Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » de perfecte date met Niall Horan » de perfecte date

de perfecte date met Niall Horan

3 jan 2013 - 22:38

801

6

341



de perfecte date

Ik word wakker door mijn luide alarmklok,ik rek me uit en kijk op de klok het is 7:30 vroeg maarja ik heb Liam,NialL,Louis,Zayn & Harry beloofd dat ik vandaag mee zou gaan mt hun shoot voor hun nieuwe album.
De jongens wouden graag dat ik een keer mee ging ik volg een opleiding fotografie en wil later fotografe worden dus hun zijden dat dit ook goed zou helpen bij men opleiding.
Ik ben zo blij dat ik de jongens ken One direction mijn vrienden!
Louis was altijd al een vriend van me geweest en door de audities heb ik de rest van de jongens ook leren kennen en het klikte meteen.
Ik stap uit bed ga ontbijten,poets men tanden borstel men haar doe men make-up en kleed me aan.
Ik stap in men auto en rij de straat uit.
Bij de gedachte dat ik Niall straks ga zien word ik steeds vrolijker,ja ik heb een crush op Niall tuurlijk ze zijn allemaal leuk maar die hebben allemaal vriendinnetjes en Niall spreekt mij toch aan zen lieve lach zen ierse accent.
Na ongeveer een kwartier ben ik bij men bestemming Ik zie iedereen al druk in de weer.
Ik kijk nog eens goed rond en zie dan bij een caravan louis staan met een grote glimalch.
Ik loop op hem af en geef hem een knuffel.
Heey! zegt hij vrolijk.
Zo jij hebt er zin in zeg ik.
Ja en jij zeker ook heh zegt Louis om Niall te zien.
Ik voel dat ik rood begin te worden ik heb het de jongens verteld behalve Niall natuurlijk en ze hebben gezworden het Nooit aan iemand door te vertellen.
Hou op! zeg ik lachend.
Ik loop met Louis mee in de caravan daarbinnen worden de jongens opgemaakt voor de shoot.
Iedereen begroet me vrolijk.
En dan zie ik Niall zitten meteen word ik vuurrood hij ziet er zo schattig uit!
Ik zie Nialls ogen mijn blik vangen en hij glimlacht naar me!
Meteen voel ik vlinders in men buik.
De jongens zien het en ik merk dat ze moeite hebben met hun lach inhouden.
Na een drukke dag van foto's maken zijn ik en de jongens naar een bar gegaan in de buurt.
We zitten allemaal gezellig te kletsen Liam en ik hebben het over mijn opleiding opeens zegt Niall ikke... ik moet gaan Nou t was gezellig jongens hij zwaait ze gedag en kijkt me nog een keer diep in men ogen, de jongens groeten hem luidruchtig en ik kan er alleen een stille ''doei' uit krijgen.
Als Niall de bar uit is kijken Zayn,Louis,Liam & Harry me allemaal stuk voor stuk aan.
Wat is er?
Oke Jaimy zegt Zayn we weten dat je Niall leuk vind,en we kunnen ook duidelijk zien dat hij jou leuk vind zegt Harry glimlachend.
Ik staar naar de punten van men schoenen hmm...echt? zeg ik dan toch iets geintresseerder.
ECHT! zeg Louis
Kijk vervolgd hij we willen dat je met hem op een date gaat jullie passen perfect samen!
m.m..maar dat durf ik toch helemaal niet stotter ik.
Kom op please!!! zegt Zayn smekend.
Hmm nou uhh ok dan!
YES! zegt Louis ok wij regelen die date wel voor je vrijdag middag een picknick n green park ok?
Oke zeg ik men maag gaat tekeer terwijl ik eraan denk.
Het is vrijdagochtend om 1 uur moet ik in het green park zijn maar ik was al klaarwakker om 7 uur ik kon maar niet slapen en heb wel 4 keer men outfit verandert.
het is 12:50 ik stap in mijn auto en voel de kriebels in mijn maag Niall weet niet eens dat ik het ben ze hebben hem kunnen overhalen in een blind date,dus als hij mij zo ziet weet ik niet hoe hij zal reageren.
Precies om 13:00 ben ik in het green park.
En daar zie ik Niall staan bij meertje voor hem ligt een kleed met allemaal lekkere dingen erop.
Ik verzamel al mijn moed en stap op hem af.
Hij kijkt verbaasd en zegt jaimy?
Ik glimlach verlegen naar hem.
Dus ze hebben me op een blind date gezet met jou niet verwacht maar wat zie je er leuk uit zegt hij verlegen.
Dankje zeg ik blozend.
Kom zitten zegt hij,we gaan allebij op het kleed zitten en kijken wat voor lekkers er allemaal ligt.
Opeens beginnen we te praten het gaat over koetjes en kalfjes maar toch is het een leuk gesprek.
wil je champagne? vraagt hij opeens.
Graag zeg ik hij pakt een fles champagne uit een koelbox en twee glazen.
We drinken het op en opeens kijken we elkaar diep in de ogen onze hoofden komen steeds dichterbijer,en dan opeens zoenen we.
Ik voel de vlinders in men buik.
Na een tijdje liggen we op het kleed met onze gezichten naar de lucht ik lig dicht tegen hem aan met mijn hoofd op zijn borst hij aait me over men hoofd en glimlacht naar me.
Dat was echt een goed idee van de jongens zon blind date zegt hij.
Dat was het inderdaad zeg ik glimlachend terwijl ik men ogen sluit.


Reacties:

1 2

dreamangel zei op 21 jan 2013 - 19:55:
luek melding?


PrincesLolly
PrincesLolly zei op 5 jan 2013 - 22:47:
Wat leeuuukkk! en zo liefffff!
Hihi!


candyXbar
candyXbar zei op 5 jan 2013 - 5:55:
Hihi It's just to perfect!


jaimy
jaimy zei op 3 jan 2013 - 23:15:
hhaha nu ben ik dronken thanks!


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 3 jan 2013 - 22:52:
Jij mag nog helemaal geen champagne!
Wel een leuke verhaallijn