waren mijn ideeën allen ik kon niet meedoen,
dat kwam door mijn status en roem,
maar ik dacht lang na wie kan er achterkomen?
Niemand, dus laat mijn grapen ook maar komen!

Veel het van jeweetwelwie.



Niall waar ben je toch mee bezig? Denk ik.

------------------2 Maanden-------------------


Ik moest weer wegen en ik woog maar liefst 9a,3 kilo meer dan 20 kilo in een maand afgevallen. Dan is het toch de moeite waard geweest. Maar ik zal niet opgeven, néé, ik zou blijven doorzetten tot ik mijn doel heb bereikt 50 kilo.
minder dan de helft eraf dus. En mijn omvang van mij buik moet veel minder, ik zie wel al veranderingen, maar ik voel me nog steeds dik. Mijn kok kan heerlijk groentes maken, volgens mij vind ik het lekkerder dan eten met veel vetten. Mijn ouders zijn nu al trots op me, en de brieven en kaarten van de mensen uit mijn klas blijven binnenstromen. Ik lees ze niet eens meer, soms scheurt Collin er één open, zodat ik keihard kan trappen tegen de boksbal. Het motiveert me juist veel meer dan nodig was, na mijn trainingen van 4 of 5 uur ga ik zelfs nog hardlopen! Wel in mijn huis maar alsnog, het is een grote stap voor mij.

------------------3 maanden-----------------------


Inmiddels weerg ik 83,9 kilo, de kilo's gaan er trager af, als ze er maar af gaan. ik zat deze maand en maand 4, goed moeten doortrainen om bij het resultaat te komen. Mijn traingen zijn al omhoog gegaan naar 6 of 7 uur per dag. Dat is maar liefst mijn halve dag dat ik wakker ben, maar wat moet dat moet. Ze sturen geen kaarten meer, ze waren me vast al vergeten. Misschien pesten ze nu iemand anders? Dat gun ik niemand, dat is tenslotte mijn plek al een paar jaar lang. Wel is mijn beugel eruit, de tandarts vond dat hij er veelste lang in zar. Dat kwam omdat ik het steeds vermeed om naar de beugeltandarts te gaam. Binnenkort zal ik een nieuwe bril krijgen en lezen, dat vonden mijn ouders beter voor het sporten. En over 1 maand zou ik mijn liefe neef Louis Tomlinson weer zien.

------------------4 maanden-----------------------



Collin is er steeds minder, want ik doe al de trainingen zelf al. Het gaat goed, soms train ik zelfs door tot 8 uur per dag. Als ik dan door ga, komt Collin boos de sportzaal in en trekt me letterlijk de zaal uit. Het voelt goed om te zien dat er iemand werkelijk om me geeft buiten mijn ouders en zus en broer om. Ik heb één zus Elena en één broer Chase. Mijn buik is veel minder geworeden hij is zelfs al strak. Mijn dubbele kin is volledig weg en mijn vetten zijn ook veel minde rbijna weg. Mijn borsten en billen komen veel mooier uit, ik schrok er zelf van. Wat ik weeg? Dat weet ik zelf nog niet, ik moet zo pas wegen.

'Ben je zenuwachtig vriend?'Collin liep naast me en keek me bewnderend aan.
'Mwua, ik voel me al trots op het resultaat op zich.' Grinnikte ik blij.
'Maar als het nou mislukt is?' Mijn moeder tikte m'n rug aan zodat ik omkeek.
'Dan blijf ik gewoon doortrainen?'
'Dat moet je zowiezo al Mandy, anders is her binnen no time al weer eraan en dat zal zonde wezen.' Mijn vaders zware stem bulderde door de zaal heen.
We liepen met z'n vijfen naar de weegschaal wat in de gymzaal stond, bij elke stap werd ik zenuwachtiger. Tja, wat zal ik doen als het mislukt is? Nog een paar weken thuis blijven? Maar dan mis ik het eindjaar en dat wil ik al helemaal niet. Tenslotte wik nog wraak nemen.
'Gaat het wel? Je bent zo bleek.' Collin kneep in me hand en keek me bezorgt aan.
'Coll alles is goed, ben gewoon zenuwachtig.' ik hield mijn blik gevestigd op de weegschaal waar we al dichterbij naar toe liepen.
Tien we er eindelijk waren wachtte ik een paar seconden voordat ik er op stapte.
'Komop alles komt goed Mandy, ga er nou opstaan.' Collin zeurde en gaf me een duwtje zodat ik erop stond.
Nu was er geen weg meer terug.
Ik kneep mijn ogen ducht en sloot me af van de ruimte. IK hoorde ge-adem en niemand zei wat, de score stond er al op, dat wist ik zeker. Vanachter hoorde ik een zucht.
'Jammer.' Mijn vader klopte op mijn schouder.
'Maar dan blijven we toch nog nog een paar weekjes thuis?' Klonk mijn moedersstem, naar mij toe gericht.
'Maar dan blijf ik hier nog een paar weken.'' Riep Collin er gelijk achteraan.
Ik deed mijn ogen open om het slechte resultaa te zien, Het was helemaal niet selcht, het was zelf beter dan ik dacht! Ik had een gewicht van 54.6 kilo. Ik draaide me boos om en keek ze één voor één aan. Gelijk bulderde mijn vaders gelach door de zaal en derest volgde. Met mijn handen in mijn zij keek ik ze boos aan.
'Ik krijg jullie nog wel.


_________________________________________________________________

Ps. Ik ga interviews maken schrijf bij reacties wie ik als eerst moet interviewen en stuur je vraag in x

See you later all x


Reacties:


1Dlover
1Dlover zei op 3 feb 2013 - 9:46:
melding?


dreamangel zei op 23 jan 2013 - 13:45:
snel verderr


candyXbar
candyXbar zei op 1 jan 2013 - 13:25:
Oeehw interessant -Melding?:3-


xPinkNicki
xPinkNicki zei op 1 jan 2013 - 0:19:
Thnx x


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 31 dec 2012 - 19:52:
Wat bedoel je met interviews?
Van mensen hier uit het verhaal? Dan zou ik als eerste Niall pakken als ik jou was.

Wat een goed hoofdstuk, niet te geloven!