Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Don't wanna be reminded » Never felt like this before

Don't wanna be reminded

2 jan 2013 - 20:44

698

3

246



Never felt like this before

Paul bracht ons terug naar het appartement. Hij had niet echt veel zinnigs tegen me gezegd, maar dat vond ik niet zo heel erg.

'Doen we nog een drankje?'

Zayn stelt het vrolijk voor, zwaait de voordeur open en loopt naar binnen.

Harry kijkt me vragend aan.

'Ja, goed hoor'

Hij grijnst en trekt me mee naar binnen.

Zayn woont op 1, dus op de begane grond woont niemand. Toch bizar.

'Wat willen jullie hebben?'

Hij trekt de koelkast open.

'Thee'

Het antwoord komt uit de 4 andere monden. Zayn kijkt me aan en ik knik ook. Thee dus.

Hij loopt naar de waterkoker en vult deze met water, dan gaat hij op een van de banken zitten.

'Dus, waren we een beetje goed?'

Niall kijkt me lachend aan, maar aan de reacties merk ik dat ze er echt benieuwd naar zijn.

'Muah, jawel. Beetje zoetsappig af en toe, maar dat is eigenlijk ook wel leuk'

Ik lach naar Niall

'Zoetsappig?'

'Ik vond wonderwall leuker ja, als ik heel eerlijk ben. Maar goed, ik vind ze wel leuk verder'

'En eh, is dat dan goed?''

Liam kijkt me vragend aan en ik knik.

Ze schieten in de lach, we drinken thee en hebben het over niks. Prima avondje.

Een voor een haken de jongens af, totdat alleen Harry en ik er nog zitten.

Zayn geeuwt.

'Kayl kom, we drinken bij mij nog wel wat. Zayn moet slapen, Zaynie is moe'

Als reactie smijt Zayn een kussen naar het hoofd van Harry, die vol in zijn gezicht terecht komt.

'He, dat was niet aardig'

Zayn schiet in de lach.

'Nu gaan we helemaal. Dag Zaynie'

Harry staat op en loopt naar de lift.

'Thanks voor je gezelligheid vanavond Kayl'

Zayn knuffelt me en dan loop ik de lift in, achter Harry aan.

'Haz, hoe laat is het?'

'Half 12 pas. Valt reuze mee. Hoezo, moet je werken morgen?'

Ik schud mijn hoofd.

'Nee, niet dat ik weet. Mark zou het laten horen als het zo was, maar dat heeft ie niet gedaan'

'Dan kunnen we nog wel een drankje doen, toch?'

Ik knik. Waarom ook niet.

De lift plingt en de deuren springen open. Ik loop naar de bank en plof neer. Ik voel me hier gek genoeg best thuis.

Harry komt een minuut of 5 later naast me zitten, zet twee glazen wijn op tafel en pakt de afstandsbediening.

'Ga je echt tv kijken?'

Ik frons.

Harry grijnst.

'Ik kan wel leukere dingen bedenken om te doen hoor, mocht je daar zin in hebben'

Ik lach en schuif naar de andere kant van de bank.

'Handjes thuis Haz'

Hij schiet in de lach, zijn krullen veren mee. Schattig.

'Oké, oké. Ik doe niks, beloofd'

Ik schuif terug.

'Helemaal niks?'

Ik trek een pruillip.

'Pestkop'

Hij grijnst, trekt aan mijn arm zodat ik op mijn rug op de bank kom te liggen en zet demonstratief de tv aan.

'Je gaat maar slapen als je het er niet mee eens bent'

'Prima. Dan ga ik nu een deken halen'

Ik grijns en sta op van de bank.

Op de gok loop ik naar een deur toe, helaas voor mij is het niet de slaapkamer.

Ik hoor Harry lachen, keihard.

'Haz, vertel me even waar ik je slaapkamer kan vinden'

'Nee, die mag je alleen zien als je hier blijft vannacht. Hallo, wat denk je nou? Dat zomaar iedereen mijn slaapkamer te zien krijgt?'

'Ja, dat dénk ik'

'He verdomme. Weer een slechte indruk'

Hij lacht.

'Oké, niet iedereen dan. Alleen de halve vrouwelijke wereldbevolking'

'Nee Kayl, echt niet'

Hij komt op me af gelopen en slaat zijn armen om mijn nek. Ik voel hoe hij me tegen zich aan trekt.

'Prima, bewijs me dan maar het tegendeel'

Hij lacht weer.

'Doe ik'

Harry blijft me vasthouden, nuriet in mijn oor en laat me los om toch een deken te gaan halen.

Ik ga op het keukeneiland zitten en zie Harry worstelen met de deken. Van zijn bed, zo te zien. Tweepersoons.

'Kom Kayl'

Hij slaat de deken om zijn schouders en wacht tot ik weer op de bank zit. Dan slaat hij de deken ook om mij heen en zoent me.

Meer is er niet nodig, ontkennen heeft ook geen zin meer. Ik ben gek op deze jongen. Gek op de jongen die ik pas 1,5 week ken. Die ik nog maar 3 dagen echt meemaak. De jongen die honderden, zo niet duizenden, meisjes gillend voor hem heeft staan. En ik weet niet hoe ik daarmee ga dealen. Hoe ik met Harry ga dealen, en met zijn leven.


Reacties:


fallinlove
fallinlove zei op 4 jan 2013 - 13:27:
Ik ben het helemaal met die twee mensjes onder me mee eens! Cause I love this story!!!


Faylinn
Faylinn zei op 3 jan 2013 - 13:27:
ik ben het met het mensje onder me eens maar ik ga gouw verder lezen dus een korte reactie snel verder


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 2 jan 2013 - 22:02:
Dat zal ik dan even vertellen. Ze gaat gewoon met hem mee, en als er iets gebeurd zijn er 5 jongens met meganisch sexy lichamen. En die kunnen haar wel beschermen.

Geen probleem!