Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » drunk words are sober thoughts. - Larry. » four.

drunk words are sober thoughts. - Larry.

4 jan 2013 - 16:10

851

1

274



four.

Ik besluit om naar beneden te gaan, kijken wat de rest aan het doen is. Ik klap mijn laptop dicht en loop richting de deur. Als ik langs de spiegel kom, ga ik nog een keer met mijn hand door mijn haren. Ik loop naar beneden, en loop meteen door naar de keuken. Liam en Harry zitten voor de tv, ik denk dat ze film kijken. “Iemand iets te drinken?”¯ roep ik richting de woonkamer. “Nee, bedankt.”¯ roept Liam terug, en ik pak een glas uit de kast. Ik vul hem met water, en loop naar de kamer. Liam zit op de bank, en Harry zit bijna met zijn neus tegen de tv aan op de grond. Ik ga naar Liam zitten, en zet mijn glas drinken op de tafel. Ik richt bij blik op de tv, en zie dat er een horror op staat. Ik kijk naar de jongen vlak voor de tv, ik zie zijn gezicht een klein beetje. Zijn ogen staan vol spanning en nieuwsgierigheid. Zijn mond staat een klein beetje open. En zijn krullen steken alle kanten op. Ik voel aan de bank dat Liam gaat zitten. Snel kijk ik naast me, en zie dat zijn ogen op het scherm gericht zijn. Gelukkig. Ik besluit om ook maar naar de film te kijken, voordat iemand mij betrapt. Ik richt mijn ogen op de tv, en zie hoe iemand een mes in zijn buik krijgt. Bah, horrorfilms heb ik nooit echt geweldig gevonden. Al snel dwalen mijn ogen af naar Harry. Niet af laten leiden Louis, blijf naar de tv kijken. Ik kijk weer naar de tv. Ik zie Harry’s krullen in mijn ooghoek. Oh, hoe kan ik nou op de film blijven letten als ik hem vanuit mijn ooghoek nog steeds zie? “Wat kijken jullie?”¯ hoor ik ineens iemand zeggen. “Uh, niks, film, tv.”¯ stamel ik, en ik heb voor de tweede keer vandaag het gevoel dat ik zo rood word als een tomaat. Niall kijkt mij met een opgetrokken wenkbrauw aan. “We kijken een horrorfilm.”¯ antwoord Liam rustig, als of hij mijn gestamel niet gehoord heeft. “Oh, leuk.”¯ zegt Niall, en ploft tussen Liam en mij op de bank. Harry reageert niet, hij zit helemaal in de film. Ik neem een slok water, en ga weer achterover hangen. In een keer wordt er hard geschoten in de film. Ik slaak een kort hoog gilletje, en spring half bij Niall op schoot. Niall en Liam beginnen te lachen, en Harry kijkt om. Ja hoor, ik zit op de schoot bij Niall en hij kijkt om. “Sorry, ik schrok me dood.”¯ mompel ik een beetje ongemakkelijk, en ga weer recht zitten. “Dat hoorde ik ja.”¯ zegt Harry met een grijns op zijn gezicht. Ik kijk weer naar het scherm, en zie vanuit mijn ooghoeken dat Harry zich ook weer omdraait. Een zachte zucht verlaat mijn lippen. Ik pak mijn glas water en drink het in een keer leeg. Met een klap zet ik het terug op tafel, en ik zie dat Niall naar mij kijkt. Ik haal mijn schouders op, en laat mijzelf weer achterover in de bank vallen. De aftiteling verschijnt op het scherm. Gelukkig, de film is afgelopen. Ik sluit mijn ogen en leg mijn hoofd op de rand van de bank. “Louis is verliehiefd. Louis is verliehiefd.”¯ begint Niall te zingen. Ik zucht hoorbaar. Als Harry en ik afgelopen nacht niet samen doorgebracht hadden, dan had nu niemand gemerkt dat ik verliefd ben. Maar toch heb ik er absoluut geen spijt van. Niall zingt nog steeds. “Ik ga vanavond uit, gaat er iemand mee?”¯ hoor ik Zayn vragen. “Leuk, ik ga mee.”¯ roept Harry enthousiast. Ik schiet overeind, en doe mijn ogen open. “Ik ga ook mee.”¯ zeg ik snel. “Ik ga niet mee.”¯ zegt Liam. Alle ogen zijn nu op Niall gericht. “Ik weet het nog niet, denk het niet.”¯ zegt hij, en staat op. “Ik ga iets te eten halen, wil nog iemand?”¯ vervolgt hij, en hij loopt richting de keuken. Niemand antwoord. Stappen, met Harry, misschien kunnen we afgelopen nacht nog eens over doen. Mijn lippen vormen een glimlach. “Wat zit jij nou weer te grijzen Louis, was je crush in de club gisteren?”¯ vraagt Harry nieuwsgierig. Ik voel dat iedereen naar mij kijkt. “Uh, ja, ik heb hem daar wel gezien, geloof ik.”¯ mompel ik nonchalant. “Oooooeeeh.”¯ roepen Harry, Zayn en Liam tegelijk. “Wat is er?”¯ mompelt Niall met volle mond, terwijl hij met een zak chips de kamer in loopt. “Louis zijn crush was in de club afgelopen nacht.”¯ zegt Zayn blij. “Ooooeeeeh.”¯ roepen ze nu alle vier. “Misschien is hij er vanavond ook wel.”¯ zegt Liam, en iedereen knikt, als of ze weten dat hij er vanavond ook weer is. “Dan ga ik wel mee hoor.”¯ zegt Niall, “Want ik wil hem zien.”¯ vervolgt hij. Ik haal mijn schouders op, en laat me weer naar achteren vallen. Ik ben echt blij dat de jongens het zo leuk vinden dat ik verliefd ben, maar hoe leuk zullen ze het vinden als ze erachter komen dat ik verliefd ben op Harry?!


Reacties:


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 5 jan 2013 - 0:38:
Dat zullen ze super vinden!
Ik hoop dat het in het echt ook nog gaat gebeuren