Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » whore. » four.

whore.

4 jan 2013 - 15:55

987

0

270



four.

Nienke loopt naar de radio, en doet er een cd in. Dan gaat ze voor mij staan, en binnen een paar seconde begint de muziek. Langzaam begint ze te dansen. Ook ik begin langzaam te bewegen op de muziek. In het begin gaat het niet zo goed, heb ik het gevoel. Maar na enkele minuten ben ik alles vergeten. De jongen met het korte haar en een pet op, zit een beetje verveeld te kijken. De jongen met het zwarte haar vindt het ook niet echt interessant. Maar de jongen met de dreads en de jongen met het lange bruine haar zitten allebei met een grote grijns te kijken. Opeens sta ik tegenover Nienke. Ik sta bij de jongen met de dreads, en Nienke staat bijna bij de jongen met het lange bruine haar. Ik kijk haar aan, en ze knikt. Tegelijk doen we ons vest uit. De jongen met de dreads krijgt een nog grotere grijns op zijn gezicht. Eventjes kijk ik recht in zijn ogen, dan wend ik verlegen mijn blik af. "De rokjes gaan dadelijk ook uit." roept de jongen met het bruine steile haar. Hij en de jongen met de dreads geven elkaar de boks. Ik probeer er niet op te letten, en dans door. Na een paar bewegingen, is het tijd om ons rokje uit te doen. Ik ga weer tegenover Nienke staan, en kijk haar aan. Weer knikt ze, en we doen ons rokje uit. Ik kijk, nu sta ik bij de jongen met de steile haar. Hij kijkt mij vol bewondering aan. Met zijn lippen maakt hij de woorden "Sexy." Nu komt het ergste gedeelte. Nu moeten we verleidelijk gaan dansen, en daarna ons bikinitopje uittrekken. En als ze meer geld in ons bikinibroekje doen, moeten we die ook uittrekken. Ik haat dat. Veel tijd om te denken heb ik niet, want Nienke komt alweer op mij afgelopen. Dat is het teken dat we weer van kant wisselen. Ik ga recht voor de jongen met de dreads staan. Ik begin verleidelijk met mijn heupen te draaien. De jongen volgt elke beweging die ik maak. Zijn ogen zijn niet van mijn lichaam af te krijgen. Nienke danst recht voor de jongen met het steile bruine haar. De andere twee jongens kijken verveeld rond. De jongen met het korte haar en het petje staat op, en loopt weg. Volgens mij merken de andere twee het nog niet eens. Ze zijn veel te geconcentreerd naar ons aan het kijken. Ik zet een stapje naar achteren. De jongen volgt mij met zijn ogen. Hij ziet elke beweging die ik maak. Ik doe een paar stappen naar rechts. De jongen schuift mee op de bank. "Kom eens hier meisje." zegt hij, en wenkt dat ik moet komen. Voorzichtig loop ik op hem af.

Als ik voor hem sta kijkt hij mij met zijn bruine ogen aan. Ze zijn mooi. Hij trekt mij naar zich toe, ik laat het toe. Zenuwen gieren door mijn lijf, wat gaat er gebeuren? Hij trekt mij op zijn schoot. Weer kijk ik hem even in zijn bruine ogen aan. Dan wend ik mijn blik snel af, en kijk naar Nienke. Ze staat recht voor de andere jongen te dansen, ze staat heel dicht bij hem. De jongen met zijn dreads slaat een arm om mij heen. Zachtjes begint hij mijn rug te strelen. Hij pakt iets uit zijn zak. Ik kan niet zien wat het is. Ik durf ook niet te kijken. Van Michael mogen we nooit kijken wat een klant pakt en doet. "Hier." zegt hij, en stopt een briefje in mijn bikinitopje. Het voelt als geld, maar het is onbeleefd om te kijken. "Dank je wel." fluister ik in zijn oor. Ik geef een zacht kusje op zijn wang, net onder zijn oor. Hij begint te grijnzen. Hij drukt me tegen zich aan. Zijn handen liggen op mijn schouders. Langzaam glijden ze naar beneden. Tot net boven mijn kont, en dan glijden ze weer langzaam naar boven. Hij heeft zachte handen. Ik durf hem niet aan te kijken, dus kijk ik naar beneden. Ook al draagt hij een veel te grote broek, je ziet duidelijk dat hij opgewonden is. Zijn handen zijn weer naar beneden aan het glijden. Zijn hoofd komt langzaam dichterbij. "Je bent mooi." fluistert hij in mijn oor, en geeft een kus in mijn nek. "Door wisselen." roept ineens iemand. "Moment." mompelt de jongen met de dreads, hij klinkt nu lichtelijk geïrriteerd. "Omdat je zo mooi bent." zegt hij, en doet nog een geldbriefje in mijn bikinitopje. Dan moet ik opstaan, en naar de jongen met het lange bruine steile haar lopen. Ik ga voor hem staan, en begin te dansen. Ook zijn ogen volgen elke beweging die ik maak. Na een paar bewegingen, gebaart ook hij dat ik op zijn schoot moet komen zitten. "Je bent echt mooi." fluistert hij zwoel in mijn oor. Ik glimlach verlegen, en wend dan mijn hoofd weer af. "Blijf je slapen?" vraagt hij, en slaat zijn armen om mij heen. Ik schud voorzichtig nee. "Of moeten wij dan bijbetalen." zegt hij, en begint over mijn schouder te strelen. Het kriebelt. Ik negeer zijn vraag, en ga met mijn hand door zijn haar. Zijn handen glijden langzaam naar mijn rug toe. Langzaam betast hij mijn lichaam. Zijn handen glijden langzaam en zacht van boven naar beneden en dan weer naar boven. Hij doet het voorzichtig, bang om iets verkeerd te doen. Zijn handen zijn nu beneden, net iets boven mijn kont. Hij pakt mijn kont vast, en drukt mij iets steviger op zijn benen. Zijn handen glijden weer langzaam omhoog, langzamer als net. Zijn ademhaling wordt steeds zwaarder. Hij begint bijna te hijgen. Zijn handen zijn nu bij mijn bikinistrikje. Daar blijven ze hangen. Wat onhandig begint hij eraan te trekken. Het strikje is los. Maar hij houd ze zo, dat je nog niks ziet. Vragend kijkt hij mij aan.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.