Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Don't wanna be reminded » Will you give all you can give

Don't wanna be reminded

31 dec 2012 - 18:46

494

4

288



Will you give all you can give

Ministuk hihi. Laatste voor vanavond, ga zo weg :) fijne jaarwisseling alvast! X

'Je hebt geen bank beroofd, ik ben niet gek'

Hij grijnst, zo'n typische lach.

'Wie zegt dat?'

'Ik'

Harry haalt zijn schouders op.

'Dan niet'

'Dus je gaat het me niet vertellen? Heb ik weer. Kan ik alsnog niet slapen vanavond'

'Aansteller'

Hij geeft me een zachte duw en ik laat me omvallen op de bank.

'Helaas, nu kun je niet meer zitten ook'

Harry grijnst.

'In dat geval ga ik nog wel meer thee zetten voor je, of heb je liever wijn?'

'Liever wijn ja, als het mag van je'

'Anders vraag ik het niet'

Harry gooit een film naar me toe en gaat wijn halen. Als hij terug komt heeft hij ook een dekentje bij. Oké, dit is lief.

'Honger ook?'

Ik schud mijn hoofd, trek de deken uit zijn handen en nestel me op de bank. Jammer voor Harry, maar ik lig heerlijk.

Ondertussen zit hij op zijn knieën voor de dvd-speler de film aan te zetten.

Ik geeuw.

'Mag ik nog zitten, of hoe zit dat?'

'Nee, hoezo?'

Hij lacht.

'Ah Kayl, toe. Ik zal heel lief zijn'

'Je doet je best maar ja'

Ik ga overeind zitten, wacht tot Harry zit en laat me tegen hem aan vallen. De deken leg ik over me heen.

De film is vreselijk slecht, maar dat doet er niet meer toe. De wijn is goed, de bank ligt lekker en Harry ruikt heerlijk.

'Kayl, moet je werken morgen?'

De film is net afgelopen en ik kan me het einde niet herinneren. Ik zal wel in slaap gevallen zijn, wat echt een minpuntje is want dan heeft hij me zien slapen.

'Nee, ben vrij gelukkig'

'Blijf je slapen? Je sliep net al'

Het klinkt aantrekkelijk, Harry's bed ligt vast nog lekkerder dan de bank. En ik ben toch al kapot.

'Nee, ik ga naar huis. Bedankt voor vanavond, ik vond t leuk'

Hij grijnst, gaat overeind staan en loopt naar de lift.

'Ik breng je nog even beneden'

'Zo, galant hoor'

Hij grijnst, drukt op het knopje en stapt in de lift.

Een minuut later staan we voor het appartement.

'Echt, bedankt. Ik vond t leuk'

Hij grijnst en een seconde denk ik dat hij me gaat zoenen. Helaas voor mij trekt hij me tegen zich aan en knuffelt me.

Op naar huis dan maar.

20 Minuten later plof ik neer op de bank, de klok vertelt me dat het al 4 uur is en dat is schandalig laat. Lucky me dat ik morgen vrij ben.

Ik lig al in mn bed, hoop dat je veilig thuis bent. Vond het leuk met je! X

Ik glimlach, besluit eerst tanden te gaan poetsen en dan pas Harry te smsen.

10 Minuten later lig ik in mijn bed. En het ligt heerlijk.

Spijt van thuis slapen heb ik niet, het zou onverstandig zijn om bij Harry te blijven slapen. Ik wist niks van die jongen, behalve zijn naam. En dat hij in een huis woonde waarvan ik niet wist hoe hij dat betaalde.

Ik nu ook! Ben heel thuis dus (: Ik vond t ook leuk, bedankt! X

Ik leg mijn telefoon neer naast mijn kussen, nu maar eens uitslapen. Binnen een paar seconden slaap ik.


Reacties:


fallinlove
fallinlove zei op 4 jan 2013 - 12:56:
Harry is zoooo schattig!!!!
Snel naar het volgende hoofdstuk.


PeachyFull
PeachyFull zei op 1 jan 2013 - 1:02:
Aww Harry is sweet <3 kan niet wachten op meer! X


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 31 dec 2012 - 19:41:
Wat een schatje!

Op naar het volgende hoofdstuk


Faylinn
Faylinn zei op 31 dec 2012 - 19:17:
aahw hihi Harry is zo'n lieverdjee

snel verder