Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » terrible lies [END] » name's

terrible lies [END]

3 jan 2013 - 17:43

581

7

419



name's

sry dat hij niet zo lang is.

Lyra POV

Ik opende mijn ogen. Niall zat naast me. Ik keek om me heen.
‘’ Niall waar…waar ben ik.’ Niall pakte mijn hand .
‘’je bent in het ziekenhuis, weet je dat dan niet meer. Ze zeiden dat je gebeld had en toen je hier aan kwam buiten bewustzijn raakte.’ Ik keek Niall aan.
‘’en… het spijt me dat ik er niet voor je was toen je, je weet wel, aan het bevallen was. Je hebt er dan wel niks van gemerkt omdat je buiten bewustzijn was,maar ik voel me wel heel schuldig.’
‘’Niall dat hoeft toch niet.’ Zei ik geruststellend.
‘’ow Lyra, onze kindjes worden de gelukkigste kindjes ooit.’ Zei Niall. Ik keek hem verbaast aan.
‘’kindjes? Hoezo kindjes?’ Niall keek me aan en begon te glimlachen.
‘’het is een tweeling Lyra. ‘ ik keek Niall met grote ogen aan en ging rechtop zitten. Niall liep naar de hoek van de kamer en pakte de twee schattigste kindjes ooit uit een wiegje. Hij legde ze in mijn armen.
‘’een twee-eiige tweeling.’ Een zuster kwam naar binnen.
‘’ik ga nog even je pols en bloeddruk opmeten.’ Zei de vrouw.
‘’oke, jullie mogen naar huis.’zei de vrouw. Ik stond op en liep samen met Niall en mijn twee super schattige kindjes naar de jongens die beneden bij de ingang stonden.
‘’wauw wat mooi zijn ze.’ Zei Harry die met zijn hand langs het wangetje van mijn kindje ging. Ik begon te glimlachen.
‘’een twee-eiige tweeling, een jongentje en een meisje.’ Zei Niall die zijn arm op mijn schouders legde. We liepen naar de auto’s en reden naar huis. eenmaal thuis bleven we nog even praten. Daarna ging iedereen naar huis behalve Harry.
‘’Lyra, je weet dat die kindjes misschien van mij zijn toch?’ vroeg Harry. Ik keek naar de twee baby’s.
‘’ja, ja dat weet ik.’
‘’ik denk dat ik maar eens weer ga.’ Zei hij. Ik gaf de baby’s aan Niall en gaf Harry een knuffel. Ik liep nog even met Harry mee en deed daarna de deur weer dicht. Daarna ging ik weer naast Niall zitten.
‘’ik heb ze nog geen naam gegeven in het ziekenhuis omdat ik eerst met jou wou overleggen.’ Zei Niall.
Ik gaf Niall een kusje. Je bent zo lief. Ik liep naar boven en Niall volgde me samen met onze kindjes. Hij legde ze in het wiegje in de hoek van de kamer. Ik ging op het bed liggen.
‘’ik ben moe Niall.’ Zei ik.
‘’dan ga je slapen, ik kom wel bij je liggen.’ Zei Niall. Ik deed mijn ogen dicht en viel in slaap.

Niall POV

ik ging naast Lyra liggen die al in slaap was gevallen. Ik hield zo veel van haar en van onze kindjes. Ze zouden de gelukkigste kinderen ooit worden. Alleen als ze van Harry waren…. Daar wou ik nu niet over na denken want als dat zo zou zijn dan zouden ze daar ook wel achter komen en ik wil zo graag dat die kindjes gewoon van lira en van mij zijn onze schattige lieve kleine kindjes. We konden alleen geen namen verzinnen. Ik pakte een papiertje en een pen en begon te schrijven.

Lieve lezers,
Lyra en ik hebben net de twee mooiste ,liefste, schattigste kindjes ooit gekregen alleen er is een ding, we kunnen geen namen verzinnen. Zouden jullie ons willen helpen door een jongens naam en een meisjes naam in je reactie te schrijven alvast bedankt.


Zo nu nog maar hopen dat jullie in jullie reacties ook echt namen gaan zetten. Ik ging weer naast Lyra liggen, deed mijn ogen dicht en viel in slaap.


Reacties:

1 2

fallinlove
fallinlove zei op 24 jan 2013 - 20:14:
Wauw! Geweldig geschreven!!!

Jongen: Daniel
Meisje: Ilona


Letra
Letra zei op 5 jan 2013 - 19:05:
Cute chapter & ik had zooo geen tweeling verwacht ! Ik zie Niall al helemaal trots in die kamer staan met op zijn ene arm het meisje, en Lyra op haar arm het jongentje en dan lachen ze naar elkaar en geeft Niall Lyra een kusje op haar wang en fluisterd hij 'Ik ben zo trost' en ojdfhcnjbxkjcnhfbvh bsfkdx.
Goeedd, maar het kunnen ook die van Harry zijn en dan word de scene hierboven^^ afgespeeld met Harry en omG GA VERDER !
Maar eerst, namen (: Let me think ..
voor het meisje denk ik: Lexi of Makayla ;3
En voor het jongentje denk ik: Evan of Lathen ;3

Hopefully I helped you (: Lol, langee reactie Verder gaan sweetie ! omG


dreamangel zei op 4 jan 2013 - 19:51:
jongen rowan
meisje rowen


candyXbar
candyXbar zei op 3 jan 2013 - 18:44:
Ehm, Kyra en Kyle? (Kyle staat al in een can de reacties maarja)


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 3 jan 2013 - 18:24:
Dat heb je leuk bedacht, om ons er zo in te betrekken!

Jongen: Jorg
Meisje: Juul