Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » drunk words are sober thoughts. - Larry. » three.

drunk words are sober thoughts. - Larry.

3 jan 2013 - 13:00

783

1

249



three.

Een vuist raakt mijn bovenarm. “Waar zit jij met je gedachten?”¯ hoor ik Harry vragen. Harry. Oh god. Ik kijk naast me, en zie hem staan. “Ik.. Uh.. Bij.. Uh.. Nergens.”¯ stamel ik, en heb het gevoel dat ik rood word. “Oeh, Louis in verlieeeefd.”¯ zegt Harry plagend. “Louis is verliehiefd, Louis is verliehiefd, Louis is verliehiefd.”¯ zingt Niall, en beweegt met zijn hoofd van links naar rechts. Als ik net nog niet zo rood als een tomaat was, dan ben ik het nu wel. “Wie is het?”¯ vraagt Harry. Ik ontwijk zijn blik. “Ik vind het echt leuk voor je Louis, maar ik ben ook wel benieuwd wie het is.”¯ zegt Zayn, terwijl hij mij een schouderklop geeft. Ik ga echt niet zeggen dat ik verliefd ben op Harry. Ten eerste is hij de flirt van de band, ten tweede is hij hetero, en ten derde zou ik het nooit zeggen met de rest er bij. Het is maar goed dat Harry niks meer weet van gisterenavond, anders zou hij mij meteen doorhebben. “Hij zegt het wel als hij er klaar voor is, het is ten slotte zijn eerste verliefdheid sinds hij uit de kast is.”¯ zegt Liam, en schenkt mij een glimlach. Dankbaar kijk ik hem aan. “Maar ik wil het weten, ik ben Harry.”¯ zegt Harry, en slaat met zijn vuist op tafel. “Daarom juist.”¯ mompel ik zacht, maar ik weet zeker dat hij mij gehoord heeft. “Maar ik ben je beste vriend.”¯ zegt hij, iets rustiger dan net. “Daarom juist.”¯ herhaal ik dit keer wat harder. Ik heb hem nog steeds niet aangekeken. Langzaam draai ik mijn hoofd zijn richting op. Een licht teleurgestelde Harry kijkt mij aan. “Je komt er nog wel achter.”¯ zeg ik en zucht. “Sorry, ik ben gewoon zo blij voor je, en ik ben zo nieuwsgierig.”¯ zegt hij, en glimlacht. Ik glimlach wat ongemakkelijk terug. “Louis is verliehiefd, Louis is verliehiefd.”¯ zingt Niall weer, terwijl hij de keuken uitloopt. Dit ga ik nog lang van hem horen, denk ik. “Ik ga even douchen.”¯ mompel ik, en sta op. Ik pak mijn bord en zet hem in de vaatwasser. Ik voel Harry zijn ogen in mijn rug branden, hij volgt elke beweging die ik maak. Ik draai me om, en kijk recht in zijn ogen. Verlegen wend ik mijn blik af. Als maar niemand iets merkt, want ik heb geen idee of ik nog normaal met hem om kan gaan na afgelopen nacht. En hoe moet dat als we over vijf dagen gaan touren? Niet aan denken, je hebt nu wel iets anders aan je hoofd. En daarmee verdwijnen de gedachten. Ik loop zonder verder nog iets te zeggen de keuken uit, en kijk daarbij Harry niet aan. Ik loop rechtstreeks naar de badkamer, en doe de deur op slot. Ik zet de douche alvast aan, zodat de temperatuur dadelijk goed is. Ik trek mijn shirt over mijn hoofd, en leg hem op het tafeltje naast de wastafel. Hetzelfde doe ik met mijn broek en boxer. Ik pak een handdoek en hang deze over de douche, daarna pak ik mijn shampoo en zet deze op het daarvoor bestemde plankje. Eigenlijk wil ik helemaal niet douchen. Ik wil Harry’s aanrakingen niet van mij afspoelen. Maar toch stap ik onder de warme stralen van de douche. Langzaam voel ik zijn aanrakingen van mij af spoelen, en even later is hij ook uit mijn hoofd. Ik doe mijn ogen dicht, en denk even helemaal nergens aan. Na een tijdje doe ik mijn ogen weer open, en pak de shampoo om mijn haren te wassen. Ik zie de shampooresten over mijn borst en buik naar beneden glijden, daar waar eerst Harry zijn handen waren. Ik zucht en wacht tot ik geen shampoo meer naar beneden zie vallen. Ik zucht een keer en zet de douche uit. De warme stralen mis ik meteen, en kippenvel verspreidt zich over mijn huid. Snel droog ik mezelf af, en schiet in mijn kleren. Ik zet het raampje van de badkamer open en slof naar mijn kamer. Ik besluit om even op mijn privé facebook te kijken. Ik zet mijn laptop aan, en loop naar de spiegel. Ik haal mijn hand een paar keer door mijn haar, in een poging het te fatsoeneren. Het lukt redelijk. Ik hoor dat mijn laptop opgestart is, en loop er naar toe. Ik typ mijn wachtwoord in, en ga naar facebook. 53 vriendschapverzoeken. Ik zucht. Ik open ze, en weiger de eerste twee. Totaal onbekende. Ik heb nu geen zin om ze allemaal een voor een te bekijken, en sluit facebook weer af. Waar heb ik eigenlijk wel zin in? Het antwoord is niet zo moeilijk, in Harry.


Reacties:


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 3 jan 2013 - 13:10:
Hij moet het wel vertellen! Dat is leuk