Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Degrassi » Degrassi~It's No Big Deal » On My Way To Canada

Degrassi~It's No Big Deal

4 jan 2013 - 13:31

311

0

363



On My Way To Canada

Ik zit nu in het vliegtuig naar Toronto,want ik had de rol gekregen voor Destiny Goldberg in Degrassi een droomrol.Mijn eerste rol was in een klein McDonalds reclame net zo als die van Munro Chambers,btw we speelden er samen in. Maar Degrassi is veel groter dan die McDnalds reclame hij was 7 en ik was 6. Nu is hij 23 en ik 22.Het vliegtuig vertrekt bijna vanuit Amsterdam naar Toronto. Kijken wie ik nog allemaal ken uit mijn 'Childhood'. Uhm..Justin Kelly,Munro Chambers dus, Aislinn Paul en Sam Earle. Dat waren ze zo te zien. Destiny is een erg meisje-meisje en ik ben dat totaal niet, mijn script had ik al helemaal doorgelezen zo lastig moest het toch niet zijn.Morgen moest ik er pas om vier uur zijn. Maar Munro bijvoorbeeld(hij had me nog gebeld) moet om drie uur daar zijn maar ik ga om drie uur weg van me hotel dan ben ik daar ongeveer om half vier dan kan ik de scene van Ricardo en Alex nog. Die heb ik ook doorgelezen. Ik lees altijd mijn scripts heel goed door. Toen ik het script voor Degrassi kreeg.Voor de McDonalds reclame had ik een klein bijrolletje daar was niet zoveel script maar ik moest daar zitten eten met me 'familie' zogenaamd. Mijn vader en moeder komen 1 keer in het jaar op bezoek als ik in Toronto ben,ze zijn niet heel erg rijk.Maar ik heb ze wat geld geleend. 'We gaan nu opstijgen we hadden wat vertraging in verband met het noodweer',zegt de piloot.Ik had nog niet eens gemerkt dat het vliegtuig niet was opgestegen een paar minuut later kunnen de gordels uit.'Sorry,mag ik erlangs ik moet naar de wc',vraag ik aan een jongen en aan een wat groter jongen. 'Ja,hoor',zeggen ze allebei. 'Bedankt',zeg ik. Ik loop naar de wc doe de deur op slot en nou ja jeweetwel begin te...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.