Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Degrassi » Degrassi~It's No Big Deal » My Birthday

Degrassi~It's No Big Deal

4 jan 2013 - 21:25

378

0

284



My Birthday

De volgende dag word ik wakker en er hangen allemaal ballonen aan de muren.Ik kijk even op mijn Twitter. Justin Kelly:

Happy B-day,pretty
.
Munro Chambers:
Check your room,btw Happy B-day

Aislinn Paul:
Happy Birthday,Paige

Sam Earle:
Happy B-day,special person

Oké,die feliciteren me allemaal omdat ze me kennen. Oh,me mam ook.
Allison Malibu:
Happy Birthday,sweetheart
.
Nog een paar van me vrienden.
Darron Sanders:
Gefeliciteerd met je verjaardag

Vincent Gaastra:
Veel plezier in Canada en gefeliciteerd

Luke Anderson:
Gefeliciteerd met je 23e verjaardag
.
Ik kleed me om en ga naar buiten. Ik zie een limo iemand doet open en ik stap in. 'Suprise',zegt iedereen die in de limo zit. 'Wow,Munro dit had je niet hoeven doen',zeg ik. 'Altijd ik ongelooflijk',zegt Munro. 'Haha',zeg ik. 'Niks van Munro aantrekken,hoor',zegt Justin. 'Ik ken hem toch al',zeg ik. 'Oh ja,dat klopt',zegt Justin. 'Munro,heeft ook de scene's voor vandaag afgezegd',zegt Sam,die ik niet zoveel heb horen praten. 'Ik krijg een sms'je even kijken hoor',zeg ik.
Van:Allison Malibu
Naarestiny Malibu

Bericht:Veel geluk schatje op je verjaardag
Munro betaalt alles als hij dat niet doet mag je me sms'en.

Groetjes,
Ma(Allison).


'Was van me mam',zeg ik. 'Oké,is goed',zegt Aislinn. 'Sam,doe jij Paige een blinddoek om',zegt Munro. 'Hoezo,wat gaan jullie doen',vraag ik. 'Dat zie je zo',zegt Justin. Uiteindelijk zijn we er,we stappen uit. 'Ik doe je blinddoek af',zegt Munro. 'Oké',zeg ik. 'OMG,BTR',zeg ik. Ze hebben speciaal voor mij BTR naar Canada laten komen. 'Thanks a lot,boys',zeg ik.Ik mag het podium op en loop het podium.Ik begin zelfverzekerd te dansen al gauw komen Justin en Munro het podium ook op. 'Dit is nu al een top verjaardag laat zien wat jullie nog meer in petto hebben',zeg ik. 'Dat komt zometeen',zegt Munro. 'Maar eerst mag je lekker gaan dansen',zegt Justin. 'Wohoo',zeg ik.Daarna ben ik uit gedanst en loop naar de bar daar pak ik wat bier. 'Zozo,dat was leuk',zegt Munro. 'Inderdaad',zeg ik. Ik ga nog even naar het hotel,dat heb ik ook al tegen Munro,Justin,Sam en Aislinn gezegd. Als ik in het hotel ben start ik Skype.Ik heb afgesproken met Imogen(Jaja,mijn BFF). 'Hey,hoe gaat ie daar in Canada?',vraagt ze.
'Wel leuk,hoor,vandaag hoefden we geen scene's op te nemen in verband met mijn verjaardag'
'Wow,wat gaaf'
'Inderdaad,vond ik ook,Munro had het allemaal geregeld',zeg ik.
'Wat is hij toch aardig,ik keek trouwens net die McDonalds-reclame'
'Vond je me schattig?'
'Te schattig'
'Ik ga zo slapen jij ook',vraag ik.
'Ik ben net wakker gekkie wat doe jij eigenlijk op om 3:00'
'Geen idee'
'Bye,je ging toch slapen'
'Ja,bye'


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.