Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Degrassi » Degrassi~It's No Big Deal » In Canada

Degrassi~It's No Big Deal

4 jan 2013 - 13:45

317

0

291



In Canada

Een paar uur later komen we aan in Toronto.Het vliegveld is wel mooi,maar ik ben hier 1 keer eerder geweest 21 jaar geleden en daarna besloten me ouders te verhuizen naar Amsterdam.Ik zoek mijn hotel op en pak mijn koffers uit. Nu woon ik nog in een hotel,maar ik ga vragen aan Munro of ik bij hem mag in trekken toen ik 6 was moest ik ook van Amsterdam naar Toronto vliegen zoor die reclame. Nu ben ik weer terug in mijn geboorteland. Ik wist niet dat het zo mooi zou zijn. 'Hey Paige',zegt iemand met een bekende stem. 'Munro?,hoe weet je waar ik logeer?',vraag ik. 'Je ouders hebben het tegen me gezegd',zegt Munro. 'Mijn ouders,toch',zeg ik. 'Leuk dat je Destiny mag spelen',zegt Munro. 'Haha,ja veel leuker dan een McDonalds reclame',zeg ik. 'Ja',zegt Munro kort. 'Nu ben ik als tweede de oudste',zeg ik. 'Oh ja klopt',zegt Munro. 'Je bent nu 22,toch?',vraagt hij. 'Ja,klopt helemaal', zeg ik.'Munro,als hier mijn logeertijd op zit mag ik dan bij jou intrekken?',vraag ik. 'Tuurlijk, als ik vandaag hier mag slapen',zegt Munro. 'Oké,is goed',zeg ik. 'Zullen we gaan zwemmen?.' 'Is goed',zegt Munro. 'Ik kleed me in de badkamer om',zeg ik. Na ongeveer vijf minuten ben ik klaar. 'Leuk',zegt Munro. Ik sta in een bikinitopje en een short in de kamer. Ik pak twee handdoeken en we lopen samen naar het zwembad. 'Wow groot,zwembad',zeg ik. 'Inderdaad',zegt Munro. 'Kom zwemmen',zeg ik. 'Hoe oud moet je eigenlijk spelen?',vraagt Munro. 'Ik moet 18 spelen',zeg ik. 'Zozo,dat lukt je wel',zegt Munro. 'Inderdaad',zeg ik. 'Zal me vast lukken.' 'Tuurlijk zal het je lukken',zegt Munro. 'Ik moet nog iets recht zetten met Sam',zeg ik. 'Wat dan?',vraagt Munro. 'Paar jaar geleden was ik heel erg boos op hem en toen zijn we een soort gevecht begonnen en ik moet nog steeds sorry zeggen',zeg ik. 'Oh,dat wist ik niet',zegt Munro. 'Er is nog heel veel wat je niet weet over mij',zeg ik.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.