Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » whore. » three.

whore.

4 jan 2013 - 13:34

975

0

247



three.

"Kom, we moeten ons op gaan maken." zegt Nienke, terwijl ze op haar horloge kijkt. "Mag ik douchen?" vraag ik lief, en zet mijn puppy ogen op. "Oké, maar de volgende keer wil ik dan." zegt ze, en geeft mij een speels duwtje. "Oké." zeg ik, en ren naar de badkamer. Ik pak mijn bikini, een kort rokje en een vest. Ik leg het op het tafeltje naast de wasbak, en zet shampoo op het plankje in de douche. "Moet ik het bad vast vol laten lopen?" roep ik naar Nienke. "Ja, doe maar. Ik kom er zo aan." roept ze terug. Ik zet de warme kraan van het bad aan, de koude kraan kan ze dadelijk zelf doen. Ik zet de douche aan, zodat het water alvast warm wordt, en kleed me uit. Ik doe mijn kleren in de waston, en voel of het water al warm genoeg is. Dan stap ik onder de douche, en begin mijn haren nat te maken. Ik doe er shampoo in en was ze uit. Daarna doe ik het nog een keer. Dan zeep ik mijn lichaam in met speciale douchecrème. Daar gaat je huid extra van glimmen, en extra lekker van ruiken. Dat moeten we gebruiken van Michael. Ik spoel het allemaal van mijn lichaam af, en blijf er gewoon nog eventjes onder staan omdat het zo lekker warm is. "Kom je er dadelijk ook onderuit?" vraagt Nienke lachend, en slaat een keer tegen de douchecabine. "Ja." zeg ik lachend, en zet de douche uit. Ik droog me af, en doe de handdoek rond mijn haren. Ik stap uit de douche, en doe mijn bikini aan. Fuit fuit, fluit Nienke. Ik geef haar speels een duwtje. "Doe normaal." mompel ik daar achter aan. "Wat?" vraagt ze schijnheilig, “Je ziet er echt goed uit." zegt ze, en gaat verder met haar make-up. "Dat is waarschijnlijk ook de reden waarom ik dit werk doe, en niet een of ander dik wijf." zeg ik, het kwam er eigenlijk wel gemeen uit. Nienke schiet in de lach, en ook ik begin te lachen. "Nooit geweten dat jij zo gemeen was." zegt ze, als ze uitgelachen is. "Het schoot er gewoon uit." zeg ik, en doe mijn korte spijkerrokje aan. Ik begin in mijn toilettas te rommelen. Ik haal er een oogpotlood, mascara en donkerbruine oogschaduw uit. Ik begin mijn ogen op de maken. Als een oog klaar is, kijk ik naar Nienke, ze knikt goedkeurend. Ik doe mijn andere oog precies hetzelfde. Dan haal ik de handdoek weg, en droog mijn haar nog een extra keer af. Ik begin het te föhnen, en daarna kam ik het. Ik heb stijl zwart haar, en het valt recht naar beneden. Ook nu weer. "Moet ik het in een staart doen?" vraag ik, en kijk hoe Nienke haar haren doet. "Nee, zou ik niet doen." zegt ze, en ze doet het laatste beetje mousse in haar eigen haar. "Klaar?" vraagt ze. Ik knik. "Oké, dan gaan we." zegt ze, en loopt de badkamer uit. Ik pak mijn vest, en doe het aan. Ook al heb ik dit zo vaak gedaan, ik ben nog steeds zenuwachtig als we naar een nieuwe klant gaan. "Het komt wel goed." zegt Nienke, terwijl ze mij bemoedigend in mijn arm knijpt. We lopen naar buiten, en gaan in een auto zitten. Nienke geeft het adres af aan de bestuurder. "Bellen als ik moet komen.Succes." zegt de chauffeur, als we bij het adres aangekomen zijn. "Daar is het." zegt Nienke, en wijst naar een deur met een huisnummerbordje nummer 19.
Langzaam stap ik uit de auto, en loop naar de voordeur. Nienke belt aan. De bel klinkt schel in mijn oren. Alles lijkt in slow motion te gaan. Het uitstappen, naar de deur lopen, het aanbellen. De deur gaat open, en staat een jongen met dreads. "Ik ben Nienke, en dat is Sophie." zegt Nienke, ik kan weer eens niet uit mijn woorden komen. Altijd voor een klus ben ik helemaal stil, en loop een beetje zenuwachtig te doen. "Kom binnen." zegt de jongen, en geeft mij een knipoog, en gaat daarna verleidelijk met zijn tong over zijn lippiercing. Waarom doet hij dat? Er schiet een paniekvlaag door mij heen. Dadelijk wil hij seks hebben. Oh mijn god. Waarom. Ik begin moeilijk te ademen. "Sophie, rustig." zegt Nienke zachtjes. De jongen loopt de gang door. "Volg mij maar." zegt hij. Ik durf hem niet aan te kijken. Mijn ademhaling gaat nog steeds moeilijk. "Ik kan het niet." fluister ik wanhopig als Nienke en ik door de deur gaan. Op de bank zitten drie jongens. De jongen met de dreads staat naast de bank, hij heeft een grijns op zijn gezicht. Mijn benen lijken ineens wel van spaghetti, het lijkt net alsof ik er door heen zak. Normaal zijn het oude mannen, van een jaar of dertig/veertig. Maar dit zijn jonge jongens, van twintig of zo. "Een klein momentje, waar is het toilet?" vraagt Nienke ineens. "Einde van de gang links." zegt een jongen met zwart haar, en wijst naar een deur. "Oké. Sorry hiervoor." zegt ze, en trekt mij mee. Ze duwt mij neer op de wc, en gaat tegenover mij zitten. "Doe het nog een keer, dan verzinnen we morgen een oplossing. Ik zal zorgen dat je niet te veel hoeft te doen." zegt ze, en kijkt mij aan. "Het spijt me." zeg ik. "Maakt niet uit. Ik deed het in het begin ook niet graag." zegt ze, en kijkt mij aan. "We maken er vanavond gewoon het beste van, en vannacht hebben we lol, dan gaan we op stap." zegt ze, en knijpt mij bemoedigend in mijn arm. "Oké. Vanavond lukt nog wel." zeg ik, en sta op. Samen lopen we weer terug naar de kamer. "Sorry." stamel ik verlegen. De jongen met de dreads is ondertussen gaan zitten.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.