Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Life From A Cop » H6

Life From A Cop

2 jan 2013 - 16:14

562

1

211



H6

-

. Ik pakte en sigaret en stak het aan. Emily zal zeker pas over 10 minuten komen, Ik grinnikte. Na een tijdje smeet ik mijn sigaret weg, Opeens ging de deur open. Daar kwam Emily. ‘Duurde het zo lang’ vroeg ik. ‘Ja, als je net bent geslagen door een kickbokser dan wel’ zei ze. Ze noemde me een kickbokser. ‘Ja, je hebt een punt’ zei ik lachend. Ik stond op. ‘Wat gaan we doen baas’ vroeg ik. ‘Rennen’ zei ze. Ik knikte, Ik had een goede conditie. ‘Ga jij met hakken rennen?’ vroeg ik. ‘Nee ik ga niet rennen maar jij’ zei ze. Ik knikte. Ze zette een paar pionnen neer. ‘Zo, je gaat daar beginnen en ik ga bijhouden hoelang je er over doet’ zei ze. Ik stond op de startlijn. ‘Klaar, af’ zei ze. Ik rende de hele parkoer af. ‘Andere kant’ schreeuwde ze. Ik zuchtte. Ik was zo klaar. ’20 seconden, goeie tijd’ zei ze. Ik glimlachte. ‘Je bent goed’ zei ze, Ik zag dat ze bloosde. ‘Morgen hebben we dienst bij de gevangenen’ zei ze. O fijn. ‘Goed’ zei ik. we hadden pauze. Ik deed mijn oortjes in en luisterde muziek. ‘Wat luister je’ vroeg Emily. Ze pakte een oortje en luisterde mee. ‘Mario’ zei ze. Ik knikte. Ik dronk thee. Ik had zo een gesprek met John. Over hoe het allemaal gaat en al die andere dingen. ‘Ik zie je morgen’ zei Emily en liep weg. Ik zuchtte, Na een half uur pauze liep ik naar John’s kantoor. Ik klopte aan. ‘Binnen’ hoorde ik hem zeggen. Ik liep naar binnen en ging op een stoel zitten. ‘Wil je wat drinken?’ vroeg hij. Ik schudde mijn hoofd. ‘Zo Zayn hoe vind je het gaan’ vroeg hij. ‘Goed’ zei ik. ‘Mooi, Emily vind het ook goed gaan’ zei hij. Ik glimlachte. ‘Volgende wek kan je beginnen met het echte werk’ zei hij. ‘Oke’ zei ik. Na een uurtje was het gesprek voorbij. Ik was klaar. Ik liep naar buiten en startte mijn auto. Ik reed naar huis. Toen ik eenmaal binnen was smeet ik mijn tas op de grond. Ik zuchtte. ‘Zayn ben jij dat”ť hoorde ik mijn moeder zeggen. ‘Ja’ zei ik. En liep naar de keuken. Mijn moeder stond te koken. ‘Je vader heeft een huis gevonden en heeft het gekocht, Nu zijn ze bezig met de meubels’ zei ze. ‘Echt’ zei ik. ze knikte. ‘Dank je’ zei ik en omhelsde haar. Ik liep naar mijn kamer. En pakte een grote koffer. Ik deed al mijn spullen er in. ‘Zayn?’ zei een stem. Ik keek op. mijn vader stond in de deuropening. Ik liep naar hem toe. En omhelsde hem. Hij gaf me een sleutel. ‘Dank je’ zei ik. ‘Je komt wel langs he’ zei hij. ‘Altijd’ zei ik. Na de avond eten gaf ik mijn ouders en mijn zusjes een knuffel. Ik sjouwde mijn koffer naar de auto en ging zitten. Via de tom-tom keek ik waar ik moest zijn. Het was een groot huis. Ik parkeerde en pakte mijn koffer. Ik deed de deur open en liep naar binnen, De meubels stonden er, Ik glimlachte. Ik bekeek het huis. Perfect. Ik liep naar de slaapkamer. Een tweepersoonsbed!!. Ik ging liggen en viel meteen in slaap. Gelukkig had ik nu een eigen huis. Het is veel beter, Maat toch mis ik mijn ouders en mijn zusjes.

Reacties graag..


Reacties:


candyXbar
candyXbar zei op 2 jan 2013 - 16:23:
Ahw, was ik maar het zusje van Zayn <3, snel verder!