Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Degrassi » Degrassi~It's No Big Deal » Filming On The Set

Degrassi~It's No Big Deal

4 jan 2013 - 19:53

810

0

420



Filming On The Set

'Bedankt,dat ik hier mocht slapen je kan met me mee gaan om half twee',zegt Munro. 'Oké,is goed alleen omdat ik een Eclare-shipper ben',zeg ik. 'Haha',zegt Munro. 'Ik doe alles voor Eclare en ik ship ook Maislinn als jij en Aislinn iets krijgen',zeg ik. 'Dat doen heel veel mensen',zegt Munro. 'Weet',zeg ik. 'Wanneer moet jij daar dan zijn',vraagt Munro. 'Om vier uur',zeg ik. 'Maar dan kan ik de Scene van jou en Aislinn zien, de scene van Sam,Melinda en Lyle, en de scene van Ricardo en Alex nog zien,daarna moet ik op met Cristine,jou en Annie',zeg ik. 'Dat wist ik niet eens ik lees het niet echt snel door,zegt Munro. 'Wel goed,je script doorlezen',zeg ik. 'Maar ik wprd morgen 23',zeg ik er nog snel achteraan. 'Leuk,we kunnen het met de hele cast gaan vieren',zegt Munro. 'Ja,dat is leuk',zeg ik en geef Munro een knuffel. 'Ik weet het, ik doe dat altijd als iemand jarig is',zegt Munro. 'Oké',zeg ik. 'Ik ga even kijken hoe laat het is',zegt Munro. 'Hoeft niet het is half twaalf',zeg ik. 'Bedankt',zegt Munro. 'Dat is nog 2 uur voordat we weggaan',zeg ik. 'Klopt, we gaan wel met de taxi of met de tram kies maar',zegt Munro. 'Met de tram is sneller',zeg ik. 'Oké,maar dan moeten we nu weggan want het is 12 uur en de tram duurt lang',zegt Munro. 'Oké,is goed',zeg ik. 'Ik koop nog een kaartje voor jou',zegt Munro. 'Ja,is goed',zeg ik. 'Kaartje gekocht,oh net op tijd',zegt Munro als de tram voor onze neus stopt. 'Hier',zegt Munro. We gaan zitten op een plek met twee stoelen. 'Zo,waarom speelden jij niet in The Latest Buzz',vraagt Munro. 'Omdat ze mij niet hadden gecast,maar wel voor Degrassi',zeg ik. 'Ja,dat klopt',zegt Munro. 'OMG,MUNRO CHAMBERS IN DE TRAM',zegt een gestoord meisje die blijkbaar zijn handtekening wil. 'Wil je me handtekening vraag het dan gewoon',zegt Munro. Het meisje houd papier en een pen voor Munro Chambers zijn neus.'Hier',zegt Munro. 'Wie ben jij?',vraagt het meisje aan mij. 'Paige Malibu',zeg ik. 'Ga jij Destiny Goldberg spelen??????',vraagt het meisje. 'Ja,jij weet zo te zien alles over Degrassi',zeg ik. 'Klopt,ik ben een mega fan',zegt ze. 'Oké,doei,we moeten er hier uit',zegt Munro. 'Doei',zegt ze. 'Die is weg, zo een gestoorde heb ik nog nooit gehad',zegt Munro. 'Wow,de set is groot ik moet bij de scene straks langs lopen',zeg ik. 'Daar zit Sam,Pai'zegt Munro. 'Bedankt,ik ga het recht zetten',zeg ik. Ik loop naar Sam toe. 'Hey Sam,ik ben Paige Malibu ik speel Destiny Goldberg',zeg ik. 'Ik wou nog iets zeggen sorry dat ik dat gevecht ben begonnen een paar jaar geleden zullen we weer vrienden zijn',zeg ik. 'Oké',zegt Sam. 'Je bent de enige dit jaar die gecast is.' 'Weet ik',zeg ik. 'Jij bent wel lang geworden',zegt Sam. 'Ach, ik ben maar 1.80 m,hoor',zeg ik. 'Dat is lang,hoor',zegt Sam. 'Haha,waarom begin je eigenlijk op eens over lengte?',vraag ik. 'Zomaar',zegt Sam. 'Munro en Aislinn, jullie scene begint',zegt de reggiseur. 'Break a leg',zeg ik tegen Munro. Hij geeft me een box en loopt weg. Ik loop ook naar de set want ik moet daar achter langs lopen. 'Munro,ken je je script?',vraagt de regisseur. 'Ja',zegt Munro. Hij vraagt het niet aan Aislinn zo te zien heeft Munro heel vaak zijn script niet gelezen. 'Figuranten kom',zegt de reggiseur. Ik stond er al dus ik hoef er niet op te komen. 'Scene 5,Take 1',zegt de regisseur. Ik moet er de hele tijd heen en weer lopen 'Clare' en 'Eli' zitten op een bankje waar je goed achter kan lopen. 'Destiny' luistert hun af en zegt het later in een andere scene. 'Cut,dat ging fout,Munro je tekst?',zegt de regisseur. 'Sorry,ik was me tekst alleen vergeten',zegt Munro. 'Scene 5,Take 2',zegt de regisseur. Iedereen loopt erachter en Munro begint te praten het gaat goed totdat Aislinn begint te proesten als ik onder het bankje lig. 'Cut,ze luistert jullie af niks van aan trekken dat hoort bij de scene',zegt de regisseur. 'Scene 5,Take 3',zegt de regisseur.Nu gaat het uiteindelijk wel goed en kunnen Ricardo en Alex op. 'Hey,dat ging best goed normaal moeten we tot Take 19 ofzo 1 keertje was het zelfs tot Take 52',zegt Munro. 'Dat is lang',zeg ik. 'Jij moet ook bijna en ik ook nog een keer',zegt Munro. 'Hey,ben jij Paige?',vraagt Justin, die net aangekomen is. 'Ja,hey Justin,leuk je weer te zien',zeg ik. 'Inderdaad,geweldig',zegt Justin. 'Oké,goed zo Ricardo en Alex binnen 1 Take het record. Munro,Paige,Cristine en Annie opkomen',zegt de regisseur. 'Scene 7,Take 1',zegt hij. 'Hey,Eli,ik heb je horen zeggen tegen Clare dat je Dallas in de grazen wil nemen',zeg ik. 'Dat klopt ik wil ehems',zegt Munro. 'Cut',zegt de regisseur. 'Scene 7,Take 2',zegt de regisseur. 'Hey,Eli,ik heb je horen zeggen tegen Clare dat je Dallas te grazen wil nemen',zeg ik. 'Dat klopt hij heeft Clare pijn gedaan',zegt Munro 'Eli'. 'Jongens,onze klas is die kant op',zegt Annie 'Fiona'. 'Oh,klopt,Eli,Destiny,volg Fiona',zegt Cristine 'Imogen'. De scene gaat naar Take 2 goed. 'Oké,dat was het voor vandaag',zegt de regisseur.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.